دکوراسیون داخلی اتاق پسرانه، بیش از ۴۰ اتاق خواب

در این مقاله به موارد مختلف و مهمی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن اشاره کردیم که در این بین به طور مختصر مواردی همچون انتخاب کابینت که مهمترین قسمت طراحی آشپزخانه بود را شرح دادیم و در کنار آن به موارد مهمی همچون سینک ظرفشویی، شیرآلات، گاز سایت azindekor و هود پرداختیم. نکته مهم درباره انتخاب سبک و استایل دکوراسیون طراحی داخلی خانه این است، که هر فردی باید بر اساس علایق و سلیقه شخصی خود سبک دکوراسیون منزل خود را انتخاب کند. در انتخاب کاشی برای آشپزخانه آنچه بیشتر از همه خودنمایی می کند رنگ و طرح آن است که آن را بسته به سلیقه و دکوراسیون منزل انتخاب می کنیم که رنگ بنفش زیبایی خاصی به کاشی آشپزخانه می دهد و روحیه را شاد و به فرد انرژی می دهد. سبک دکوراسیون کلاسیک فضای خانه شما را شیک، آرامش بخش و راحت جلوه می دهد. همونطور که گفتیم دکوراسیون داخلی دانشی هست که در هر فضایی کاربرد داره، مثلا در خانه برای به وجود آوردن فضایی گرم و صمیمی که موجب آسایش و راحتی اعضای خانواده میشه و نیازهای هریک از افراد رو فراهم میکنه، به کار میره. برای اینکه از شلف ها در دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنید، می توانید ایده های دیگر را هم با آن ترکیب کنید و فضایی جالب و جذاب برای خودتان ایجاد کنید.

هر وسیله و دکوری محدوده و جای مشخصی دارد. آینه ها یکی از مهم ترین ابزارهای دکوراسیون منزل ساده هستند که میتوانند در هر فضای استفاده شوند. رایج ترین طرح کلاسیک کاغذ دیواری، طرح داماسک است که در بسیاری از آلبوم های کاغذ دیواری با رنگ ها و شکل های مختلف وجود دارد. سبز زمردی تیره و رنگ دیگر جواهرات خیلی رایج هستند به خصوص وقتی با مواد طبیعی دیگر مثل یشم و ابسدین ترکیب شود. این سبک دکوراسیون دارای ویژگی های زیادی است که فقط مختص خودش است و باعث تمایزش از سبک های دیگر می شود. سایه هایی کم رنگ از رنگ آبی، کرمی ها و عاجی (سفید مایل به زرد) بهترین پالت همپتونز را درست می کنند. در دکوراسیون کلاسیک، کاغذ دیواری را می توان روی تمام دیوار را روی قاب های گچی که روی دیوار درست شده است، نصب کرد. برای اینکه ژاپن را واقعا در فضا احساس کنید فضایی را در ورودی اتاق نشیمنتان درست کنید تا مهمان ها کفش هایشان را در آنجا بگذارند. بنابراین اگر علاقه به جمع آوری کلکسیونی زیبا دارید، حتما تعدادی از بهترین آن ها را در بخشی از خانه چیدمان کنید.

سبک کلاسیک که بیشتر توسط طبقه اشراف مورد استفاده قرار می گرفت به مدت دو قرن و تا قبل ظهور مدرنیسم، یگانه سبک استفاده شده در معماری بود. شما می توانید در قسمت بالای تخت خود از انواع تابلو های مینیمال، طبیعت، فانتزی و … این روزها اکثر مردم برای دکوراسیون منزل خود سبک دکوراسیون مدرن را در نظر میگیرند. در دکوراسیون کلاسیک، همیشه وسایل را تمیز نگه دارید و گرد و غبار و لکه های وسایل را از بین ببرید. سبک ژاپنی یک زیباشناسی واقعا ساده برای دستیابی دارد و این زیباشناسی احساس کلی که از فضا می گیرید تغییر می دهد. طراحی شده اند و می توانید با مشاهده این تصاویر الگو بگیرید. البته اگر علاقه دارید می توانید دکوریجاتی مانند آباژور، کوسن و تابلوهای نقاشی که تعویضشان راحت تر است را با رنگ و طرح های مد روز خریداری کنید. همچنین می توانید برای ایجاد فضایی رمانتیک و آرامش بخش، از شمع و فانوس نیز استفاده کنید. روش دیگری که در نورپردازی کلاسیک استفاده می شود، شمع های بلند با پایه شمع های برنز بلند می باشد، که چهره ای قدیمی تر را در فضا به وجود می آورد.

این ترفند دکوراسیون خانه شما را بسیار خاص می کند. برای مثال اگر علاقه دارید فضای رسمی در خانه ایجاد کنید، از مبلمانی با چوب تیره و اگر می خواهید فضای خانه غیر رسمی و خودمانی باشد، از مبل های رنگ روشن استفاده کنید. زمانی که دو پنجره کنار هم قرار گرفته و نمیخواهید بین آن را با تابلو یا اکسسوری تزئین کنید، میتوان از نصب دوتایی برای پردهای مدرن استفاده کرد. تابلو را بالاتر یا پایینتر از این سطح نصب نکنید. اما در نظر داشته باشید که از آجر یا سنگ دکوراتیو برای همه قسمتها استفاده نکنید. درب های کشویی اغلب در دکور ژاپنی استفاده می شود اما اگر شما نمی توانید درب ها را تغییر دهید (چه به خاطر هزینه یا وضعیت زندگی یا موارد دیگر) می توانید کاربرد آن را با پرده ها یا حصیر پنجره ها تقلید کنید. اما به خاطر داشته باشید که به کار بردن این کاغذ دیواری ها روی دیوار نه تنها زیبایی ندارد، بلکه تاثیر بدی روی تمام دکوراسیون می گذارد.

این سبک دکوراسیون دارای فضایی سرشار از اصالت با لایه های تاریخی است و حس و حال قدیمی بودن را به ما منتقل میکند. دیوارهای راهرو ورودی خانه همیشه مظلوم ترین هستند در حالی که ورودی خانه بسیار جلب توجه می کند و اهمیت زیادی دارد، پس از آن غافل نشوید دیوار راهرو خانه خود را به یک گالری تبدیل کنید! در این سبک دکوراسیون گزینه های متنوعی برای انتخاب مبل پیش روی شما قرار دارد، پس با توجه به سلیقه خودتان آن را خریداری کنید. طراحی داخلی دکوراسیون منزل برای بازسازی کار آسانی نیست و یا باید آن را به دست افراد متخصص و کارشناس بسپارید و با آنها سلیقه و هدف خود را به اشتراک بگذارید تا یک طراحی داخلی خوب و منحصر به فرد برای شما انجام دهند. در صورتی که به دنبال ایجاد یک فضای غنی در خانه ی خود می توانید از سبک طراحی ذن آسیایی با توجه به اینکه این سبک هم مینیمال وهم به طور خاص لابه گذاری شده است، می توانند طراحی مناسبی برای شما باشد. به عنوان مثال، در فرانسه از لوسترهای لاکجری و در انگلستان از دکوراسیون ساده چوبی استفاده می شد. شما می توانید از کوسن های ارزان قیمت برای مبلمان منزلتان استفاده کنید تا با توجه به فصول سال و حس و حال درونیتان، بتوانید به راحتی آن ها را تعویض کنید و یک دکور کلاسیک شیک را به وجود آورید.

هتل ها هم مانند دیگر اماکن تجاری نیاز به دکوراسیون و طراحی داخلی دارند، و با توجه به فضای رقابتی که امروزه بین هتل های مختلف وجود دارد طبیعتا یکی از عوامل مهمی که باعث جذب مشتری می شود می تواند فضای طراحی داخلی یک هتل باشد. نرم افزار مدلسازی سه بعدی SolidWorks به شما این امکان را می دهد که به آسانی کابینت ها را با اتصالات، یراق آلات، رویه، لولا هاو دستگیره های آنها با تصورات خودتان شبیه سازی کرده و یک خانه عالی را طراحی کنید. این موضوع باعث می شود که در رابطه با دکوراسیون فضای شخصی هر فردی براساس سلایق و مشخصات فردی آن شخص تصمیم گیری شود. حتی به طور جزئی به اندازه محل قرار گیری مبل، صندلیها، کاناپه و حتی میز عسلیهای همراه مبل توجه کرده و برای خرید مبلمان در این خصوص از فرد آگاهی مشورت بگیرید. فیلم پروژه دکوراسیون و طراحی داخلی باشگاه ورزشی بزودی در این بخش قرار داده می شود. پیشنهاد می کنیم دیگر مقالات تهران دیزاین سنتر درباره پوشش های مختلف دیوار آشپزخانه و نیز استفاده بهینه از فضای انباری آشپزخانه را مطالعه بفرمایید. برای روشنایی خانه از لوستر و آباژورهای سنتی استفاده کنید.

این سبک هیچ وقت از مد خارج نخواهد شد و شما می توانید در هر دوره زمانی، از این سبک در دکوراسیون منزلتان استفاده کنید. یکی از این ترفندها این است که می توانید یک نیمکت در پایین تخت خود داشته باشید تا دکوراسیون اتاق خواب شما را تکمیل کند. آیا شما به دنبال ایده های جدید و جذاب برای دکور خانه خود هستید ؟ یا در حال حاضر به دنبال نکاتی برای تزئین یک اتاق نشیمن یا اتاق خواب و یا دکوراسیون آشپزخانه می باشید؟ روسیه نیز در عصر ملکه کاترین معماری کلاسیک متقارن و هارمونیک را دنبال کرد. این سبک در قرن 17 میلادی دوباره به معماری و معماری داخلی راه پیدا کرد و تا امروز هم طرفدار خاص خود را دارد.

اگر به تجملات، ظرافت ها و عاشقانه ها در زندگی خود اهمیت می دهید و طراحی دکوراسیون خانه تان زمینه ای مناسب برای تجلی این تمایلات است احتمالا سبک تردیشنال همسایه روح و جان شما خواهد بود. نشیمن و تشک مبل تخت خوابشو باید سفتی داشته باشد که در همه قسمت ها یکسان باشد. همچنین اگر محدودیتی از نظر فضا ندارید، می توانید از چندین مبل متنوع در بخش های مختلف خانه استفاده کنید. اصولا سبک کلاسیک در هر هنر (صنعت مد، معماری، دکوراسیون) با متریال با کیفیت تعریف می شود و به همین دلیل هزینه آن بیشتر است. هرعنصری که در این سبک استفاده مبشود تعریف معین و دقیقی دارد.

اما هنوز هم عده ای هستند که خواستار سبک دکوراسیون کلاسیک باشند. همه ما عاشق این هستیم که ظروف آنتیک یا هر وسیله ی شیکی را جمع آوری کنیم و آن ها را در محل مخصوصی به نمایش بگذاریم. کاشی ها، در های ورودی، رنگ دیوار ها، نمای بیرونی ساختمان ها از جمله این موارد به شمار می آیند که بعد از گذشت چند سال نیازمند بازسازی می باشند. دکوراسیون سبک کلاسیک از قدیم توسط افراد ثروتمند استفاده می شده و امروزه نیز چنین است. دیوارهای سنگی، سقف چوبی و استفاده از آجر نشان از یک آشپزخانه راستیک دارد. در این حالت چشم با موانع بصری کمتری برخورد میکند و آرامش بیشتری دارد. بهتر است برای انتخاب رنگ حتما به حسی که هر رنگ از لحاظ روانشناختی منتقل میکند دقت کنید.

یکی از دیوارهای اتاق، رنگ خاکستری دارد و روی سطح آن دیوارکوب و گل های کاغذی به چشم می خورد. اگر سریال تلویزیونی دختر سخن چین را خیلی تماشا کرده باشید شرط می بندیم دلتان غنج بزند که سبک اتاق نشیمنتان را مثل این سریال بچینید و ما سرزنشتان نمی کنیم! کاغذ دیواری های کلاسیک همیشه وجود دارد و هرگز از مد کنار نمی رود. علاوه براین، استفاده از مجسمه های متعدد، کاغذ دیواری های کاملا مجلل و طرح دار با رنگ های نسبتا تیره، مبلمان های بزرگ، تابلوهای تزئینی متعدد روی دیوار و گران قیمت از مهم ترین ویژگی های سبک ویکتوریایی به شمار می رود. از آنجایی که سرویس خواب برای استراحت می باشد و جنبه آرامش آن بسیار مهم است از رنگ هایی که تنش را از بین می برند و خواب راحتی را برای به وجود می آورند می توانید استفاده کنید. همچنین با استفاده از خطوط راه راه، اشکال و طرح های مستقیم و بلند و رنگ های روشن می توانید به مساله ارتفاع دیوارها و نیز بزرگ شدن فضا بپردازید. انتخاب پرده ی مناسب در دکوراسیون آشپزخانه بسیار حائز اهمیت می باشد . انتخاب رنگ نقش مهمی بازی می کند و شما قطعا باید از رنگ طلایی در تمام نقاط برجسته استفاده کنید.

همچنین به خوبی از وسایل و مبلمان مراقبت کنید و زمانی که در آستانه از بین رفتن بودند، آن ها را تعمیر و یا تعویض کنید. در سبک دکوراسیون مدرن از فضا به بهترین شکل استفاده میشود و سعی میشود از همه نقاط منزل به درستی استفاده شود. انواع بافتها در این سبک به کار میرود و خطوط منحنی زیادی در خانه دیده میشود. در دکوراسیون کلاسیک اتاق خواب از تختهای بزرگ چوبی که اغلب حکاکی شده هستند یا زاویهدار و مستطیلی طراحی شدهاند استفاده میشود. در اغلب موارد شرکت های معماری داخلی خدمات طراحی داخلی و دکوراسیون را هم ارائه می کنند. شرکت معماری و دکوراسیون رامسین با بیش از 20 سال تجربه در امر دکوراسیون و ساخت و ساز یکی از قوی ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات دکوراسیون در سبک های مختلف بویژه سبک دکوراسیون کلاسیک لوکس می باشد. با بررسی رزومه این شرکت و مشاهده نمونه کارهای لوکس اجرا شده ما میتواند برای دکوراسیون و طراحی ویلا ،بازسازی منزل زیبای خود ایده بگیرید. امیدواریم بتوانید از این ایدهها برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه منزل خود در سال جدید الهام بگیرید. به این معنی که در صورتی که شما از آن خرید کنید، در مدت زمان کوتاهی محصول مورد نظر با همان کیفیت مد نظر به شما تحویل داده می شود.

رنگ ها عمدتا بسیار روشن است. این سبک، سبکی منظم و پایدار است که پایداری و استقامت خاصی به فضا می دهد. علاوه بر طرح هایی که گفته شد، طرح های منحنی که شکل منظم و قرینه ایجاد کند، جز مدل های کاغذ دیواری کلاسیک است. کاغذ دیواری طرح داماسک (که به اشتباه به آن کاغذ دیواری داماس می گویند)، طرحی گلدار به شکل اشک است و می تواند به صورت پراکنده یا پر در سطح کاغذ دیواری وجود داشته باشد. المان ها در این سبک ساده و طراحی به صورت متقارن بوده وهارمونی رنگ و طرح به شدت در آن رعایت می شود. طراحی داخلی اگر که به صورت پیشرفته صورت گیرد دارای چند وجه است که شامل : بسط و وسعت ذهنی، طرح ریزی، ابداع و پیدایش، بررسی و رسیدگی، نگرش عمومی و ارتباط با دارنده و مالک پروژه است. یک دلیل این ارتباط کیفیت متریال کلاسیک است. 3- تمرکز دکوراسیون در یک قسمت از فضا مثلا شمینه یا میز نهارخوری قرار دارد. این طرح های معمولا بسیار ظریف و زیباست و در زمینه ای با رنگ ملایم قرار دارد.

توسط دکور

دکوراسیون