دکوراسیون آشپزخانه استاندارد ، مرکز آموزش دکوراسیون داخلی پویا اندیش | azindekor

بی هیچ توضیح اضافه ، مجله خبری آذین دکور دادن اکسسوری ها یا تزیین کابینت ها با چوب ، یک جلوه بسیار جذاب و خاص به دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ منزل تان می دهد. انتخاب رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه دست شما را برای انتخاب انواع طرح و رنگ بین کابینتی ها باز نگاه میدارد و با خیال راحت بدون دغدغه شلوغ شدن یا تیرگی فضا می توانید از ایده های گوناگون در این خصوص استفاده کنید. اما مسلما رنگ های خانواده سفید می توانند گزینه های بسیار مناسبی محسوب شوند. در عین حال لازم است بدانید که انتخاب یک کفپوش تیره رنگ خصوصا با تم چوبی مانند لمینت قهوه ای تیره با طراحی کابینت های سفید رنگ بر روی آن می تواند یک جلوه بسیار لوکس و جذاب در فضای منزل ایجاد کند. کفپوش های منزل اعم از پارکت، لمینت ، سرامیک ، موکت و … تاثیر بسیار مهم و گسترده ای بر ست رنگی و حس و حال دیزاین منزل دارند.

می‌توان برای ایجاد حسی خوشایند، سبک‌های روستیک و مدرن با هم ترکیب شوند. از عناصر مهم سبک آشپزخانه روستیک استفاده از رنگ های گرم و چوب های طبیعی است. به کار بردن متریال سنگ به جای چوب برای روی کابینت، یکپارچگی و یک نواختی محیط را از بین می برد. دکوراسیون آشپزخانه با توجه به دکوراسیون داخلی ساختمان انجام می گیرد و باید با آن هماهنگی داشته باشد.

مزایای استفاده از خدمات دکوراسیون آشپزخانه در “خدمت از ما”

دکوراسیون سیاه و سفید یکی از نمونه های زیبای دیزاین آشپزخانه می باشد، که مدرن و جدید می باشد و هیچ وقت تکراری نمی شود و شما را خسته نمی کند. همچنین با ترکیب نمودن خاکستری با رنگ های شکلاتی و قهوه ای به دکوراسیون شیک و زیبایی خواهید رسید. همان طور که گفتیم استفاده از متریال های طبیعی و حرکت به سمت طبیعت در سال 2023 بسیار ملموس می باشد.

  • یکی دیگر از آیتم‌هایی است که در هنگام طراحی کابینت آشپزخانه باید به آن توجه کنید این است که مناسب ترین سبک را برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی انتخاب کنید.
  • بسیاری تمایل دارند از اصطلاحات مدرن و معاصر به جای یکدیگر استفاده کنند، این اشتباه است.
  • تعویض کابینت آشپزخانه مهم ترین بخش بازسازی یک دکور آشپزخانه است.
  • انتخاب رنگ هایی که قرار است از آن‌ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک استفاده کنید ‌اهمیت بسیار بالایی دارد.
  • جزیره خود دارای قفسه بندی ها و کشوهایی است، بنابراین موجب می شود تا فضای نگهداری بیشتری در آشپزخانه وجود داشته باشد.
مواد طبیعی در آشپزخانه ای که به سبک مدرن طراحی شده است، حضور پررنگی دارند. در حالی که دکوراسیون آشپزخانه مدرن به شخصیت صاحبخانه بستگی دارد، در استفاده از مواد طبیعی خودداری نکنید. رنگ های قهوه ای می توانند آشپزخانه را جذاب کنند و فضا را آرام و دلنشین جلوه دهند.

آشپزخانه مدرن، به چه آشپزخانه‌ای گفته می‌شود؟

سبک مدرن یکی از پرطرفدارترین انواع سبک دکوراسیون آشپزخانه در ایران می باشد. محبوبیت اصلی این سبک دوری از شلوغی، جلوگیری از تزئینات اضافی است. اصول مهم این سبک استفاده از کابینت‌های بدون قاب، اجزای براق و ساده با خطوط افقی یا عمودی می باشد. صفحه رویه کابینت کم نقش و نگار است و کاشی ‎های بین کابینت‌ها ساده و براق هستند. عنصر اساسی که فضای آشپزخانه مدرن را پرطرفدار می‌کند، استفاده از چوب برای طبیعی‌ بودن فضاست. رنگ‌های خنثی مانند سفید، کرم و… از رنگ‌های اصلی این سبک می باشند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون