دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ، ایده های طراحی + مدل های مختلف رنگی شیک و مدرن | azindekor

فضایی برای ذخیره سازی تعبیه کنید و به نورپردازی دقت کنید و منابع برقی کافی داشته باشید و مهم تر از همه از ایمنی بالایی برخوردار باشد. آن دکوراسیون آشپزخانه از دید آنها مطلوب تر و کامل تر خواهد بود. هنگام دکوراسیون آشپزخانه ، توصیه می‌شود حداقل فاصله 1000 میلیمتری بین صندلیها گذاشته شود. این پیشخوان صبحانه، یک راه عالی برای جداسازی فضای اتاق نشمین از آشپزخانه است، در عین حال فضای باز محیط نشیمن حفظ می‌شود. نقاط عملكردی بايد به درستي انتخاب شود و كابينت هايي در بالا و پايين نياز است تا فضايي لازم براي قرار گيري لوازم آشپزخانه كاربران فراهم گردد .

سادگی در دکوراسیون آشپزخانه مدرن

آشپزخانه محلی است که کدبانوی خانه بیشتر وقت خود را در آن می گذراند و نیزبه دلیل نوع کاربری آن نیاز به طراحی مناسب و اصولی تر آن است. اجرای نامناسب چه به لحاظ ساختار و چه به لحاظ دکوراسیون تاثیری منفی بر کل خانه و همچنین ساکنین خواهد داشت. در ادامه نکاتی جهت طراحی بهتر،همچنین چند سبک طراحی دکور داخلی آشپزخانه را با هم مرور می کنیم. دکوراسیون ترنج با داشتن یک تیم خلاق و حرفه ای و پیش رفتن با جدید ترین طرح ها و نوآوری ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، آماده همکاری با تمامی کارفرمایان عزیز می باشد. برای طراحی آشپزخانه‌های کوچک تا حد امکان باید از رنگ‌های بسیار روشن مثل سفید و آبی استفاده کنید. استفاده از کابینت‌ها و کاشی‌های با رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و طوسی پر‌رنگ، آشپزخانه شما را کوچک‌تر از حالت عادی نشان داده و آن را دلگیر خواهد کرد.

http://belaltour.ir

انتظار داشته باشید که کابینت های تمام سفید حذف شده و رنگ های چوبی گرم و طبیعی جای آنها را بگیرد. اگر همچنان تمایلی به استفاده از رنگ سفید باشد باید از رنگ های گرم مایل به سفید و کرم یا خاکستری در کنار آن استفاده کرد. ساخت قفسه‌های شناور درون کابینت به آشپزخانه شما با سبک سنتی و ایرانی کمک می‌کند تا همه وسایل را درون آن فضا جا بدهید. به همین دلیل امروزه در اکثر طراحی‌های آشپزخانه‌ای با سبک ایرانی از کابینت ایرانی با طرح‌های زیبا استفاده می‌شود.

در این نوع خانه ها برای بزرگ جلوه دادن محیط معمولاً جلوی آشپزخانه را باز می‌گذارند. در این مطلب درباره انواع دکوراسیون آشپزخانه ، ۵۰ عکس از بهترین دکور های کابینت آشپزخانه و همچنین انواع سبک کابینت آشپزخانه در دکوراسیون صحبت میکنیم. در صورتی که دکوراسیون داخلی را به چندین دسته بخش بندی کنیم، دکوراسیون آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های آن به حساب می آید. طراحی دکوراسیون آشپزخانه همچنان که باید از دکوراسیون عمومی داخل خانه باید پیروی کند باید ویژگی ها و مختصات خاص خود را نیز داشته باشد چرا که دیزاین آشپزخانه از لحاظ کاربردی متفاوت از سایر بخش های خانه است.

  • کفپوش اصلی آشپزخانه اعم از سرامیک، سنگ یا پارکت به صورت کلی و به دلایل بهداشتی بهتر است از رنگ های روشن انتخاب شود.
  • مطلبی در مورد کابینت‌های گوشه آشپزخانه در یک آشپزخانه مدرن برای شما آماده کردیم.
  • اولین و مهم ترین جز در طراحی آشپزخانه، انتخاب کابینت مناسب و هماهنگ با دکوراسیون است.
  • اصول مهم این سبک استفاده از کابینت‌های بدون قاب، اجزای براق و ساده با خطوط افقی یا عمودی می باشد.
برای مشاهده مجله خبری آذین دکور کارهای بیشتر می توانید صفحه اینستاگرام نوین کابین را دنبال فرمایید. شاید با خود فکر کنید که معمولا مواد غذایی را باید تازه مصرف کرد و نیازی به ذخیره سازی آن ندارید، اما حتی اگر بخواهید برخی از مواد غذایی را برای مدت کوتاهی نگهدارید نیاز به فضای بیشتری دارید. همچنین لازم به ذکر است که ماشین ظرفشویی کنار سینک باشد تا اتصال لوله خروجی ماشین ظرفشویی به فاضلاب و شیرآلات میسر شود. به اين منظور در كنار پنجره ها كابين ها و شلف هايي قرار مي دهيم. نكته ايي كه در اينجا در نظر بگيريد جهت بازشو در را در نظر بگيرد كه ارتباطات را تحت تاثير قرار ندهد.

پر فروش ترین رنگ کابینت ممبران – 5 ترکیب رنگ شیک ۱۴۰۱

توسط دکور

دکوراسیون