دکوراسیون آشپزخانه، طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های خاص خانه معمار | azindekor

برای روشن کردن فضای آشپزخانه و برجسته کردن کابینت از نورپردازی زیر کابینت استفاده کنید. رنگ روشن روی دیوارها و کابینت ها فضا را روشن می‌کند و آن را بزرگتر و به نوبه خود مجلل تر نشان می‌دهد. متخصصان چیدمان آشپزخانه با انتخاب وسایل ضروری و دکوری با توجه به وزن بصری این لوازم، یعنی توانایی آنها در جلب توجه به سمت خود، در آشپزخانه تعادل ایجاد می‌کنند. ما تجربه کار با عناصر طراحی مختلف در اشکال، رنگ ها و کاربردهای مختلف را داریم که در دکوراسیون، آشپزخانه‌ای مدرن و کامل را تضمین می‌کند. اگر در هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه تصمی دارید رنگ دکوراسیون آشپزخانه و دیوارهایش تغییر کند، این موضوع را در نظر بگرید که با رنگ دیگر قسمت‌های خانه هماهنگی داشته باشد.

شش- اگر صاحبِ خانه ای برای اجاره دادن هستید، لازمست بدانید؛

آشپزخانه‌ها قسمت مهم هر خانه هستند که باید جادار، مرتب و کاربردی باشند. در آشپزخانه کوچک همه چیز در دسترس است، برای دکوراسیون آن هزینه کمتری صرف می‌شود و مجبور به استفاده حداکثری از فضاها هستید. در این مطلب به این‌که چگونه بتوانیم با طراحی مناسب دکوراسیون آشپزخانه کوچک خود، همان بازده آشپزخانه‌های بزرگ را داشته باشیم، پرداخته شد. شما هم با طراحی و چیدمان مناسب دکوراسیون آشپزخانه کوچک خود می‌توانید نمای آشپزخانه کوچک خود را منظم، کاربردی و زیبا کنید. طرح‌های دکوراسیون داخلی برای آشپزخانه شامل جزیره، شبه جزیره، L شکل،U شکل و راهرویی هستند.

انواع سبک دکوراسیون آشپزخانه

استفاده از کابینت‌های بلند باعث می‌شود چشم‌ها را به سمت بالا کشیده شود و ارتفاع بیشتر کابینت‌ها از لحاظ بصری فضا را بزرگ‌تر می‌کند. دکوراسیون آشپزخانه، مانند دکوراسیون دیگر قسمت‌های منزل با چالش‌های متعددی روبه‌روست. اگردکوراسیون آشپزخانه جدید شما باید با دکوراسیون قسمت‌های دیگر هماهنگ باشد. با این حال واقعیت این است که بسیاری از خانه‌ها آشپزخانه کوچکی دارند. چیزی که شما به آن نیاز دارید آشپزخانه بزرگ‌تر نیست بلکه علم و تجربه متخصص برای دکوراسیون آشپزخانه شماست.

  • لازم است بدانید فنگ شویی تاکید می کند که دو عنصر آب و آتش نبایستی در ارتباط نزدیک و مجاورت یکدیگر قرار داشته باشند.
  • در آشپزخانه آمریکایی قفسه های چوبی یا روکش و شیشه های کریستالی استفاده میشود و در طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود به این قفسه ها وابسته است.
  • از همه اين مسائل مهم تر بايد دسترسي مستقيم به نور طبيعي و تهويه مناسب تامين شده باشد.
  • دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده امروزه با توجه به تغییر سلایق مردم به یکی از دکوراسیون های پرطرفدار تبدیل شده است.
  • انواع گیره‌، قلاب‌، آویز یا قفسه قابلمه نیز برای استفاده بیشتر از فضا مناسب هستند.
  • به علاوه، برخی سازندگان و طراحان بخش هایی از دیوار یا نمای آشپزخانه را به صورت کاملا سفید یکدست در نظر می گیرند.

در این مجله خبری آذین دکور، از رنگ قهوه‌ای تیره برای کف، دیوار و کابینت‌ها استفاده شده است که باعث شده آشپزخانه نمایی جالب و زیبا داشته باشد. البته به دلیل تیره بودن کابینت‌ها و کف، در این آشپزخانه‌ها اهمیت نورپردازی مناسب و قوی، دوچندان است. نورپردازی باید با توجه به ابعاد و رنگ های قابل استفاده در آشپزخانه صورت گیرد. اصولا یک آشپزخانه کم نور و تاریک طوری به نظر می رسد که انگار فضای کوچکتری به آن اختصاص داده شده است و فضا کوچک‌ تر از آنچه هست که دیده می شود. مسئله نورپردازی نه تنها در آشپزخانه ‌های کوچک، بلکه در آشپزخانه ‌های بزرگ‌ تر نیز بسیار مهم است.

استفاده از میز و صندلی‌های باریک، قفسه‌های باریک و در کل ابزارهای کوچک و جمع و جور باعث می‌شود علاوه بر اشغال فضای کمتر، محیط آشپزخانه شلوغ و به هم ریخته نباشد. در چیدمان دکوراسیون آشپزخانه کوچک باید به جای قرارگیری هود توجه شود تا تهویه به راحتی انجام شود. چون اگر فضای کوچک تهویه درستی نداشته باشد، هوای آن خیلی سریع نامطبوع می‌شود. بنابراین دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده در طراحی داخی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه لازم و کافی داشته باشید. در این زمینه چند نکته و اصول کلی وجود دارد که در ادامه برای شما آورده ایم. هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه ، باید به چگونگی و مکان استفاده از وسایل فکر کنید.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون