دکوراسیون آشپزخانه مدرن نکستا دیزاین | azindekor

مجله خبری آذین دکور آشپزخانه هم سایز بسیار بزرگی دارد که می‌تواند برای این آشپزخانه که برای یک شرکت طراحی شده، مفید باشد. در کل با توجه به کاربری خاص این آشپزخانه، طراحی مناسبی برای آن صورت گرفته است. با اینکه رنگ کف آشپزخانه و کابینت‌ها کمی تیره هستند که باعث کوچک‌تر دیده شدن فضا می‌شود، اما طرح و نقش‌های زیبایی روی آن‌ها قرار دارد. این آشپزخانه هم با نور طبیعی و هم با نور مصنوعی بسیار خوب نورپردازی شده است.

http://belaltour.ir

استفاده از کابینت‌های بلند باعث می‌شود چشم‌ها را به سمت بالا کشیده شود و ارتفاع بیشتر کابینت‌ها از لحاظ بصری فضا را بزرگ‌تر می‌کند. دکوراسیون آشپزخانه، مانند دکوراسیون دیگر قسمت‌های منزل با چالش‌های متعددی روبه‌روست. اگردکوراسیون آشپزخانه جدید شما باید با دکوراسیون قسمت‌های دیگر هماهنگ باشد. با این حال واقعیت این است که بسیاری از خانه‌ها آشپزخانه کوچکی دارند. چیزی که شما به آن نیاز دارید آشپزخانه بزرگ‌تر نیست بلکه علم و تجربه متخصص برای دکوراسیون آشپزخانه شماست.

دکوراسیون جزء به جزء آشپزخانه

استفاده از میز و صندلی‌های باریک، قفسه‌های باریک و در کل ابزارهای کوچک و جمع و جور باعث می‌شود علاوه بر اشغال فضای کمتر، محیط آشپزخانه شلوغ و به هم ریخته نباشد. در چیدمان دکوراسیون آشپزخانه کوچک باید به جای قرارگیری هود توجه شود تا تهویه به راحتی انجام شود. چون اگر فضای کوچک تهویه درستی نداشته باشد، هوای آن خیلی سریع نامطبوع می‌شود. بنابراین دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده در طراحی داخی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه لازم و کافی داشته باشید. در این زمینه چند نکته و اصول کلی وجود دارد که در ادامه برای شما آورده ایم. هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه ، باید به چگونگی و مکان استفاده از وسایل فکر کنید.

با چیدمان ظروف مختلف و ملزومات آشپزخانه بر روی قفسه‌ها می‌توانید از شلوغی آشپزخانه کوچک ایرانی جلوگیری کنید. از دیگر مواردی که می‌توان به کمک آنها یک فضای سنتی و کلاسیک را تداعی کرد، استفاده از صیفی‌جات و سبزیجاتی است که به صورت ریسه‌ای در فضای آشپزخانه خشک می‌شوند. در گذشته از این ریسه‌های آویزان پس از خشک شدن برای تهیه ادویه استفاده می‌کردند. اما امروزه می‌توانید با آویختن آنها در جای جای آشپزخانه حس و حال سنتی و ایرانی فضای خود را بیشتر کنید.

جمع‌بندی: دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده

در این آشپزخانه، از رنگ قهوه‌ای تیره برای کف، دیوار و کابینت‌ها استفاده شده است که باعث شده آشپزخانه نمایی جالب و زیبا داشته باشد. البته به دلیل تیره بودن کابینت‌ها و کف، در این آشپزخانه‌ها اهمیت نورپردازی مناسب و قوی، دوچندان است. نورپردازی باید با توجه به ابعاد و رنگ های قابل استفاده در آشپزخانه صورت گیرد. اصولا یک آشپزخانه کم نور و تاریک طوری به نظر می رسد که انگار فضای کوچکتری به آن اختصاص داده شده است و فضا کوچک‌ تر از آنچه هست که دیده می شود. مسئله نورپردازی نه تنها در آشپزخانه ‌های کوچک، بلکه در آشپزخانه ‌های بزرگ‌ تر نیز بسیار مهم است.

  • کناف آشپزخانه یا همان سقف کاذب انواع مختلفی دارد که طراحی آن متناسب با فضای آشپزخانه صورت می گیرد.
  • استفاده از کابینت‌ها و کاشی‌های با رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و طوسی پر‌رنگ، آشپزخانه شما را کوچک‌تر از حالت عادی نشان داده و آن را دلگیر خواهد کرد.
  • آشپزخانه U شکل گردش کار عالی برای استفاده چند نفر از آشپزخانه را به طور همزمان امکان پذیر می‌کند.
  • داشتن کابینت هایی که فضاهای لازم را برای جا گذاری لوازم داشته باشد.
  • اصول چیدمان آشپزخانهشما مهمترین عامل در تضمین ایجاد یک فضای کاربردی و کارآمد است.

توسط دکور

دکوراسیون