دکوراسیون آشپزخانه مدرن نکستا دیزاین | azindekor

خب، با توجه به این موضوع، شما نباید ماشین ظرفشویی خود را در کنار دیوار نصب کنید. پیشتر گفتم که برای دلایل لوله کشی، همیشه باید ماشین ظرفشویی را در نزدیکی سینک قرار دهید. در این صورت، وقتی مانده غذا را از بشقاب‌ها پاک می‌کنید، می‌توانید آنها را مستقیما در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

اصول طراحی دکوراسیون آشپزخانه

این‌که مجله خبری آذین دکور شما چند متر است تاثیر مستقیمی بر هزینه تمام شده دکوراسیون آشپزخانه دارد. زیرا به همان میزان که آشپزخانه بزرگ‌تر باشد، متریال و مواردی که استفاده می‌شوند بیشتر می‌شود. هنگام ثبت سفارش لازم نیست به طور دقیق متراژ آشپزخانه را اندازه بگیرید. در صورتی که کارشناس به صورت حضوری از پروژه بازدید کند؛ اقدام به محاسبه اندازه آشپزخانه می‌کند.

  • در طراحی سنتی آشپزخانه می‌توان برای خلاقیت بیشتر، برخی اجزاء مدرن را با طرح‌های سنتی ترکیب کرده و در کنار هم از آن‌ها استفاده کرد.
  • یکی از ایده‌های دکوراسیون آشپزخانه مدرن، استفاده از نورهای رنگی در فضاهای بی‌روح است.
  • در آشپزخانه‌های کوچک که محدودیت زیادی در فضا داریم، اهمیت بهینه‌سازی فضا بیشتر می‌شود.
  • این کار دسترسی به ماشین ظرفشویی را تا حد زیادی محدود می‌کند و بسته‌ و باز کردن آن بسیار دشوار می‌شود، چون تنها از یک طرف می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

انتخاب گلیمی با طرح گبه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کف آشپزخانه است. آشپزخانه ایرانی، هماهنگ بودن فضا با سبک دکوراسیون اصلی منزل است. چون آشپزخانه‌های ایرانی ویژگی و خصوصیات خاص خودشان را دارند که در ادامه مقاله با آنها آشنا می‌شوید. هماهنگی این خصوصیات هنگام طراحی سبک منزل باعث می‌شود خانه شما دکوراسیون یکدست و هماهنگی داشته باشد. بنابراین ابتدا از هماهنگی آشپزخانه سنتی با سبک طراحی سایر بخش‌های منزل مطمئن شوید.

انباری های مخفی در آشپزخانه 2023

اگر نمی خواهید کابینت ها را عوض کنید می توانید درب ها و صفحه رویه آن را تعویض کنید. این تغییرات می توانند در مدرن شدن سبک آشپزخانه تاثیر گذار باشند. در انواع سبک دکوراسیون آشپزخانه جنس کابینت‌ها، کف‌پوش بسیار اهمیت دارد. از مصالح مقاوم در برابر آتش و رطوبت در کفسازی آشپزخانه استفاده شود. سرامیک یکی از بهترین متریال‌ها برای این کار می باشد که دو فاکتور مقاوم در برابر آتش و رطوبت دارد، دارای تنوع در قیمت و طرح است.

http://belaltour.ir

کابینت ممبران نیز در رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شود که البته رنگ سفید پرطرفدارترین مدل است. کابینت‌های چوبی قیمت بالایی دارند و حس گرما و صمیمیت را به وجود می آورند. در مجموعه معماری و معماری داخلی آرمند، طراحی کابینت آشپزخانه و دکوراسیون داخلی آن از هسته طراحی آغاز می گردد. بدین صورت که با مراجعه حضوری کارفرما و مشاهده پروژه‌های طراحی و اجرایی جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه آرمند، نسبت به طراحی و ساخت آن اعلام آمادگی می‌نماید. بعد از تکمیل فرم‌ها توسط کارفرما و مشخص شدن علایق، سبک زندگی، سبک دکوراسیون منزل و سطح بودجه ایشان؛ فضای آشپزخانه نقشه برداری می‌شود.

دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار (بدون پنجره)

توسط دکور

دکوراسیون