دوره ژل فیلر و بوتاکس آکادمی آموزش ایرانیان-مهسا امانی

از دست دادن حجم صورت در زیر پوست (به عنوان مثال، چربی زیر جلدی، ماهیچه) به عنوان عامل اصلی ظاهر شدن سن بالا در نظر گرفته می شود. جهت تماس با مرکز پشتیبانی سایت به بخش “تماس با ما” در سایت مراجعه فرمایید. احتمال تغییر و جابجایی تا ۷۲ ساعت بعد از تزریق در صورت ماساژ و فشار ناحیه موردنظر وجود دارد اما بعدازاین مدت این احتمال از بین خواهد رفت‌. از طرف دیگر، ترکیبات موجود در ژل این مزیت را دارند که سلول های پوست را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می کنند.

این بهترین گزینه برای همکارانی است که در شیفت، مطب یا مسافرت می‌باشند. برگزاری دوره در محیطی کاملا مجهز و با تدریس اساتید مجرب و برند. قطعا بعد از فراگیری آموزش ها و مشغول شدنتان در کلینیک های زیبایی چند برابرش را به جیب خواهید زد. یکی از انواع پرطرفدار کارهایی است که همه میخواهند آنها را تجربه کنند تا به صورت زیبایی که مد نظرشان است، نزدیکتر شوند. حضور قطعی و ثبت نام نهایی در کارگاه با تکمیل کردن کامل پروفایل و پرداخت هزینه کارگاه ، اتمام و ثبت خواهد شد.

برای مشاوره و ثبت نام اطلاعات خود را وارد کنید!

دوره ژل فیلر و بوتاکس آکادمی آموزش ایرانیان-مهسا امانی

سالانه بیش از 1 میلیون زن و مرد این روش درمانی محبوب را برای جوان سازی صورت خود انتخاب میکنند که یک روش مقرون به صرفه بوده که میتواند جایگزین روشهای حراجی باشد یا برای تکمیل نتایج جراحی به آن اضافه گردد. طب زیبایی از دیر باز به دنبال روش های زیبا سازی و نیز روش های تثبیت زیبایی بوده است. امروزه فیلرهای پوستی جایگاه ویژه ای در بهبود خطوط و مشخصه های صورت تناسب سازی تقارن و کانتوریگ و جایگزینی حجم های از دست رفته و جوان سازی دارند. در حال حاضر دیستون، مصپورت و دیسپورت برندهای معتبر در ایران است که وزارت بهداشت آن را تائید کرده است‌.

آیا دوره حضوری و کلاس حضوری برای تزریق ژل و بوتاکس دارید؟

یکی دیگر از عوارض این است که احتمال دیده شدن رنگ پریدگی و همچنین جای زخم در نزدیکی محل های برش داده شده برای خروج چربی وجود دارد که این موارد هم با مراقبت های بعد از تزریق و گذشت چند روز کم کم برطرف می شوند. کاربر گرامی، ثبت نام شما پس از انجام هماهنگی های لازم از طریق تماس تلفنی نهایی خوهد شد. در این دوره با پرداخت هزینه جداگانه می توانید مدرک QAL انگلیس را دریافت کنید. این دوره هم به صورت خصوصی و هم به صورت نیمه خصوصی برگزار خواهد شد. بله این دوره به صورت کامل و جامع طراحی شده تا بتوانید تمامی موضوعات را فرا بگیرید. شما با داشتن یک دستگاه کامپیوتر، تبلت و حتی گوشی خود و دسترسی به اینترنت در هر زمان و هر مکان قادر به مشاهده فیلم‌ها خواهید بود.

پزشکان و جراحان در این دوره‌ها پس از اتمام دوره، مدرک معتبر بین المللی سرفصل های اموزش تزریق ژل – https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/ – دریافت خواهند کرد. کلیه مدرسان جراحان و پزشکان مجرب و مورد تأیید آکادمی Biocare می‌باشند. 9 جلسه اول آموزش تئوری بر اساس 9 فصل کتاب آموزش تزریق فیلر است که به‌تفصیل درباره آن‌ها توضیح داده‌شده است و نکات مهم هر موضوع بیان‌شده است. 9 جلسه دوم فیلم‌های آموزشی روی کیس و در فضای مطب است و نحوه و تکنیک عملی تزریق ژل در مناطق مختلف صورت نمایش داده می‌شود.

  • بعد اینکه مواد ژل مانند را در ناحیه مورد نظر به خوبی و به اندازه کافی تزریق کردید باید 3 ثانیه صبر کنید تا مواد به خوبی تأثیر خود را نشان دهد و بعد به سراغ تزریق در ناحیه بعدی بروید.
  • و باعث ترشح یک نوع مایع خونی رنگ شود که بسیار طبیعی است .که با استفاده از قرص های مسکن برطرف خواهد شد.
  • Poly-L-lactic acid یک پرکننده مصنوعی است که به تحریک تولید کلاژن کمک می کند.
همان طور که از نام این روش مشخص است به صورت سریالی و پشت سر هم چند در یک امتداد انجام می شود. در نهایت این مواد که بصورت نقطه ای تزریق شده اند به هم متصل شده و یک خط کامل را درمان می کنند. پزشک از قبل به شما خواهد گفت که به دلیل تفاوت واکنش انواع پوست به فیلرها و احتمال قرمزی و برخی عوارض، هیچ برنامه ای تا 24 ساعت بعد از تزریق نداشته باشید.

آیا محدودیت بیماری جهت تزریق ژل وجود دارد؟

توسط دکور

دکوراسیون