دکوراسیون آشپزخانه قیمت دکوراسیون آشپزخانه در بازار آنلاین “خدمت از ما” | azindekor

البته با رنگ‌بندی تیره که چون فضای آشپزخانه بزرگ است، این رنگ‌بندی کمتر باعث دلگیر شدن فضا می‌شود. نورپردازی این آشپزخانه بسیار مناسب است و در کنار چراغ‌های متعدد، پنجره بزرگی هم دارد که از نور خورشید به خوبی استفاده کند. مدل خاص و جذاب بالا یکی از نمونه‌کارهای کابینت‌ساز سلام ساختمان می‌باشد که با ترکیب خاکستری و سفید و طرح چوب آشپزخانه‌ای حاصل شده است که در هر خانه‌ای آن را نمی‌بینیم. برای سفارش آن روی عکس کلیک کنید تا از مشاوران ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

  • میز بزرگ به سبک مزرعه نیز مانند یک میز پهن و دراز مکان مناسبی برای نمایش تخته ‌های غذاخوری و لوازم دکوری شماست.
  • با اینکه طرح و نقش روی کابینت‌های دیواری و دیوار پشت گاز مقداری از بی روح بودن فضا کم کرده اما هنوز نتوانسته به سردی کل فضا غالب شود.
  • پس ازانتخاب طرح و رنگ و جنس کابینت ها نوبت به خرید وسایل و اجزای دیگر آشپزخانه همچون یخچال، گاز و میز و صندلی و … می رسد.
  • انتخاب وسایل برقی آشپزخانه، همرنگ و بر پایه نقره ای یا استیل در این مدل دکوراسیون آشپزخانه بسیار مرسوم است زیرا آنها ارزش بیشتری به مکان می دهند.
  • دکوراسیون آشپزخانه مدرن یا دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی در رنگ، مدل و نوع کابینت تفاوت‌هایی دارند که باید با توجه به سلیقه مشتری و ابعاد آشپزخانه به کار گرفته شوند.

یک مجله خبری آذین دکور ارزان قیمت و در عین حال تاثیر گذار استفاده از شلف های باز و استند های معلق در دکوراسیون آشپزخانه است. مبلمان های متعدد و اثاثیه های زیاد در بسیاری از خانه های ایرانی مشاهده می شوند. اگر سری به پیج های اینستاگرام دکوراسیون منزل بزنید، خصوصا خانه های نوعروسان گرامی با جهیزیه هایی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد ، مشکل لوازم و مبلمان های متعدد به وفور مشاهده می شود. در یک آشپزخانه بزرگ شاید میزان رنگ این لوازم در مقایسه با کابینت ها چندان هم زیاد نباشد، اما به دلیل ماهیت اغلب متالیک ، پراکنده و تکه تکه های رنگی این لوازم، تاثیر گذاری بسیار بالایی دارند. در دکوراسیون سنتی از لوازم برقی جدید خبری نیست اما این به معنای استفاده نکردن از آنها نیست.

دکوراسیون جزیره آشپزخانه

طراحی پلان باز آشپزخانه L شکل انعطاف پذیری زیادی را در قرار دادن وسایل و مناطق کار ارائه می‌دهد. در حالی که آشپزخانه ‌های سنتی از عناصر طراحی کلاسیک استفاده می‌کنند، آشپزخانه معاصر با رویکرد هنری‌ تر و مینیمالیستی‌تری دکوراسیون می‌شوند. آشپزخانه های معاصر معمولا بدون تزئینات و بدون جزئیات اضافی هستند. در عوض تمرکز آن، بر کنار هم قرار گرفتن اشیاء هنری و رابطه مکمل بین مواد، سطوح و رنگ ها است.

طراحی فضای ارگانیک در آشپزخانه های 2023

در این صورت شما می توانید عکس مدل هایی که بیشتر می پسندید را ذخیره کنید و بعد با کمک یک طراح یا مشاور آنها را بررسی کرده تا سبکی که بیشتر به آن علاقه مند هستید را پیدا کنید. مجلات دکوراسیون داخلی هم در این زمینه می توانند کمک زیادی به شما بکنند. علاوه بر اینها سبک کلی دکوراسیون خانه شما بسیار حائز اهمیت می باشد.

مهترین جزء در دکوراسیون آشپزخانه مدرن نیز کابینت است که در طراحی مدرن، معمولا کابینت ها بدون دسته هستند که بسیار جذاب به نظر می رسند و درب ها به صورت کشویی طراحی می شوند. اولین و مهم ترین جز در طراحی آشپزخانه، انتخاب کابینت مناسب و هماهنگ با دکوراسیون است. با انتخاب یک رنگ متناسب با دکور داخلی برای کابینت می توان گفت نصف بیشتر راه را برای دکوراسیون آشپزخانه رفته اید.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون