دکوراسیون آشپزخانه قیمت دکوراسیون آشپزخانه در بازار آنلاین “خدمت از ما” | azindekor

اگر از خانم ها سوال شود که چه آشپزخانه ایی را دوست دارید؟ اکثر خانم ها می گویند، آشپزخانه بزرگ. در اینجا استفاده یکپارچه از رنگ سفید، همراه با رعایت تناسب ابعاد کابینت‌ها و جزئیات هندسی به کار رفته، باعث ایجاد حس آرامش می‌شود. هرچه تعداد کابینت‌ها کمتر باشد، کاربرد طراحی آشپزخانه کاهش پیدا می‌کند.

مدل جدید کناف آشپزخانه

مجله خبری آذین دکور به فضا از مباحث مهمی است که همیشه در طراحی مورد توجه بوده است. حتی اگر ابعاد آشپزخانه شما خیلی کوچک باشد نیز با طراحی استاندارد، فضای کافی برای شما به ارمغان خواهد آورد. در صورتی که به صورت مرتب از وسایل با ابعاد کوچک در آشپزخانه استفاده می کنید در صورت می توانید از کابینت هایی که روی میز قرار داده می شود و یا کابینت با کشوهای بزرگ استفاده کنید. دکوراسیون آشپزخانه از جمله اموری است که در طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی دارد.

  • و به دلیل محدودیت فضا، دیوارهای باربر یا بودجه، نمی‌توان آنها را تغییر داد.
  • برای ساخت میز ناهار خوری چوب و فلز، از انواع چوب میتوان استفاده کرد.
  • این پنجره‌ها باعث می‌شود نور به خوبی وارد فضای آشپزخانه بشود و آشپزخانه نیاز به روشن کردن چراغ در روز نداشته باشد.
  • اما اگر تنها مشکل شما با انتخاب رنگ سفید برای کابینت ها و دیزاین آشپزخانه ، دغدغه تبدیل شدن این فضا به یک دکور سرد و بی روح است، بهتر است بدانید این مشکل را می توان به آسانی با اکسسوری های بسیار جذاب برطرف نمود.
  • در این مقاله ما مهم ترین اصول طراحی، چیدمان، دکوراسیون آشپزخانه را توضیح می‌دهیم که به شما کمک می‌کند آشپزخانه کارآمد تری داشته باشید.
  • این پیشخوان صبحانه، یک راه عالی برای جداسازی فضای اتاق نشمین از آشپزخانه است، در عین حال فضای باز محیط نشیمن حفظ می‌شود.

یکی از مواردی که در طراحی آشپزخانه های مدرن دیده می‌شود، این است که معمولاً این آشپزخانه‌ها دارای فضای جداکننده از سایر بخش‌های منزل نیستند. اکثر طراحی‌های آشپزخانه مدرن، با در نظر گرفتن یک جزیره برای آشپزخانه انجام می‌شود. این جزیره به عنوان عامل جداکننده فضای داخل آشپزخانه از فضای منزل عمل می‌کند. اگر کابینت شما فلزی است و یا کهنه و قدیمی شده بهتر است که به فکر تعویض آن باشید. تعویض کابینت آشپزخانه مهم ترین بخش بازسازی یک دکور آشپزخانه است. ممکن است برخی به شما پیشنهاد کنند که روکش کابینت خود را تعویض کنید.

دکوراسیون جزء به جزء آشپزخانه

اگر برای کف سایر قسمت های خانه از سنگ یا سرامیک استفاده کرده اید، بهتر است برای کف آشپزخانه نیز از سنگ یا سرامیک استفاده کنید. یکی از مزایای استفاده از سنگ یا سرامیک برای کف آشپزخانه قابلیت شسته شدن آن می باشد. اگر در زمره افرادی قرار دارید که تردد بالایی در آشپزخانه دارند و یا کف آشپزخانه تان زود به زود لکه می گیرد و یا به هر علتی کثیف می شود، بهترین انتخاب برای کفپوش آشپزخانه شما استفاده از سنگ یا سرامیک می باشد.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه با رنگ سفید ، خیلی شیک و لوکس یا خیلی سرد و بی روح ؟!

این مقاله در خصوص دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ است، اما به صورت کلی هم شاید برای تان جالب باشد که بدانید به لحاظ اصول فنگ شویی استفاده از رنگ های تیره و تند در فضای آشپزخانه توصیه نمی شود. لازم است پیش از مطالعه این چند راهکار بدانید که این ایده ها هیچ کدام بر سایر پشنهادات برتری ندارند و مورد هفت به اندازه مورد یک می تواند دیزاین جذابی در دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ منزل شما ایجاد کند. به علاوه، بهتر است یک یا نهایتا دو ایده را انتخاب کنید و تنها در صورتی که دکوراسیون آشپزخانه منزل تان به نحو قابل توجهی سرد و بی روح شده است آن ها را اجرا نمایید. این آشپزخانه جزیره هم مانند یک میز طراحی شده تا کاربرد میز ناهار خوری را داشته باشد.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون