دکوراسیون داخلی خانه های کوچک ترفندهای ساده برای دیزاین خانه گروه معماری بام | azindekor

در بسیاری از موارد مبلمان یا اکسسوری ارائه شده در وب سایت خرید و فروش، به هیچ وجه نمایی را که در تصویر مشاهده می فرمایید ندارد و تصویر یا به صورت عمدی یا سهوا به نحوی تهیه شده است که ایرادات موجود را به خوبی بپوشاند. یکی از راهکارهایی که ما در مشاوره های دکوراسیون خیلی وقت ها پیشنهاد می دهیم و نه تنها برای ایجاد آن نیاز به هزینه نیست، بلکه می توانید بابت اجرای آن پولی هم دریافت کنید، خالی کردن بخش هایی از دکوراسیون است. در تصاویر زیر، گزینه های بررسی شده برای تغییر دکور بخشی از یک خانه را مشاهده بفرمایید، در این بخش از منزل، ممکن است بتوانید بدون هیچ هزینه ای و یا با هزینه ای بیش از ده میلیون تومان دکوراسیون را تغییر دهید. سپس می توانید مطابق برنامه تعیین شده، تک تک به سراغ خرید مبلمان و لوازم احتمالی، مجری و پیمانکار هر یک از بخش ها و اجرایی کردن تغییرات هر مرحله بروید.

بازسازی آشپزخانه

با استفاده از هندریل شیشه ای یک استحکام عالی را همراه با طرح های ساده ترکیب و یک شاهکار مدرن خلق کنید. در ادامه با مهمترین نکات درباره کاغذ دیواری و انواع آن آشنا خواهید شد. در ادامه به یکی از پرطرفدارترین کابینت‌ها، یعنی کابینت ممبران، می‌پردازیم که کابینت استوک پیشکاری یکی از اصلی‌ترین مراکز تولید و فروش آن است.

http://belaltour.ir

سبک اسکاندیناوی بیشتر در کشورهای دانمارک، سوئد، فنلاند، نروژ و ایسلند مورد استفاده قرار می‌گیرد. مواد طبیعی، تزئینات و جزئیات حداقلی، پالت رنگی سیاه وسفید و نهایتا رنگ‌های آبی و خاکستری، خطوط منحنی و طرح‌های ارگانیک ویژگی‌های بارز سبک اسکاندیناوی است. اگر آدمی هستید که خیلی در چارچوب‌های تعریف شده نمی‌گنجید و اراده آزاد برایتان بیشترین اهمیت را دارد، سبک التقاطی برای شماست. خیلی راحت می‌توانید از سبک‌های دیگر الهام بگیرید و نقاط مثبت چندین سبک را یک‌جا جمع کنید و بقیه را از سلیقه‌تان شگفت‌زده کنید. برای مثال اگر بودجه را تقسیم‌بندی نکنید احتمالا اواخر پروژه با مشکلات بزرگی روبه‌رو شوید یا اگر اول خریدهایتان را انجام بدهید و بعد به دکور کردن فضا مثل رنگ و … بپردازید، با محدودیت روبه‌رو می‌شوید. ابزار و وسایلی که در خانه خود قرار میدهید چه به عنوان وسایل اصلی چه به عنوان تزئینی نمادی از سلیقه و شخص خود شما است و فرق نمی کند که میز جلو مبلی شما به چه صورت باشد و چه مدل و جنسی داشته باشد و یا ر..

مجله خبری آذین دکور بارز این سبک استفاده از رنگ ها و المانهایی است که ناخوداگاه شما را به یاد ساحل می اندازد. برای داشتن چنین دکوراسیونی به راحتی می توانید از المانهایی مانند صدف، وسایل حصیری، چوب و…. سبک مدیترانه ای در دکوراسیون داخلی ، بیشتر فضای باز به خصوص، دریا و نور خورشید را تداعی می کند. معمولا طراحان برای تداعی این فضا از رنگ های شاد و از نور استفاده می کنند. دکوراسیون مدرن پرطرفدار در عین حال ساده و جذاب می باشد .این سبک از خطوط صاف و منظم به همراه رنگ های روشن و تزیینات ساده بهره می گیرد تا حس طراوت و تازگی را در کل فضا به ارمغان آورد. برای تغییر دکور منزل، می توانید از راهکارها و ایده های خلاقانه ای که کاملا ابداعی شما هستند استفاده کنید و نه تنها حس و حال جدیدی به فضای منزل تان بدهید، بلکه بدون هزینه های آنچنانی یک دکور کاملا متفاوت و خاص بیافرینید.

گزینه اول؛ تغییر دکوراسیون بوفه

وب سایت HOUZZ کلکسیونی از با کیفیت ترین عکس هایی از دکوراسیون داخلی که از اقشار مختلف جامعه به دست او می رسد را پس از بررسی های فراوان و عبور از فیلترهای لازم در سایت خود منتشر می کند. در سبک دکوراسیون داخلی صنعتی تلاش بر این است که اجزا و مصالحی که اغلب افراد می خواهند آن را پوشش دهند، به نمایش گذاشته شود. لوله ها، ستون ها، داکت ها و اتصالات در این دکوراسیون به روی کار استفاده می شود که یک فضای کاملا صنعتی را در فضای خانه به وجود می آورد. با پارتیشن کار دکوراسیون خانه های کوچک را ساده تر کنید، بدون استفاده از دیوارها می‌توانید یک فضای مناسب را به دو بخش تقسیم کنید و از هر دو قسمت استفاده بهینه ببرید. از جمله اشتباهاتی که در دکوراسیون اتاق خواب و یا بازسازی آن اتفاق می‌افتد، استفاده از سرویس خواب نامناسب است.

  • این تخت خواب دارای ویژگی های مختلف بوده و در سایز های مختلف تولید می شود.
  • وسایل خانه هر چقدر رنگ‌های شبیه به هم یا در یک رنگ داشته باشند برای یک منزل کوچک بهتر هستند تا وسایلی که در آن‌ها رنگ‌های متنوع به کار رفته باشد.
  • مبل های چوبی ساده و استفاده از تصاویر طبیعی را فراموش نکنید.

توسط دکور

دکوراسیون