دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک

گروه دکوراسیون شادمگ به شما راهنمایی می کند که برای چیدمان به سبک کلاسیک باید چه اصولی را رعایت کنید. شما می توانید از پرده های کلاسیک و سلطنتی برای سبک کلاسیک استفاده کنید. برای اکسسوری ها و آباژورهایی که خریدیم فروشگاه های زیادی را بررسی کردیم؛ ازجمله فروشگاه اکسیر و جمعه بازار که وسایل قدیمی بسیاری دارد. امروزه، سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک توسط افراد ثروتمند با سلیقهی و شخصیت آرام، یا توسط افرادی که به میراث فرهنگی و سنت های قدیمی بیش از مد روز اهمیت میدهند، انتخاب می شود. انتخاب رنگها هم مهم است. آنها از درهای معمولی گران ترند اما بسیار ارزان تر از چوب طبیعی هستند و کیفیت مطلوبی هم دارند. استفاده از طراحی دکوراسیون کلاسیک و کابینت های کلاسیک، شما را به سمت لوستر آشپزخانه گران قیمت و لوکس جذب می کند. طراحی آشپزخانه شامل رنگ دیوار، مدل و رنگ کابینت و دکوراسیون وسایل آشپزخانه در این سبک هم با دیگر انواع آشپزخانه تفاوت دارد. از دیگر مواردی است که باید مد نظر قرار دهید رنگ است.

اگر قصد دارید که اتاق نشیمن منزل خود را هم به سبک طراحی مدیترانه ای نزدیک کنید، باید یک میز ناهار خوری چوبی را در آن قرار دهید، دقیقا مانند منازل کشور های مدیترانه ای. دقت کنید که در طراحی داخلی آشپزخانه به سبک کلاسیک، لازم است از لوازم و اکسسوری کلاسیک استفاده کنید که کابینت های چوبی از اصلی ترین اجزای سبک کلاسیک هستند و در اغلب آشپزخانه ها با دکوراسیون داخلی کلاسیک از این مدل کابینت ها استفاده می شود. برای مثال در این نوع طراحی ها از کابینت هایی بدون قاب یا چوب هایی با طراحی های خاص استفاده می شود که همه ی این عوامل در زیبایی و شیک بودن آشپزخانه مفید واقع خواهند شد. به طور مثال استفاده از این سبک در آشپزخانه متفاوت از قسمت های دیگر است. در سرویس بهداشتی ها برای چیدمان به سبک کلاسیک باید به سراغ روشویی های کابینت دار بروید و انواع دیگر را کنار بگذارید. مثلا رنگ کابینت های بالایی را روشن تر از کابینت های پایینی انتخاب کنید.

البته در منازل ایرانی که از سبک های مدرن برای طراحی و دکوراسیون داخلی منزل استفاده می کنند هم می توان نمونه های فراوان استفاده از فرش را در نقاط مختلف خانه مشاهده کرد که البته ممکن است طرح و رنگ این فرش و موکت ها با فرش های اصیل با طرح های سنتی فرق داشته و از فرشهایی مدرن در سایت azindekor آن استفاده شود. برخی از افراد دوست دارند تا فضای آشپزخانه منزل شان، روشن و دلباز باشد. بیشتر اوقات برای طراحی آشپزخانه با دکوراسیون داخلی سنتی، از رنگ های مشکی، قهوه ای، خاکستری، سفید، طوسی روشن و کرم استفاده می شود. همچنین در این سبک دکوراسیون، توجه به سایز کاشی و سرامیک آشپزخانه، خیلی اهمیت ندارد و می توانید برای پوشاندن دیوارها و کفپوش آشپزخانه، از کاشی های براق و لبه دار و یا دست ساز یا ماشینی و سنگ مرمر استفاده کنید که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاصی دارند. همچنین پارتیشنهای شیشه ای مساحت بزرگتری را مشخص میکنند و توهم فضای کاملا باز را ایجاد میکنند.

رنگ سفید از جذاب ترین رنگ ها برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه کلاسیک است و می تواند فضای آشپزخانه کلاسیک را متفاوت تر نشان دهند. بهره بردن از چراغ آویز هایی لوکس با طرح های شلوغ می تواند بهترین انتخاب برای تکمیل زیبایی سبک شما در محیطتان شود. اما بهترین طرح برای این فضا کدام است؟ شما می توانید از ساعت دیواری با رنگ و طرح های متنوع برای محیط اداری استفاده کنید. پرده های اتاق خواب شما در این سبک باید دارای طرحی بسیار شلوغ و پر رنگ باشد، همچنین والان هایی بلند روی این پرده ها می تواند زیبایی محیط را دو چندان نماید. سبک کلاسیک همچنین در طراحی های داخلی هم نقش به سزایی دارند که می توانند زیبایی های داخلی را تا حد زیادی افزایش دهند. ریاضیات و تناسب ریاضی نقش بسیار مهمی در چیدمان صحیح منزل شما دارد.

دیوار های گچ بری شده و استفاده از مبلمان هایی آنتیک با ابزار، وسایل چوبی که روی آن ها حکاکی هایی وجود دارد، همچنین پرده هایی بسیار مجلل با پارچه هایی که طرح های شلوغی دارند از موارد پرکاربردی است که در سبک کلاسیک بسیار قابل توجه است. اصلی ترین نماد این آشپزخانه ها، استفاده از کابینت های چوبی لوکس است که اغلب روی در های آن کنده کاری شده و نقش برجسته است. لوستر کلاسیک آشپزخانه، کابینت های کلاسیک، کفپوش و دیوارپوش ، دکور و حتی ظروف کلاسیک از اجزای این سبک آشپزخانه هستند. اجزای آشپزخانه کلاسیک هم باید، کلاسیک باشند. بهتر است این پالتها را هماهنگ با سایر اجزای دکوراسیون داخلی منزل خود رنگآمیزی کنید و متناسب با فضا در قسمتی قرار دهید تا دید و جلوه بیشتری داشته باشند. این اما و اگرها در انتهای راه حل های طراحی دکوراسیون به صورت تیتروار ذکر شده است و می توانید پس از مطالعه ایده ها، در مورد اینکه کدام ایده برای منزل شما مناسب تر است تصمیم بگیرید. با این بررسی ها، در نهایت پس از مقایسه چندین گزینه مناسب با یکدیگر، گزینه نهایی را بعنوان پیمانکار پروژه دکوراسیون داخلی مورد نظرمان انتخاب خواهیم نمود.

تمرکز اصلی در سبک دکوراسیون آرت دکو استفاده از وسایل تزئینی، تابلوهای با عکس های برهنه، میزهایی با اشکال هندسی، وسایل دکوراتیو با شکل های زیگزاک و ذوذنقه، رنگ های آبی، کرم، سیاه و نقره ای و بژ و سفید و خاکستری اشاره نمود. بنابراین همه اجزا و وسایل میبایست به شکل مرتب چیده شوند. بسیاری از دختر طول می کشد یک آرایش مرتب با فضای بیشتری نسبت به پسران برخوردارند و با چیزهای کمتر در داخل اتاق خواب. پس بهترین طراحی دکوراسیون آشپزخانه آن طراحی است که هم تمام وسایل سر جای خود باشند و ظاهر آشپزخانه آنقدر شلوغ به نظر نرسد و همه چیز تمیز و مرتب باشد و هم هر چیزی که به آن نیاز دارید سرجای خودش باشد. در واقع تمام مبل ها و دکورها به صورت متقارن و جفت در کنار یکدیگر قرار می گیرند. زمانی است که تمام عناصر یک طراحی در اطراف یک نقطه مرکزی قرار میگیرند. تابلوها را در مکان هایی نصب کنید که بیشتر در معرض دید باشند. فرق نمی کند آشپزخانه مدرن داشتهئ باشید یا آشپزخانه کلاسیک، مهم این است که در کدام یک بیشتر احساس راحتی می کنید. فرم خوب تعریف شده هماهنگی برقرار می کند.

به ویژه برای دکوراسیون آشپزخانه که می تواند جلوه ای جذاب تر پیدا کند. طراحی آشپزخانه کلاسیک، مانند هر کار دیگری، فوت و فن خاص خودش را دارد که موجب می شود فضای داخلی آشپزخانه با شکوه و با وقار تر جلوه کند. معمولا در طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید، برای کفپوش، دیوار و کابینت از رنگ سفید استفاده می شود و موجب بزرگ تر که دلباز تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می شود. در اینجا یکسری روش هایی برای طراحی محیط اداری به سبک کلاسیک ارائه می دهیم. مبلمان اداری کلاسیک از جنس چوب می باشد. همچنین نکته مهم در انتخاب این پارامترها استفاده از جنس هایی با کیفیت، مرغوب و پانل هایی از جنس چوب های اعلا با طیف رنگ های گرم و سنگین است. و بخش نشیمن مبل ها از جنس چرم می باشد.

رنگ دکوراسیون هایی که برگرفته از سبک کلاسیک هستند، از اهمیت زیادی برخوردارند. رنگ کابینت ها در این سبک تیره یا روشن هستند، برای مثال توناژ هایی از قبیل رنگ های سفید استخوانی و یا توناژی تیره مثل قهوه ای سوخته طیف هایی است که در آشپرخانه به کار گرفته می شود. از طرفی نیز با توجه با این که اغلب خانههای ایرانی به رنگ سفید هستند، در صورت استفاده از این رنگ در آشپزخانه میتوان آن را با سایر قسمتهای خانه نیز ست کرد. پیش از هرچیز هم به یاد داشته باشید که دکوراسیون کلاسیک به سبک ایرانی ، با انواع کلاسیک به شیوه های اروپایی ، عربی و خصوصا نمونه های شاخص و زیبایی ایتالیایی متفاوت است. اگر می خواهید یک آشپزخانه با چیدمان به سبک کلاسیک داشته باشید باید ابتدا از مهم ترین قسمت ها شروع کنید و قدم به قدم پیش بروید.

در معماری کلاسیک برای فضای خارجی آن ستون ها به عنوان یکی از اصلی ترین موارد در ساخت این سبک می باشد. اتاق مدیریت باید به گونهای طراحی شود که در یک محیط آرامشبخش و ساکت برقرار باشد و صداهای مزاحم در این اتاق وارد نشود تا مدیر شرکت در آرامش و محیطی دلپذیر بتواند استراتژی های مهم را برای شرکت خود در نظر بگیرد و به اهداف کلی خود هم برسد. اگر تمایل به دیزاین ها و چیدمان به سبک کلاسیک در منزل خود دارید ، میتوانید بهصورت خلاصه ده راهکار زیر را در طراحی این نوع دکوراسیون به کار بگیرید. با شروع سال جدید مطمئناً شما هم می خواهید تغییری در دکوراسیون منزل برای عید ایجاد کنید. مزیتی که این ایده دارد این است که محیطی مجزا و دارای حریم خصوصی برای فرزند شما ایجاد می شود.

در این قسمت، استفاده از یک تخت چوبی با پشتی حکاکی شده بسیار مجلل می تواند انتخاب خوبی باشد. یکی از مواردی که در دکورهای سبک کلاسیک در یک محیط بسیار مورد استقبال قرار گرفته است بهره بردن از یک کلکسیون با قفسه هایی چوبی و کمدهایی از این قبیل می باشند که با شیشه هایی به عنوان درب آن ها، مزین شده اند. نظم و استقامت خاصی که این سبک به محیط شما می بخشد، یکی از عوامل بسیار قابل توجه استفاده از آن می باشد. شما می توانید قبل از شروع به هرگونه طراحی این لیست را تهیه کرده و قبل از شروع هر کاری به این لیست مراجعه کنید. قاب هایی که انتخاب می کنید بهتر است در سایزهای مختلف باشند تا نگاه ها را درگیر خود کرده و شخص از کسالت این فضا چیزی حس نکند. دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک یکی از طراحی هایی می باشد که افراد بسیاری به این سبک علاقه زیادی دارند و از دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک برای طراحی آشپزخانه خود استفاده می کنند.

از جمله این دیزاین ها، می توان به طراحی فضاهای مسکونی و همچنین فضای آشپزخانه اشاره نمود. همچنین همیشه می توانید از طیف های مختلف رنگ های انتخابی خود استفاده کنید تا تنوع بصری و جذابیت بیشتری به فضا ببخشید. نورپردازی خود را انجام دهید. از این طریق میتوان نور کافی برای انجام امور در آشپزخانه در ساعات مختلف شبانه روز را داشت. به طور معمول در این سبک برای قسمت آشپرخانه باید از کابینت هایی که دارای چوب های گردو و بلوط هستند بهره ببرید و روی درب کابینت ها حکاکی هایی با طرح های رومی و زیبا داشته باشید. به طور مثال اگر پرده اتاق خواب راه راه است، بهتر است دیواری که پنجره روی آن است ساده باشد. برای مثال یک کاناپه زیبا یا صندلی مورد علاقهتان را در یک گوشه از اتاق بگذارید و آن گوشه را تبدیل به نقطه کانونی اتاق کنید.

داشتن خطوط ساده و تقارن از معیار های اصلی این سبک برای انتخاب وسایل، تجهیزات و تزیینات میباشد. این سبک تجملاتی نشان دهنده غنای مالی و معنوی میباشد. دکوراسیون و چیدمان به سبک کلاسیک برای خانههای کوچک غالباً گزینه مناسبی محسوب نمیشود و موجب شلوغ و کوچک نشان داده شدن فضا میشود . آینهها در هر فضایی که قرار بگیرند، آنجا را بزرگتر و دلبازتر نشان میدهند. رنگ های به کار برده شده در این نوع سبک معمولا رنگ های ملایم ،گرم و آرامی مثل کرم، طلایی، مرواریدی، قهوه ای، نقره ای، زیتونی و قرمز هستند که فضایی آرام و دنج را به همراه دارند. چون این نوع دکوراسیون نیاز به فضایی بزرگ دارد و در غیر این صورت، جذابیتی که مورد انتظار بوده را نخواهید دید. در طراحی دکوراسیون خواب مستر نیز به دلیل متراژ بالا چنین فضایی در نظر گرفته میشود. همچنین بهره بردن از آباژورهایی چوبی که دارای طرح هایی فاخر هستند نیز از موارد مهم سبک کلاسیک برای اتاق خواب است. اما پیش از بررسی سبک های مختلف در دکوراسیون داخلی بهتر است کمی به نکاتی و ایده هایی خلاقانه در رابطه با دکوراسیون چوبی منزل بپردازیم . در صورتی که منزل شما دارای اتاق کار نیز هست و شما مایل هستید سبک کلاسیک را در این فضا نیز به کار ببرید، می توانید از صندلی های چوبی لهستانی، کتابخانه های عریض، فرش های قیمتی، میز کار چوبی با پایه های ظریف و بدنه حکاکی شده، یک مبل راحتی، لوسترهایی مطابق لوسترهای اتاق نشیمن و کمی ساده تر و در نهایت، لوازم دکوری و تزیینی استفاده کنید.

توسط دکور

دکوراسیون