دکوراسیون اتاق خواب با 7 ترفند اصولی و مدرن گروه معماری و معماری داخلی آرمند | azindekor

در صورتیکه می خواهید اتاق خواب دخترتان به صورت دکوراسیون مدرن باشد، حتما به سادگی فضا و وسایل توجه کنید. اگر قرار است وسایل تزئینی در اتاق خواب قرار گیرد، در انتخاب آن ها دقت زیادی به خرج دهید. فراموش نکنید که وسایل تزئینی با سبک مدرن هماهنگی داشته باشد و باعث افزایش زیبایی اتاق شود. برخی از افراد به دنبال ایده ­های طراحی دکوراسیون خارجی هستند، ولی شما می­ توانید بادکوراسیون اتاق خواب ایرانی انرژی مثبتی را وارد منزل کنید.

از چندین لایه نوری در اتاق خوابتان استفاده کنید!

انتخاب کاغذ دیواری مناسب که با طراحی فضای اتاق خواب هماهنگی داشته باشد، از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. نور در زیبایی دکوراسیون طراحی منزل و همین‌طور دکوراسیون اتاق بسیار تأثیرگذار است. برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب خود، می‌توانید از ریسه‌ها و LED استفاده کنید.

آباژور، هم محیط را روشن می‌کند هم ظاهر دنج و جذابی به اتاق خواب می‌دهد. بسته به سلیقه‌ی خود می‌توانید آثار هنری دیگری هم برای دیوار انتخاب کنید و آثار هنری برای تزیین دیوار اتاق خواب فقط به تابلو و عکس محدود نمی‌شود. خودتان می‌توانید آن را بسازید یا از فروشگاه‌های صنایع دستی بخرید.

  • در دکوراسیون اتاق خواب دختران اشیاء تزئیناتی ، تابلوها ، عروسک ها و لوازم پر زرق و برق زیاد به چشم می خورد .
  • رنگ صورتی را می توانید با رنگ هایی مانند سفید، طوسی، آبی در دکوراسیون اتاق خواب ترکیب کنید.
  • به دنبال قطعاتی باشید که کاربردهای زیادی دارند، مانند یک گنجه ذخیره‌سازی که می‌تواند در پای تخت به‌عنوان صندلی استفاده شود و در عین حال فضای مناسبی برای نگهداری پتوها و موارد اضافی است که می توان به سرعت به آنها دسترسی پیدا کرد.
  • استفاده از این اتاق به عنوان مکانی برای استراحت و پرداختن به کارهای شخصی باعث می شود که توجه ویژه ای به طراحی این قسمت از خانه شود.
  • استفاده از یک تم خاص می تواند ایده خوبی برای شخصی سازی فضای اتاق خواب باشد.
با توجه به توضیحات داده شده، شما اکنون می‌توانید طبق فاکتورها و معیارهای مدنظر خود، سبک مورد پسندتان را انتخاب کنید. طراحی اتاق خواب کلاسیک جلوه زیبایی دارد و حس اشرافی و سلطنتی القا می‌کند. این سبک از رنگ‌های روشن و بافت‌هایی در مبل کلاسیک، لوازم جانبی عجیب و غریب و نقاشی‌های خیره‌کننده تشکیل شده است. سبک دکوراسیون فرانسوی یا پاریسی، ترکیبی از طراحی مدرن و کلاسیک است که برخی افراد در دکوراسیون منزل و به خصوص اتاق خواب آن را انتخاب میکنند.

http://belaltour.ir

سعی کنید همیشه غیر از مجله خبری آذین دکور و کمد، در اتاق خواب خود بخشی را برای فضای نشیمن در نظر بگیرید. اتاق خواب فقط برای خوابیدن نیست بلکه برای استراحت کوتاه‌مدت شما هم باید محیط مناسبی داشته باشد. سعی کنید با توجه به مساحت اتاق خواب، حتما فضایی را برای نشیمن در نظر بگیرید. برای روشن کردن اتاق خواب فقط به لامپ‌ها یا لوسترهای سقفی بسنده نکنید.

ایده هایی جذاب برای دکوراسیون اتاق خواب

توسط دکور

دکوراسیون