دکوراسیون اتاق خواب کوچک ️ اصول طراحی و چیدمان 20 ایده نکستا دیزاین | azindekor

در انتخاب رنگ برای دیوار و سقف و یا وسایل اتاق علاوه بر سبک طراحی، سلیقه افراد نیز اهمیت دارد. وقتی به یک رنگ علاقه­ مندید و به شما حس مثبتی می­ دهد؛ باعث آرامش بیشتر شما خواهد شد. اگر اتاق خواب­تان بزرگ نیست و به فکر یک دکوراسیون مدرن هستید می­ توانید سادگی در طرح و رنگ دیوار و سقف را به عنوان یک اصل در نظر بگیرید. علاوه بر آن استفاده از تابلوها و یا اکسسوری­ های دیواری باید با توجه به ابعاد و سبک طراحی اتاق انجام شود. شما می­ توانید دیواری که تختخواب به آن چسبیده است را به رنگ متفاوت دکور کنید.

http://belaltour.irباید سلیقه ی خواب و نور مناسب برای استراحت خود را بیابید و سپس اتاق خواب خود را به گونه ای دکوراسیون کنید که مطابق با آنها باشد. یکی دیگر از مهمترین موضوعات در تزیین اتاق خواب و طراحی دکوراسیون اتاق خواب توجه به سطح نور اتاق خواب است. فراموش نکنید تنها یک استراحت مناسب و در فضای ایده آل می تواند ذهن و جسم شما را برای روز آینده آماده کند. علاوه بر این انتخاب رنگ های مکمل برای وسایل اتاق خواب مثل کمدها، تخت، روتختی و… نیز تاثیر مثبتی در طراحی دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک شما دارد. دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و نحوه چیدمان وسایل در اتاق بسیار مهم است. چرا که دختران از روحیه حساسی برخوردارند و ذوق و شوق فراوان برای دکور کردن اتاقشان دارند.

عکس اتاق خواب

اگر روتختی نوزاد و یا هر فردی در اتاق کوچک با رنگ تخت در یک طیف باشد، بسیار عالی به نظر می‌رسد. توجه به دکوراسیون اتاق خواب و همچنین ساختار تزیین اتاق خواب می تواند از آن محلی سرشار از آرامش بسازد. برای آنکه یک اتاق خواب ایده آل داشته باشید باید به نکات زیادی توجه کنید. همانطور که در مقالات پیشین هم برای شما گفتیم، چیدمان دکوراسیون داخلی منزل می تواند تاثیر بسیار زیادی بر احوالات و احساسات شما داشته باشد. برای داشتن یک اتاق خواب زیبا و شیک، با صرف کم ترین هزینه، باید به عوامل مختلفی توجه داشته باشید. با انتخاب درست المان هایی که می خواهید در دیزاین اتاق استفاده کنید و چیدمان درست وسایل در اتاق می توانید در طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه، پسرانه، دو نفره و… بسیار موفق عمل کنید.

مدل پرده اتاق خواب دخترانه

برای مثال در این عکس کف‌های چوبی تیره‌ همراه با دیوارهای سفید، فضای بی‌نظیری را خلق می‌کند، به ویژه هنگامی که با وسایلی مانند ملحفه‌های نرم، روتختی ظریف، کوسن‌های مخملی لوستر در دکوراسیون داخلی تزئین شده باشد. دکوراسیون اتاق خواب قائل نیستند و توجه نمی‌کنند که زمان زیادی از عمر خود را در اتاق خواب سپری میکنند. هم رنگ و هم کاغذ دیواری می توانند در چنین اتاق هایی به عنوان تزیینات دیوار استفاده شوند اما به صورت کلی رنگ های روشن، طراحی های خلوت و نمای بافت دار بدون رنگ شاخص در کاغذ دیواری احتمالا یک پاسخ مناسب برای چنین فضاهایی خواهد بود.

  • استفاده از یک فرش که از طراحی منحصر بفردی برخوردار باشد نیز می تواند در این زمینه به شما کمک کند.
  • درست مانند کمد هایی که در اطراف تخت خواب طراحی شده و در فضا بسیار صرفه جویی می کنند، می توانید در اطراف درب اتاق خواب نیز یک کمد کاربردی و زیبا طراحی کنید.
  • توجه نکردن به مکان نصب وسایل تزیینی، باعث می‌شود که دکوراسیون اتاق شما غیرحرفه‌ای و حتی ناخوشایند به نظر برسد.
  • رنگ قرمز و ترکیب آن با پارچه های گل دار یک محیط سنتی را برای فضا محیا می کند .
  • برای داشتن یک گالری زیبا در خانه خود بهتر است به مواردی همچون جنس، اندازه و تعداد قاب ها، موضوع تصاویر درون قاب، رنگبندی تصاویر و ترکیب بندی آنها در زمان نصب دقت داشته باشید.

پیشنهاد میکنیم که مجله خبری آذین دکور فرش را با یکی از موارد؛ پرده اتاق خواب، رنگ دیوار و یا رو تختی هماهنگ کنید. فرش‌های وینتیج یا کهنه‌­نما گزینه مناسبی برای دیزاین و دکوراسیون اتاق‌­های خواب با سبک مدرن می‌باشند. فرش اتاق خواب باید نرم باشد بهتر است از فرش‌هایی با بافت سفت مانند جاجیم و موکت‌های نمدی استفاده نکنید. در اتاق خواب شما، سرویس خواب ها از مهم ترین مواردی است که باید به آن ها توجه شود.

کاغذ دیواری اتاق خواب

توسط دکور

دکوراسیون