دکوراسیون داخلی کلاسیک و ویژگی های طراحی داخلی کلاسیک هنر عمران | azindekor

این سبک به هیچ عنوان با بی نظمی و شلوغی کنار نمی آید، هر اکسسوری کلاسیک جا و محدوده مشخصی برای قرار گرفتن دارد. هر عنصری که در این سبک به کار می رود، تعریف دقیق و معینی دارد، این سبک به شدت به نظم و تقارن پایبند است. عناصر مورد استفاده در این سبک معمولا چوبی و ظریف و البته کار شده است.

  • معمولا با مجسمه های سنگی، گچی و تابلوفرش ها یا تابلوهای نقاشی زیبا و فاخر انواع آلات موسیقی و آباژورهای برنز و کریستال تزیین میشود.
  • همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم سبک کلاسیک یک سبک تجملاتی و اشرافی است.
  • به هر عملی که باعث تغییر و تعمیر در ساختمان شود ، بازسازی ساختمان می گویند .

سرویس بهداشتی، اتاق خواب مستر، اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی، نشیمن و … این موضوع انعطاف پذیری چیدمان کلاسیک را نشان می دهد. برای آوردن سبک کلاسیک به فضای اتاق خواب باید قبل از هر چیز به دنبال یک تخت خواب کلاسیک باشید. تخت خواب های فلزی را کنار بگذارید و یک تخت چوبی با تاج و تزیینات زیبا تهیه کنید. روتختی خود را از میان انواع مخملی، ابریشمی و ساتن انتخاب کنید.

نقش و نگار :

در طراحی دکوراسیون داخلی و معماری، فرم ها بر پایه هنر کلاسیک یونانی و رم شکل گرفت. در طراحی داخلی سبک کلاسیک، تعادل، تناسب و هماهنگی کامل بین اجزای طراحی به صورت کاملا کلیشه ای براساس معماری یونان و رم باستان رعایت می‌شود. متریال کف در سبک کلاسیک در معماری داخلی به طور معمول شامل پارکت، لمینت و چوب در انواع و اقسام آن می باشد.

روش های طراحی و دکوراسیون کلاسیک

در طراحی کلاسیک منزل منبت کاری های ظریف با ریزه کاری های بسیار زیاد را بیشتر می پسندد. چیدمان مبلمان ها باید به صورت قرینه باشد و بزرگترین مبل جلوی بزرگترین دیوار قرار داده شود. دکوراسیون کلاسیک در دکوراسیون داخلی ویژگی های خاصی دارد که با نگاه کردن به آن به خوبی متوجه مدل دکوراسیون منزل خواهید شد. استفاده از مبلمان کار شده و منبت کاری، رنگ های قهوه ای و تیره، استفاده از لوازم دکوری لوکس، مبلمان استیل و رنگ طلایی از بارزترین خصوصیات سبک کلاسیک است. به خلاف دکوراسیون مدرن، در دیزاین به سبک کلاسیک، از دکوری های لوکس و پر تزیین مانند بوفه‌ های چوبی و پر نقش و نگار به میزان قابل‌ توجهی استفاده می‌ شود. یکی از ایرادات بسیار فاحش دکوراسیون های کلاسیک خانه های ایرانی، استفاده از اکسسوری و تزیینات مدرن در کنار مبلمان کلاسیک است.

متراژ مورد نیاز جهت اجرای دکوراسیون کلاسیک

در کنار این مجله خبری آذین دکور های بلند بالطبع پنجره هایی قدی و وسیع در این سبک شکل میگیرد که به جذاب تر شدن فضای داخلی خانه و هم چنین بهره مندی خانه از نور طبیعی مناسب روز کمک فراوانی میکند. در طراحی و تولید آن ها از چوب های مرغوب منبت کاری شده و پارچه های گرانقیمت استفاده می کنند. این سبک از مبلمان با تقارن و تناسب بینظیر، در چیدمان منزل به عنوان نقطه کانونی بهترین انتخاب است. قطعات و لوازم در سبک کلاسیک حس نوستالژیک را منعکس می کنند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون