دکوراسیون آشپزخانه مدرن،89 مدل دکوراسیون آشپزخانه جدید

چوب بیشتر برای ساخت کابینت های کلاسیک به کار میره و معمولاً نمایی کلاسیک به آشپزخانه شما میده اما در این طرح با استفاده از چوب، یک طراحی مدرن انجام سایت azindekor شده. تمام جزییات و فضاهای ضروری موردنیاز شما پشت درهای کابینت پنهان هستند و هیچکس نمیتواند به آنها دسترسی داشته باشد. برخی تصور میکنند که این سبک قدیمی است و تخت خوابهای کلاسیک همانند تخت خواب ملکهها است، از این رو امکان استفاده از آنها در خانههای مدرن امروزی وجود ندارد. برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب کلاسیک ایدههای خاص و جذاب بسیاری وجود دارد که با استفاده از آنها و رعایت اصول این سبک میتوانید به راحتی در فضای خانههای کوچک امروزی نیز فضایی کلاسیک در اتاق خواب به وجود آورد و از زیباییها و جذابیت این سبک بهره مند شد و آرامشی وصف نشدنی در این فضا تجربه نمود. این گروه معماری با هدف توسعه ایده های به روز و نوآوری هایی، محیط های دلنشینی با بهره گیری از اکیپ های اجرایی قدرتمند و کار آزموده و رعایت اصول و استاندارد های معماری و مدیریت بهینه هزینه، اقدام به پیاده سازی کامل پروژه ها می نماید. در واقع در این اتاق خوابها لزوما نباید از آثار چوبی تیره رنگ استفاده نمود و تنها کافی است که اصول سبک کلاسیک را رعایت کنید تا اتاق خوابی زیبا و مجلل داشته باشید.

کاغذ دیواری باید کیفیت بالایی داشته و از جنس پارچه یا ابریشم باشد. شاید شما هم دوست داشته باشید اندکی از شلوغی شهرتان دور شده و به طبیعت پناه ببرید، نقاشیهای بزرگ دیواری میتواند طبیعت را به اتاقتان بیاورد. اگر می خواهید بهترین دکوراسیون منزل از آن شما باشد و همه را شگفت زده کنید به شما پیشنهاد میکنیم با ما همراه باشید. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم که اگر علاقمند به سبک های قدیمی هستید و فضایی متفاوت می خواهید در اتاق خواب داشته باشید حتما سبک کلاسیک را انتخاب کنید. همیشه دخترها حساسیت زیادی روی دکوراسیون اتاق خواب خود دارند.

این کاشی های یشمی تیره به زیبای با ظروف مسی و کابینت های سفید تضاد ایجاد کرده اند. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک از کابینت های کلاسیک و یا کابینت ممبران استفاده می شود همچنین در این سبک دکوراسیون در فضای آشپزخانه رنگ های سفید و قهوه ای و یا استخوانی به چشم می خورند که این رنگ ها باعث کلاسیک تر به نظر رسیدن دکوراسیون آشپزخانه می شوند و علاوه بر این شما می توانید با استفاده از این رنگ ها فضایی آرامش بخش را در آشپزخانه منزل تان ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر در یک گلدان شیک، اسطوخودوس قرار دهید، رایجه خوشبوی آن هم باعث ایجاد آرامش و هم یک خواب آرام در شما میشود. دوازده – چطور می توانیم از گل و گلدان در دکور اتاق خواب استفاده کنیم؟ استفاده از شمع های رنگی و گل ها می تواند فضا را زیباتر و رمانتیک تر کند و می توانید از وسایل توری برای تزئینات مختلف هم استفاده کنید. هم می توانید از پارچه های گل ریز استفاده کنید و هم پارچه های گل درشت، و این، به سلیقه و روحیۀ دخترتان بستگی دارد.

از این رو بهتر است در هنگام تزیین اتاق دخترانه حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. اغلب فرش­هایی که طراح­های کلاسیک دارند از نقش­های طبیعت الهام گرفته­اند اما با همه این­ها بهتر است در هنگام خرید فرش کلاسیک درباره طرح و رنگ آن با فروشنده مشورت کنید زیرا او نه تنها تخصص کافی در کار خود دارد بلکه در این زمینه تجربه بسیاری نیز دارد. از محبوب ترین و با شکوهترین رنگها در این سبک میتوان به رنگ کرم، قهوه ای و طلایی اشاره نمود. با بکارگیری هنرمندانه رنگها در تمام نقاط خانه شما میتوانید هم حال و هوای زیباتری به منزلتان ببخشید و هم عیب و نقصهای احتمالی در معماری خانه را تا حدود زیادی بپوشانید. اگر میخواهید یک اتاق خواب کلاسیک داشته باشید به شما پیشنهاد میکنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

بکارگیری رنگ های روشن که با مبلمان آشپزخانه تناسب دارند موجب می شود تا فضایی با انرژی مثبت ایجاد شود. شما به علاوه میتوانید تا با قرار دادن آباژوری متناسب با لوستر و رنگی هماهنگ با مبلمان یا پردهها این نورپردازی سبک کلاسیک تکمیل میشود. تخت خواب باید با کمد کنار تخت و سایر دکوراسیون و وسایل داخل اتاق خواب از نظر رنگ هماهنگ باشد تا هارمونی خاصی را ایجاد نماید. استفاده می کنند تا فضایی گرم و صمیمی به وجود آید و بتوان در آن به استراحت پرداخت و آرامش لازم را به دست آورد. وجود ستون­های متعدد در سبک کلاسیک یکی دیگر از ویژگیهای مهم این معماری است که برگرفته از معماری دوران یونان و روم می­باشد. سبک کلاسیک آمیخته با رنگهای گرم است و در این سبک معمولا از رنگهای گرم مانند قهوه ای، طلایی و … خانهای که به شیوه مدرن تزئین و چیدمان شده است تا حد ممکن از رنگهای خنثی درون آن استفاده میشود. در واقع باید خلاقیت داشته باشید تا بتوانید یک اتاق باشکوه و مملو از آرامش ایجاد کنید.

اگر می­خواهید سبک کلاسیک را برای طراحی اتاق خواب خود انتخاب کنید، نباید فراموش کنید که این سبک انعطاف­پذیری و سازگاری معماری مدرن را ندارد. اگر فضای اتاق شما محدود و کوچک است، بهتر است از تخت­های کوچک استفاده کنید و تمرکز خود را بر سایر عناصر دکوراسیون به سبک کلاسیک بگذارید تا هم فضای مناسب و قابل دسترسی داشته باشید و هم اتاق خود را به همان سبکی که می­پسندید، تزیین کنید. برای داشتن اتاق خواب با دکوراسیون کلاسیک پیشنهاد می­کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. فرش نیز مانند پرده باید مطابق با رنگ و سبک کلی اتاق باشد و تطابق طرح و نقش آن با روتختی از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی دیگر از پیشنهادهای ما این است که رنگ کابینتهای پایینی آشپزخانه را زرد و سنگ روی آن را خاکستری کنید. فرش از اصلیترین المانها در دکوراسیون کلاسیک است و باید برای اتاق خواب از فرشهای کلاسیک استفاده نمود که با رنگ و سبک سایر وسایل و دکوراسیون داخلی اتاق خواب هماهنگی داشته باشد.

در این سبک عمدتا از آینههای بزرگ استفاده میشود که موجب گسترش دید در اتاق میگردد. استفاده از رنگ های آبی و صورتی در این سبک بسیار رایج است که در این نمونه نیز به چشم می خورد. که عمدتا به رنگ طلایی و نقره ای هستند اشاره نمود. از انواع کابینت مدرن می توان به : کابینت های های گلاس , کابینت ملامینه (ام دی اف) , کابینت دو رنگ و کابینت فوق برجسته (فرامید) اشاره کرد. رنگ طلایی می تواند ظاهری لوکس به اتاق شما بخشد. به عبارتی نباید از فضای پذیرایی و بیرون از اتاق تخت قابل رویت باشد. در سبک کلاسیک دیوارها دارای تزئیناتی نقاشی شده هستند که با گچ تزیین شدهاند، به عبارتی با انتخاب این سبک نباید از دیوارهای ساده و خالی استفاده کنید. در این نقشه موقعیت دیوارهای اصلی و جدا کننده مشخص میشود. در صورتی که خانه از قبل دارای اثاثیه ای با رنگ مشخص است، قدرت مانوور برای تغییر ترکیب رنگی کم تر از حالت قبل است. پیش از آنکه کار تخریب یا هر نوع جا به جایی را انجام دهید باید تکلیف خود را در مورد مثلث آشپزخانه مشخص کنید. هنگامی که صحبت از واژه کلاسیک در مورد دکوراسیون داخلی اتاق خواب می شود، اکثر افراد تصور میکنند که باید در این فضا از اشیا قدیمی و با طرحهای پرزرق و برزق استفاده شود.

به عبارتی پیشنهاد من تغییر فضای آشپزخانه اپن به دکور یک آشپزخانه بسته نیست. یک راهکار بسیار خوب و نسبتاً کم دردسر طراحی دکوراسیون آشپزخانه، یک اپن یا کانتر باریک در بخشهایی از مرز این دو فضا (آشپزخانه و پذیرایی) است. به طور مثال اگر در اداره و یا محیطی کار می کنید که محل دفتر کار شما ابعاد کوچکی دارد و متراژ بالایی ندارد؛ بهتر است از میز و صندلی های اداری که ظریف تر هستند و فضای کمتری را در اشغالمی کنند استفاده کنید، تا تمام فضا توسط میز و صندلی گرفته نشود. در کنار فرش­های کلاسیک می­توان به راحتی از مبلمان کلاسیک یا استیل استفاده کرد تا چیدمان جذاب­تری داشته باشیم. همچنین استفاده از چرم در عناصر تزئینی اتاق میتواند شما را به سبک کلاسیک اصیل نزدیکتر کند. فرقی نمیکند کل خانه را بازسازی کنید، آشپزخانه را زیباتر کنید یا برای شاداب کردن اتاق نشیمن رنگی به آن اضافه کنید. برای مثال دو صندلی در دو طرف میز تعادل متقارن دارند. برای مثال وجود شومینه با آینههای تزیین شده در بالای آن به همراه میز و صندلی کلاسیک و مطابق با فضا در دو طرف شومینه، باعث ایجاد نقطه کانونی و مرکزی در فضا می­شود، که تعادل بصری ایجاد میکند.

سعی کنید از رنگ های تیره و روشن در کنار هم استفاده کنید. ما اینجا سعی کردیم تا هر آنچه در مورد اصول طراحی داخلی وجود دارد، را با شما در میان بگذاریم. قرار ندادن یخچال کنار اجاق گاز: اجاق گاز گرما ساطع میکند که باعث افزایش مصرف برق یخچال میشود، چرا که سعی میکند دمای خود را حفظ کند. مثال دیگر قرار گرفتن وسایل برقی یا تیز و خطرناک در دسترس کودکان است، یا قرار گرفتن سیمهای برق در نزدیکی اجاق گاز که خطر رسیدن حرارت و ذوب شدن را در پی دارد، بهتر است در زمان چیدمان وسایل و یا طراحی دکوراسیون به گونهای عمل کنید که ایمنی آشپزخانه نیز تامین شود. امروزه در سبک کلاسیک کفپوش پارکتها محبوبیت خاصی پیدا کرده اند، زیرا ضمن زیبایی خاصی که دارند به عنوان یک عایق صدا و حرارت نیز عمل می کنند. از جمله لوازم روشنایی که هماهنگی خاصی با سبک کلاسیک دارند میتوان به چراغها، دیوارکوبها و …

میتوان تمامی دیوارها و یا یک دیوار را برای نصب کاغذ دیواری انتخاب نمود که به عنوان نقطه کانونی اتاق در نظر گرفته شود. البته طرح و نقش کاغذ دیواری اتاق خواب باید مطابق با الگوی طراحی کلاسیک باشد. اگر شما تمایل دارید فضای اتاق خواب تان کلاسیک و سلطنتی تر به نظر برسد بهتر است در دو طرف تختخواب از آباژور استفاده نمایید. مهمترین ویژگی این سبک تقارن است. دکوراسیون پذیرایی کلاسیک ویژگی های خاص خودش را دارد در اغلب دکوراسیون های داخلی پذیرایی با سبک کلاسیک دیوارها و سقف های گچ بری شده و مبلمان آنتیک و سلطنتی به چشم می خورند همچنین در این سبک دکوراسیون برای تزیین پذیرایی از وسایل دکوری چوبی و حکاکی شده و مجسمه های سنگی و گچی و تابلو فرش و تابلوهای نقاشی و آلات موسیقی و … در فضای دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک اغلب از تخت خواب و سرویس خواب های چوبی و سلطنتی که حکاکی شده هستند استفاده می شود. شما باید تصمیم بگیرید که طراحی اتاق خواب شما چگونه باشد، دکوارسیون مدرن میپسندید یا ازعلاقمندان به دکوراسیون کلاسیک هستید، برخی افراد نیز علاقه زیادی به چیدمان و فضای سنتی در اتاق خواب دارند. قبل از طراحی اتاق چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

از یک طرف باید وسایل آشپزخانه قابل استفاده و کاربردی باشند و از طرف دیگر طراحی و چیدمان لوازم آن باید به گونه ای انتخاب شود که مدرن و زیبا جلوه کند. در خانه هایی که فضای پذیرایی کوچک و جمع و جور است (بدون توجه به ابعاد آشپزخانه) و یا نورگیری فضا کم است ، لازم است ست رنگی به نحوی انتخاب شود که فضا تیره و دلگیر جلوه نکند. اگر با رنگ آمیزی اتاق خواب خود هدف خاصی را دنبال می کنید، به طور مثال اگر اتاق خواب شما کوچک است و تصمیم دارید با رنگ زدن آن را بزرگ تر جلوه دهید و یا دارای قناسی است و می خواهید توسط رنگ آن را بپوشانید، باید رنگ متناسب با هدف خود را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که از رنگ های شفاف و شارپ در آشپزخانه های کلاسیک مرسوم نمی باشد. میز کنار تخت معمولا چندان استفاده نمی شوند و تنها جهت هماهنگی با تخت خواب و افزایش ظرافت محیط اتاق قرار داده میشوند. اگر اتاق خواب نسبتاً کوچکی دارید بهتر است که از رنگ های روشن بیش تر استفاده کنید. یکی از رایجترین رنگها برای اتاق خواب، رنگ آبی است. رنگها میتوانند انرژی زا بوده یا موجب آرامش شوند و این بستگی به سردی یا گرمی آن ها دارد. روشنایی اتاق خواب نه تنها در زیبای اتاق تاثیرگذار است، بلکه ارتباط مستقیمی با روحیه، سلامت و حتی بینایی شما دارد. این نکته را هم مدنظر داشته باشید که آشپزخانه بدون اپن معمولا از اتاق نشیمن منزل شما به راحتی دیده میشود.

توسط دکور

دکوراسیون