دکوراسیون آشپزخانه، طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های خاص خانه معمار | azindekor

پنجره در آشپزخانه مزایا و معایبی دارد، متاسفانه بسیاری از سازندگان توجه زیادی به جای پنجره نمی کنند یا اصلا از آن در آشپزخانه استفاده نمی کنند. ترکیب رنگ در آشپزخانه تحت تاثیر بخش‌های مختلف فضای داخلی انجام می گیرد. اگر دکوراسیون پذیرایی رنگ کرم-قهوه‌ای دارد، از کابینت‌هایی با هارمونی گرم استفاده شود. در چند سال گذشته همه چیز در مورد آوردن طبیعت به خانه بوده است و انتظار نمی رود این امر در سال 2023 متوقف شود.

انتخاب کابینت

چیزی که در مورد طراحی مدرن خیلی پررنگ می‌باشد، این است که سادگی چشم نوازی در این نوع طراحی به چشم می‌خورد. سادگی، موردی که در طراحی‌های کلاسیک وجود ندارد یا بهتر است بگوییم کمتر وجود دارد. کابینت‌های کلاسیک آشپزخانه معمولا طراحی‌های پرکار و شلوغی دارند. وجود قاب برای درب‌ها و سرستون‌ها و پاخورهای پرکار و پر از منبت، گواه برای این ادعای ماست.

قیمت روز کابینت مدنظرت رو از بهترین کابینت سازهای شهرت بگیر

از طرفی مجله خبری آذین دکور آشپزخانه های امروزی از سالن پذیرایی به وضوح آشکار است پس اهمیت ویژه ای دارد که کابینت های زیبایی برای دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کنیم. در این مقاله قصد دارم تا کلی عکس دکوراسیون آشپزخانه به اشتراک بگذاریم و انواع مدل های روز کابینت را به همراه مشخصات به شما معرفی کنیم تا با دید بهتری مدل دکوراسیون آشپزخانه خود را انتخاب کنید. با تنوع پوشش‌ها و متریال‌ها در تیره‌ترین رنگ، می‌توانید یک فضای داخلی چند لایه تنها با استفاده از رنگ مشکی ایجاد کنید. با این اوصاف، مشکی همچنان در برابر رنگ های متضاد بیشتر متمایز می شود.

http://belaltour.ir

اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد. تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است. در طراحی‌های مدرن معمولاً از رنگ قهوه‌ای در کنار یک رنگ خنثی مثل سفید و طوسی استفاده می‌کنند. یعنی هم از نظر مشاوره و راهنمایی و هم از نظر کیفیت و ظرافت در انجام کار و هم از نظر تحویل به موقع کار و احساس مسئولیت کردن. با تشکر از پیگیری های سلام ساختمان، آقای دهقانی از لحاظ اخلاقی بسیار عالی و متین و دلسوز کار هستند و از لحاظ حرفه ای هم در نهایت دقت و وسواس کار می کنند . آقای رشید، مردی بسیار خلاق و ایده پرداز و شدیداً خوش قول هستند.

  • سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
  • در این آشپزخانه به جای کابینت‌های دیواری، از شلف‌ها استفاده شده که قطعا کم کاربردتر از کابینت‌های دیواری است.
  • اگر فضای آشپزخانه تنها یک پنجره کوچک دارد، بهتر است به جای پوشاندن آن با یک پرده شیک و جذاب زبرا ، از یک پرده حریر ساده یا رنگی برای روح بخشی به محیط و در عین حال عبور بیشترین میزان نور ممکن استفاده نمایید.
  • همچنین با توجه به فضایی که برای طراحی آشپزخانه و کابینت ها داریم ، می توانیم از کابینت های چند طبقه یا کابینت های هوایی و زمینی استفاده کنیم.
  • برای بزرگتر دیده شدن فضا نسبت به اندازه واقعی سعی کنید از وسایلی که بیشتر رنگ های روشن دارند استفاده کنید.
مناسب ترین حالتی که برای این مثلث در نظر گرفته می شود 4.8 متر تا 6 متر است. که در صورت رعایت این فاصله از لحاظ کاربردی محیط آشپزخانه در شرایط بسیار خوبی قرار می گیرد. انتخاب رنگ های دکوراسیون آشپزخانه با دقت فراوان و هماهنگی آنها با محیط اطراف.

توسط دکور

دکوراسیون