دکوراسیون آشپزخانه + مدلهای جدید دکوراسیون آشپزخانه + ویدیو | azindekor

در طراحی آشپزخانه‌های مدرن، معمولاً برروی جزیره‌ها، سینک ظرفشویی کوچکی قرار می‌دهند که بسیار کاربردی است. این سینک اضافه روی جزیره، می‌تواند از رفت و آمد زیاد در آشپزخانه جلوگیری کند. همچنین کاربری بیشتری به جزیره موجود در آشپزخانه بدهد و فضای بالای جزیره، بدون استفاده باقی نمی‌ماند.

  • برای طراحی دکوراسیون سنتی آشپزخانه ایرانی می‌توانید از پارکت‌های طرح چوب، کاشی‌های سنتی، کابینت‌های طرح چوب، چند قاب عکس سنتی، قابلمه‌های مسی و تزئینات سنتی استفاده کنید.
  • این کار برای کسانی که در بار می‌نشینند، سطح اتکایی فراهم می‌کند.
  • برخلاف کابینت‌های منبت کاری شده در سبک‌های سنتی، این سبک دارای کابینت‌های روکش کامل بدون قاب است، که دارای فاصله‌ای ثابت در بین کابینت‌ها و همچنین درها و کشوها است.
  • اگر برای کف سایر قسمت های خانه از سنگ یا سرامیک استفاده کرده اید، بهتر است برای کف آشپزخانه نیز از سنگ یا سرامیک استفاده کنید.
  • اکسسوری ها وسایلی هستند که به نظم و آرایش آشپزخانه و کابینت ها کمک می کنند.

با مجله خبری آذین دکور به بودجه کارفر با بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود مراحل ساخت و ساز انجام می شود. از سالم بودن لوازم برقی مطمئن شوید، کف پوشی انتخاب کنید که هنگام راه رفتن سر نخورید،از جمله المان هایی است که باید در آشپزخانه رعایت کنید. ضمنا ورکشاپ های آنلاین رشته های دکوراسیون داخلی را نیز داریم . این کار دسترسی به ماشین ظرفشویی را تا حد زیادی محدود می‌کند و بسته‌ و باز کردن آن بسیار دشوار می‌شود، چون تنها از یک طرف می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. اگر می‌خواهید از چکه کردن مواد غذایی و چربی روی کف آشپزخانه جلوگیری کنید، ماشین ظرفشویی را در فاصله کمی از سینک قرار دهید.

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده | 35 مدل جذاب + نکات طلایی

چوب مهم ترین عنصری است که حال و هوای سنتی را به آشپزخانه های ایرانی می‌دهد. یک دکوراسیون کلاسیک را می توان نقطه مقابل طراحی دکوراسیون مدرن در نظر گرفت. طرح ‌های رنگی پروانسالی غنی، گرم و تند هستند، از رنگ‌ های برنزی، روست و سرخابی گرفته تا کبالت آبی تیره. این رنگ‌ ها را در عناصر تزئینی مانند رومیزی، کوسن ‌های صندلی و پرده یا به‌ عنوان ته ‌رنگ کابینت می‌توان استفاده کرد. در این آشپزخانه خیلی کوچک سعی شده عناصر اصلی آشپزخانه در کوچکترین حالت و به‌صورت فشرده، در عین حال کاربردی کنار هم قرار گیرند.

http://belaltour.ir

طراحان آشپزخانه ارکیما دیزاین اطمینان می‌‌دهند که هر وسیله، کابینت و دکوراسیونی که برای آشپزخانه شما انتخاب می‌شود، اندازه ای متناسب دارد و با سایر لوازم اطرافش نیز هماهنگ است. پس در نکات دکوراسیون داخلی از جمله دکوراسیون آشپزخانه بیشتر توجه کنید. در واقع یک دکوراتور داخلی می‌تواند با طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه یا انتخاب رنگ‌های مناسب، مشکل کوچک بودن آشپزخانه را رفع کند. با کمک یک طراح و رکوراتور باتجربه نیازی به جستجو در مورد جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه، دکوراسیون آشپزخانه مدرن، دکوراسیون آشپزخانه ترکیه و …

دکوراسیون آشپزخانه 3*3

عناصر ارگانیک به شکل سنگ های طبیعی، مواد ارگانیک و سازگار با محیط زیست و چوب راه خود را به آشپزخانه ها ادامه خواهند داد. این متریال های طبیعی در ساخت قسمت هایی مانند کابینت و انباری مورد استفاده قرار خواهند گرفت. سیرا فالون، طراح اصلی در Rumor Designs می گوید استفاده از سنگ های طبیعی به عنوان رومیزی در دکوراسیون آشپزخانه 2023 رواج خواهد یافت و کابینت های چوب طبیعی نیز به وفور مشاهده خواهد شد.

توسط دکور

دکوراسیون