دکوراسیون اتاق خواب، جدیدترین مدل ها و تصاویر سلام ساختمان | azindekor

همچنین زیر مجله خبری آذین دکور اصلی، از آستر استفاده کنید، تا برای حفظ حریم شخصی و کنترل نور بتوانید از آن استفاده کنید. پس برای این که دچار چنین اشتباهی نشوید، در این مطلب قصد دارم 9 نکته طلایی را برای دکور خوابتان آموزش دهم. جهت ایده گرفتن، به صفحه آجر دکوراتیو مراجعه کرده و تصاویر پروژه ها را مشاهده کنید.

استفاده از فضای کنار پنجره

تماشای عکس مدل اتاق خواب های خارجی و خانه هایی با مساحت اندک، می تواند ذهن شما را برای طراحی یک اتاق خواب کوچک از کلیشه ها رها کرده و ایده های جدیدی پیش رویتان بگذارد. راهکار نهایی و منطقی، استفاده از مشاوره و راهنمایی یک طراح دکوراسیون حرفه ای ست. فضای خواب، نیازمند آرامش، سکون و استراحت پس از یک روز پر هیجان است. بهتر است برای تزیین دیوارهای اتاق خواب از کاغذ دیواری های بسیار شلوغ استفاده نشود. حتی برای یک اتاق کاملا ساده و خلوت این سبک کاغذ دیواری می تواند جلوه ای آشفته و پرهیاهو ایجاد کند.

دکوراسیون اتاق کودک با بهترین ایده های طراحی شده + مدل و نمونه کار

در انتخاب رنگ اتاق خواب دخترانه نباید خود را محدود به استفاده از یک سری رنگ های تکراری کنید. می توانید برای رنگ هایی که در اتاق خواب دخترانه به کار می رود، از طیف رنگی وسیعی استفاده کنید. ولی نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که رنگ اتاق خواب دخترانه باید مطابق با سلیقه فرزند شما باشد. در صورتیکه تصمیم به ترکیب رنگ ها گرفتید، باید این رنگ ها با همدیگر هارمونی داشته باشند. در طراحی اتاق خواب به دکوراسیون داخلی منزل توجه کنید، و برای ایجاد پیوستگی برخی از عناصر را مشترکا در فضاهای مختلف منزل به کاربرید. انتخاب رنگ­ های آرامش بخش تاثیر زیادی در خواب آرام و حس راحتی شما دارند.

پرده اتاق خواب یک هارمونی با رنگ دیوارها و وسایل شما بوجود می‌آورد. اگر تمایل دارید دکوراسیون اتاق خواب شما لوکس به نظر آید بهتر است از پرده‌­های بلند استفاده کنید. لایه رویی پرده­‌ها را از جنس کتان یا مخمل، و لایه دوم از جنس تور بانتخاب کنید. این کار باعث می‌شود هنگام استراحت میزان نور ورودی از پنجره ها را کنترل کنید.

http://belaltour.ir

برای تختخواب دونفره بهتر است طوری قرار بگیرد که از دوطرف فضای کافی برای هریک از زوجین قرار داشته باشد. با اینکه در طراحی خانه­ های امروزی به بحث نورگیری اتاق خواب توجه می­ شود ولی به طور کلی اتاق خواب به دو صورت پنجره ­دار و یا بدون پنجره دیده می­ شود. سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است. سایبان تخت توسط یونانیان مورد استفاده قرار گرفت و در زمان یونان باستان اجرای این روش نشانه ای از تجمل در اتاق خواب بود که توسط اشرافیان استفاده می شد . سایبان تخت یک محیط رویایی و افسانه ای را برای محل خواب فراهم می کند و سبب ایجاد یک فضای رمانتیک و راحت برای خوابیدن می شود . سایبان خصوصاً برای کودکان بسیار راحت و عالی است و می تواند محلی امن را برای خوابید ن فراهم کند و از ورود گرد و غبار و حشرات مزاحم به داخل محل استراحت و جایی که تخت در آنجاست ، جلوگیری نماید .

  • برای انتخاب فرش، ابتدا باید جای تمام وسایل اتاق را مشخص کنید تا فضای خالی اتاق پیدا شود.
  • معمولا برای ایجاد چنین امکانی از آباژور هایی استفاده می شود که بر روی میز های پاتختی قرار داده می شوند.
  • تزئین سقف با تور یکی از ایده های جذاب دیگر برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب است .
  • هیچ رنگی نیست که برای دکوراسیون یک اتاق خواب شیک و دلنشین ممنوع باشد، اما مهم است که از هر یک از رنگ ها در چه تونالیته ای و به چه میزانی استفاده می شود.
  • اگر فضای اتاق خواب به گونه ای می باشد که اجازه ساخت یک شومینه را می دهد، استفاده از این المان می تواند در ایجاد فضایی دنج به شما کمک کند.
  • شما میتوانید در سقف اتاق، کمدها، راهرو ها، و پس زمینه کتابخانه و قفسه ها هم از کاغذ دیواری استفاده نمایید.

توسط دکور

دکوراسیون