دکوراسیون داخلی، طراحی دکوراسیون داخلی منزل و دیگر فضاها کیان دکور | azindekor

ولی چیدمان و طراحی زیبا ترین دکوراسیون داخلی منزل دارای نکات و اصول مهم می باشد. شما با رعایت کردن و آگاهی داشتن از این اصول می توانید از خانه خود، بیشترین و بهترین استفاده را از منزل خود ببرید. بعضی وقت ها با استفاده از این نکات، طراحی زیباترین دکوراسیون داخلی منزل برای شما کم هزینه تر و سریع تر انجام می شود و خانه شما را به یک فضای دلچسب، زیبا تر و دلپذیرتر تبدیل می کند. با استفاده از گل‌های آپارتمانی در دکوراسیون داخلی منزل، علاوه بر طراوت و سرزندگی، فضای خانه شما زیباتر نیز می‌شود و در روحیه ساکنین و حتی کیفیت هوای خانه تاثیر زیادی خواهد داشت.

  • اما مسئله مهم تری در این میان وجود دارد که باید به آن توجه داشته باشید.
  • برای مثال اگر سبک روستیک را برای دکوراسیون منزل انتخاب کرده‌اید، روستیک بودن را در اتاق خواب، آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی نیز به نمایش بگذارید.
  • استفاده از لوستر در دکوراسیون داخلی منزل ایرانیاز دیگر ویژگی‌های دکوراسیون داخلی منزل می‌توان به لوسترهای درخشان و چشم‌گیر در پذیرایی اشاره کرد.
  • کمد دیواری یکی از عناطر مهم در زیبایی دکوراسیون پذیرایی محسوب می شود.
  • در ادامه با فعالیت و خدمات پرده کاران، به عنوان یکی از نصابان متخصص و با تجربه در نصب پرده بیشتر آشنا خواهید شد.

زندگی فروتنانه و به دور از تجملات مردمان این سرزمین را به نمایش می گذارد. از ویژگی این سبک استفاده از میز و صندلی های کوتاه و مربع شکل و استفاده ار تشک به جای تخت است. در ادامه با پر طرفدار ترین سبک های دکوراسیون داخلی آشنا خواهیم شد.

فاکتور اول: نقش مبلمان در دکوراسیون داخلی

زمانی که ساله های مجله خبری آذین دکور از ساخت خانه ی شما گذشته باشد، احتمال خرابی و خسارت اجزای خانه و یا خطرات دیگر با گذشت زمان زیاد می شود. در این حین شما میتوانید با نو کردن وسایل خانه و یا حتی تغییر در چینش آنها، حتی دکوراسیون منزلتان را تغییر دهید. برای بعضی از افراد نقل مکان کردن یکی از جذاب ترین کار های ممکن است که در بعضی اوقات به یکی از بدترین لحضات عمر فردی تبدیل میشود؛ چون چیدن وسایل منزل ممکن است سخت باشد. در این شرایط شما باید تصمیم بگیرید که چگونه وسایل خانه خود را در منزل جدید به طوری بچینید که جلوه خوبی را داشته باشند.

زیبا ترین دکوراسیون داخلی منزل

انتخاب رنگ نقش مهمی بازی می‌کند و شما قطعاً باید از رنگ طلایی در تمام نقاط برجسته استفاده کنید. کار را بارنگ زمینه‌ای ساده و خنثی پیش ببرید و اتاق را با بافت‌های غیرمعمول پرکنید. پالتی از سبزها، آبی‌ها و زردها برای وسایل عجیب‌وغریب کاربردی بهتر از ترکیبی رندوم از رنگ-هایی که در سرتاسر اتاق پراکنده هستند دارد. تصور کنید که نیویورک با ترکیبی از سبک‌های شیک از مناطق مختلف با ظاهری قوی در خانه‌ها را موردنظر قرار دهید. چیدمان یک اتاق نشیمن به سبک بوهو می‌تواند به‌طور باورنکردنی پرارزش باشد و به اتاق ارتعاشی عالی بدهد. گرچه ممکن است این سبک شبیه به سبک سنتی به نظر رسد اما در حقیقت همیشه انرژی مدرن و بالایی دارد.

۱۱ ساعت آموزش جامع طراحی آشپزخانه با تری دی مکس

حالا که تا حدودی با اصول دکوراسیون داخلی، اهمیت آن در فضاهای مختلف، نحوه چیدمان و سبک‌های دکوراسیون داخلی آشنا شدید، برای فهم بهتر می‌خواهیم آن را در فضاهای اصلی خانه تعریف کنیم تا اگر ابهامی هنوز باقی مانده، برطرف شود. فضاهای اصلی خانه را می‌شود به آشپزخانه، نشیمن، پذیرایی و اتاق خواب تقسیم کرد. سبک و استایل که در این مطلب بارها و بارها از آن حرف زدیم و نشان می‌دهد چه نقش پر رنگی در دکوراسیون داخلی دارد. درواقع این سبک‌های دکوراسیون پایه و اساس انتخاب‌های بعدی شما را تشکیل می‌دهند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون