دکوراسیون آشپزخانه استاندارد ، مرکز آموزش دکوراسیون داخلی پویا اندیش | azindekor

چون اصولی که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن وجود دارد به بزرگنر نشان دادن فضای آشپزخانه کمک می کند. استفاده از رنگ های روشن، طراحی های به دور از شلوغی و بلندتر در نظر گرفتن سقف آشپزخانه، نیز کمک کننده است. انتخاب جنس و رنگ کابینت ها با توجه به بودجه و سلیقه شما صورت خواهد گرفت. مثلا یکی از پرکاربردترین انواع دکوراسیون با کابینت آشپزخانه مدل های‌گلاس است. کابینت های‌گلاس با درخشندگی زیبایی که دارد مناسب آشپزخانه‌های مدرن است و کاربردی در دکوراسیون های کلاسیک ندارد. نوع دیگر که مناسب خانه های با سبک کلاسیک است، کابینت ممبران می باشد که بسیار لوکس و زیباست.

طرح کابینت 2022 + جدیدترین تصاویر کابینت آشپزخانه

برای حداکثر کردن قابلیت و فضای کوچک آشپزخانه خود، مکان‌هایی برای اضافه کردن قفسه پیدا کنید. یک ردیف از قفسه‌های باریک می‌تواند جای مناسبی برای کتاب آشپزی‌های شما باشد. اگر آشپزخانه کوچک شما جایی برای ماشین ظرف‌شویی ندارد، از سینک دولگنه استفاده کنید تا همزمان سینکی برای شستن و سینک دیگری برای ظروف کثیف داشته باشید تا هم ظرف شستن راحت‌تر شود و هم آشپزخانه مرتب بماند. ترکیب رنگ موجود در دکوراسیون را میتوانید براساس سلیقه شخصی خود انتخاب کنید.

توجه به جنس و متریال در طراحی دکوراسیون

این مجله خبری آذین دکور‌ها نور را منعکس کرده و بهترین انتخاب برای آشپزخانه‌های‌‌ کوچک هستند. بارها در ژورنال‌های اروپایی بارها آشپزخانه‌های مدرن ساده سفید را دیده‌ایم اما انواع دکوراسیون آشپزخانه ایرانی اما هر آشپزخانه‌ای قصه‌ای از سلیقه کدبانو دارد. آشپزخانه‌های کلاسیک ایرانی هم مانند آنچه در قصرهای هالی‌وودی مشاهده می‌کنید، نیست.

http://belaltour.irتمرکز اصلی سبک مینیمال بدون تزئینات و بدون عناصر زیاد و وجود فضایی تمیز و خلوت است. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مینیمال، از اشیا ساده و طرح‌ها استفاده شده. دکوراسیون آشپزخانه 2023 همچون سالهای قبل با تغییراتی در رنگ و جنس وسایل و نحوه چیدمان مواجه بوده و شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی پیشنهادات متفاوتی ارائه داده اند. با توجه به اینکه آشپزخانه قلب منزل است، به همین دلیل اغلب افراد ترجیح می دهند آن را محیطی بروز و جذاب طراحی کنند. زیباترین و جذاب ترین ترندهای دکوراسیون آشپزخانه 2023 از دیدگاه کمپانی های مختلف را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

دکوراسیون آشپزخانه + مدلهای جدید دکوراسیون آشپزخانه + ویدیو

بعد از توضیح طراحی آشپزخانه مدرن، حال چند مدل آشپزخانه مدرن را با هم ببینیم. نکته بسیار مهم در مورد دیزاین و طراحی مدرن این است که مرز کاملاً مشخصی بین طراحی مدرن و کلاسیک وجود ندارد. ممکن است یک کار تلفیقی از سبک‌های کلاسیک و مدرن باشد و نتوانیم بگوییم که در نهایت کار ما مدرن است یا کلاسیک. اجاق گاز هیچ‌گاه در نزدیکی پنجره یا جریان مستقیم تهویه نباشد سینک ظرف‌شویی یکی از بهترین عناصری است برای قرارگیری در نزدیکی پنجره می باشد، جریان مستقیم هوا موجب خشک شدن فضای مرطوب می‌شود . وجود نور کافی یکی از المان‌های مهم و اساسی در طراحی سنتی و ایرانی به شمار می‌آید.

  • به خصوص در آشپزخانه، عمل چیدمان علاوه بر قرار دادن مبلمان و کابینت، مربوط به وسایل بی شمار دیگری نیز است.
  • و این بدان معناست که فرصت ‌های بی ‌پایانی برای سفارشی ‌سازی کابینت ‌ها، میز کانتر، کمدها، قفسه‌ ها و غیره برای مطابقت با نیازهای شخصی شما وجود دارد.
  • نور از مباحث مهم و کلید در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود با این وجود در دکوراسیون آشپزخانه اهمیت ثانویه دارد.
  • نصب شلف و قفسه‌های چوبی باعث ایجاد نظم بیشتر در آشپزخانه می‌شود.

توسط دکور

دکوراسیون