دکوراسیون آشپزخانه + مدلهای جدید دکوراسیون آشپزخانه + ویدیو | azindekor

انتخاب مناسب طرح و ایده برای آشپزخانه کوچک باعث می‌شود بتوانید بیشتر وسایلی که در آشپزخانه‌های بزرگ دیده می‌شود را در این آشپزخانه‌‌ها هم داشته باشید. این ترکیب رنگی به دلیل اینکه شامل رنگ‌های روشن است، برای آشپزخانه‌های کوچک بسیار مناسب می‌باشد. همچنین در طول روز به دلیل روشن بودن کابینت‌ها و دکوراسیون آشپزخانه، نور تمام آشپزخانه را روشن می‌کند و نیاز به چراغ اضافه هم نیست.

به علاوه، برخی سازندگان و طراحان بخش هایی از دیوار یا نمای آشپزخانه را به صورت کاملا سفید یکدست در نظر می گیرند. در خصوص عناصر فنگ شویی و ارتباطات آن ها در مقاله و مطالب پیشین به صورت گسترده صحبت شده است. لازم است بدانید فنگ شویی تاکید می کند که دو عنصر آب و آتش نبایستی در ارتباط نزدیک و مجاورت یکدیگر قرار داشته باشند. بنا به این رهنمود، ماشین ظرفشویی و سینک بهتر است در کنار اجاق گاز قرار نگیرند چرا که موجب ایجاد تنش در فضای آشپزخانه می شود. اگر دکوراسیون آشپزخانه منزل تان نورگیری مناسبی ندارد، می توانید از نورپردازی مصنوعی برای ایجاد یک محیط روش استفاده کنید. درنورپردازی آشپزخانه می توانید خلاقیت های متعددی به خرج دهید و نیازی به هزینه های گزاف نخواهید داشت.

سه- آشپزخانه را در میان دوستان و خانواده اش در نظر داشته باشید!

مجله خبری آذین دکور کاشی می تواند شامل مواردی مانند ساده یا گلدار، براق یا مات و دیگر ویژگی ها باشد. انتخاب میان این طرح ها بستگی به سلیقه شما و میزان بودجه ای که برای اینکار در نظر گرفته اید دارد. علاوه بر کاشی می توانید از سنگ های مختلف هم برای تزیین آشپزخانه استفاده کنید و طرح های برجسته بر روی کاشی ها یا سنگ ها ایجاد کنید و از سبک های مختلف برای طراحی زیباتر آشپزخانه خود کمک بگیرید. پس برای انتخاب کاشی آشپزخانه علاوه بر ابعاد و سایز کاشی ها به طرح و رنگ کاشی ها هم دقت داشته باشید. همچنین بهتر است که طرح و رنگ کاشی ها با بقیه وسایلی که در آشپزخانه شما وجود دارد هماهنگی داشته باشند.

  • این سبک الهام گرفته شده از کابینت های چوبی قدیمی مخصوصا در اروپاست و به مرور دچار تغییراتی شده تا به شکل امروزی در آمده.
  • اما در خانه ‌های تاریخی که پلان اصلی خود را حفظ کرده‌اند و در خانه‌ هایی که فضای نشیمن را در اولویت قرار می‌‌دهند، می‌‌توانید آشپزخانه‌ های گالی را نیز پیدا کنید.
  • برای نصب شلف های معلق نیازمند دیواری بدون کابینت یا حداقل بدون کابینت های بالایی هستیم.
  • یک شومینه به صورت نمادین و غیرکاربردی از آجر، این سبک را کامل‌ می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با شماره ها و راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید. شایان ذکر است که این مجموعه برای مشتریان خود و لاغیر طراحی رایگان انجام می‌دهد. شما می‌توانید آشپزخانه خود را قبل از نصب کابینت به صورت مجازی مشاهده نمایید. امروزه آشپزخانه‌ها به صورت باز و اوپن تعبیه می‌شوند و نور از سایر فضاهای منزل که نورگیر هستند، به درون آشپزخانه می‌تابد. این نور اگر چه غیر مستقیم است و به اندازه‌ی کافی قدرت ندارد، اما باعث می‌شود که فضای آشپزخانه‌تان تا حدودی روشن شود، البته به شرط آنکه خود فضای پذیرایی و نشیمن، نورگیر کافی و مطلوبی داشته باشند. یکی دیگر از منابع تامین نور آشپزخانه که باعث روشن‌تر آشپزخانه می‌شود، چراغ و لامپ‌هایی است که به صورت مصنوعی در آشپزخانه بکار گرفته می‌شود.

http://belaltour.irویژگی اصلی این سبک داشتن ظاهری ساده و خلوت است که باید این اصل در فضای خانه و آشپزخانه حفظ شود. در نتیجه باید فضا طوری چیدمان شود که هر وسیله‌ای سر جای خود قرار داشته و تا جایی که ممکن است روی کانتر و کابینت‌ها وسایل اضافی قرار نگیرد. همچنین بهتر است از رنگ‌هایی در دکوراسیون آشپزخانه مدرن کوچک‌تان استفاده کنید که با نگاه کردن به آن حس آرامش داشته باشید و باعث ایجاد حس هیجان نشوند. اگر قصد بازسازی آشپزخانه یا تغییر دکوراسیون آشپزخانه جدید را دارید ، این نکات به شما کمک می کند فضایی را که دوست خواهید داشت ایجاد کنید. از توصیه های ما در زمینه برنامه ریزی ، سازماندهی و ویژگی های لازم برای آشپزخانه ای که زیبا به نظر می رسد و برای همه نیازهای شما کارایی دارد ، پیروی کنید.

دکور آشپزخانه مدرن 1401 با استفاده از زیباترین اکسسوری های امروزین

توسط دکور

دکوراسیون