دکوراسیون آشپزخانه مدرن نکستا دیزاین | azindekor

پنجره‌های بزرگ، رنگ‌های روشن و مواد بازتابنده مات در سال‌های آینده درخشش را بیشتر می‌کنند. بهترین رنگ‌ها برای ترکیب سبک مدرن و کلاسیک استخوانی، کرمی، سفید و قهوه‌ای هستند. کابینت ها بدون تزیین هستند و باعث می شوند زیبایی و طبیعی بودن متریال بکار رفته جلوه کنند. خطوط افقی قوی، درهای کابینت تخت و وسایل ساده و در عین حال براق عناصر برجسته کننده در این سبک هستند. برخی از اشیاء به محض ورود به آشپزخانه چشم را به خود جلب می کنند.

شما می‌توانید وسیله‌های آشپزخانه را طبق سلیقه و علایق خود خریداری کنید. یک تیم طراحی دکوراسیون آشپزخانه در چیدمان بهتر وسیله‌ها به شما کمک خواهد کرد. دکوراسیون آشپزخانه به سبک مدرن تجسم پیچیدگی، جذابیت و براقی است. در سبک مدرن شبیه به استایل امروزی، شلوغی و تزئینات به حداقل ممکن می‌رسد.

انتخاب کابینت

در طراحی باید ترجیحات سبک شخصی صاحب خانه و همچنین فضای موجود را در نظر بگیریم. بدین منظور همیشه بر اصول طراحی تکیه کنید که برای ایجاد یک آشپزخانه جدید که کارآمد و زیبا باشد ضروری است. ثبت سفارش خدمات دکوراسیون آشپزخانه در “خدمت از ما” کاملاً رایگان است. شما با پاسخ دادن به چند سؤال ساده می‌توانید سفارشتان را ثبت کنید. با مشخص کردن متراژ آشپزخانه و قید مواردی که می‌خواهید بازسازی شود، می‌توانید متخصص مناسب‌تری برای بازسازی دکوراسیون اشپزخانه خود پیدا کنید.

  • از رنگ‌هایی مانند زرد، قرمز، قهوه‌ای در طراحی این آشپزخانه استفاده می شود.
  • اگر آشپزخانه پرنوری دارید و تابش نور ممکن است شما را اذیت کند می توانید از پارچه های رنگ تیره استفاده کنید تا میزان نور ورودی را کنترل کنید.
  • جنس رنگی که در این سبک استفاده می شود رنگ پوششی و پولیشی است.
  • همچنین می‌توانید برای استفاده بیشتر از فضا از گیره‌، قلاب‌، آویز یا قفسه قابلمه استفاده کنید.
  • در بهترين حالت قرار دادن يك پنجره با يك منظره عالی رو به نشيمن و نهار خوري بسيار مفيد است.
  • وقتی در خصوص رنگ سفید صحبت می کنیم، اغلب تونالیته های این رنگ مانند شیری شکری ، استخوانی ، هلویی روشن ، بژ روشن و سایر رنگ های متمایل به سفید نیز مدنظر هستند.

اصل مجله خبری آذین دکور در طراحی دکوراسیون‌های مدرن، سادگی اجزای مختلف آن است. در آشپزخانه‌های مدرن، اجزا و بخش‌های مختلف از جمله کابینت آشپزخانه دارای زیبایی و بدون پیچیدگی خاصی هستند. در دکوراسیون مدرن، طراحی‌ها شیک، بدون قاب، بدون زرق و برق و کاملاً کاربردی است.

http://belaltour.ir

ترکیبی از چراغ‌های سقفی، چراغ زیر کابینی و چراغ‌های آویز را در نظر بگیرید. پیشنهاد می‌کنم بیش از یک سوکت دوتایی نصب کنید، چون که امروزه قطعا از لوازم الکتریکی بیشتری استفاده می‌کنیم. سطل زباله آشپزخانه نه تنها برای ضایعات و بسته‌بندی مواد غذایی استفاده می‌شود. طراحي كابينت ها و كانتر ها براي كارآيي بيشتر آشپزخانه حياتی هستند .

دکوراسیون آشپزخانه سفید مدرن

توسط دکور

دکوراسیون