دکوراسیون داخلی منزل جدید ترین و شیک ترین طرح ها دکور پلاس | azindekor

رنگ های کلیشه ای را تا حد امکان و کاملا با توجه به اصول دکوراسیون کنار بگذارید و از رنگ های متفاوتی در چیدمان منزل استفاده کنید. به ویژه اگر فضای منزل تان نورگیری مناسبی دارد و یا از دکوراسیون و مبلمان به سبک مدرن در خانه استفاده می کنید، ایجاد تغییرات عمده در رنگ ها کار نسبتا آسان و جذابی است که می توانید برای تغییر دکوراسیون انجام دهید. حتما وسایل مورد استفاده در دکوراسیون داخلی منزل را با توجه به متراژ و ابعاد فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید. چراکه خرید مبلمان کوچکتر یا بزرگتر از فضای در دسترس باعث می‌شود که نتوانید چیدمان درست و اصولی داشته باشید. یکی دیگر از اجزای دکوراسیون داخلی منزل که بیشتر برای دیزاین فضا به کار می‌رود، قاب عکس‌ها و تابلوهای هنری هستند که باید متناسب با حس و حال دکوراسیون خانه و روحیه افراد خانه انتخاب شوند.

  • در کنار توجه به کاربردی بودن حداکثری فضا، زیبایی را فراموش نکنید.
  • یعنی اصلاً ما در این فضا نمی‌توانیم دو فضای نشیمن و پذیرایی را درست کنیم.
  • در نهایت نور پردازی می کنید ؛ متریال می دهید ؛ مبلمان می کنید و در آخر پروسه ی رندر را تهیه می کنید.
  • طراحی دکوراسیون داخلی یعنی قانون درست چیدمان و معماری ساختمان، که سلامت روح و روحیه کسانی که در آن محیط زندگی می کنند، را برعهده دارد.

در این مقاله به طور تخصصی به این رشته پرداخته ایم و هر چیزی که برای ورود به این رشته لازم دارید را شرح داده ایم. سبک مدرن در زمان‌های مختلفی وجود داشته است فقط با گذشت زمان و قدیمی شدن استایل مدرن در بازه‌‌ای از زمان، نام آن تغییر کرده است. اگر بخواهیم آن را ساده تر کنیم با گذشت زمان مدرنیته بودن یک نوع چیدمان دیگر مدرن به حساب نمی آید زیرا هرروز بر دانش و علم طراحی داخلی نیز افزوده می شود.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

پس باید با استفاده از مجله خبری آذین دکور های گرم حس دعوت کنندگی به محیط منتقل شود. به طور مثال، می‌توانید مبل‌ها را به صورت گرد دور یکدیگر بچینید. یا اگر می‌بینید جای زیادی وجود ندارد، به جای این که دو مبل یک ‌نفره را در کنار هم قرار دهید، یک مبل دو نفره بگذارید.

نقطه کانونی دکوراسیون منزل

البته در این سایت شما شاهد تلفیق هنرمندانه سبک مدرن و هندی خواهید بود. در این سایت شما طرح هایی با جلوه خاص از طراح بلژیکی سارا ون پتهگه خواهید دید. شما در این سایت میتوانید ایده ها و راهکارهایی برای دکوراسیون داخلی ارائه می دهد که ساده و مینیمالیسیتی هستند و می توانند به شما کمک کنند بتوانید فضای پذیرایی منزل کوچک خود را به زیبایی طراحی کنید.

عناصر طبیعی مثل چوب و سنگ در این سبک زیاد به کار می‌روند و معمولا رنگ‌های گرم و خنثی در کنار هم دیده می‌شوند. سبک انتقالی چون قرار است ماهیت بینابینی داشته باشد، انعطاف بیشتری از خودش نشان می‌دهد و همین موضوع دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. بافت در دکوراسیون به چه معناست؟ ساده‌ترین تعریف برای بافت این است که شما بتوانید لمس‌های متفاوتی را در یک فضا تجربه کنید؛ مثلا هم‌نشینی چوب و فلز درکنار چرم و پشم با ظرافت گیاهان و حس طبیعی حصیر و …. پس استفاده از بافت‌های مختلف در دکوراسیون داخلی یک باید محسوب می‌شود.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون