دزدگیر هوشمند منزل مزایای استفاده از سیستم دزدگیر هوشمند-امن باش

با توجه به این موضوع ما این مقاله از دژین را به معرفی انواع دزدگیر هوشمند اختضاص داه‌ایم. از مزایای ویژه استفاده از این سیستم امنیتی در خانه کاهش میزان دزدی و سرقت سارقان است، به این دلیل که سارقان به محض اطلاع از وجود دزدگیر هوشمند تمایلی به ایجاد دردسر برای خود ندارند و سعی می کنند اولویت شان منازلی با ریسک کمتر باشد. از دیگر مزایای این سیستم این است که شخص مورد نظر میتواند دوربین های منزل خود را به راحتی بر روی تلفن همراه یا تلویزیون خود تنظیم کرده و بدین صورت کنترل منزل خود را از فاصله دور به دست گرفته و همینطور دزدگیر را به همین شیوه فعال یا غیر فعال سازد . هم چنین قابلیت تشخیص و اعلام شکستگی شیشه منزل از دیگر امکانات پرشمار دزدگیر هوشمند به شمار می رود . بسیاری از کسانی که دزدگیرهای قدیمی بدون تلفن کننده ویا تلفن کننده خط ثابت دارند میخواهند بدانند که آیا ممکن است دستگاه خود را مجهز به تلفن کننده سیم کارتی کنند تا از امکانات آن مانند دریافت و ارسال پیامک و نرم افزار موبایل استفاده کنند.

وقتی که یک جسم گرم مانند انسان یا یک موجود زنده از جلوی سنسور عبور می کند، میزان نور دریافتی یکی از دو بخش سنسور را ابتدا تغییر می دهد، و سنسور در خروجی یک سطح مثبت ایجاد می سایت امن باش کند. زمانی هم که جسم از جلوی سنسور عبور کرد، شرایط به حالت قبل بازگشت کرده و در خروجی سنسور یک سطح منفی ایجاد می گردد. بدلیل استفاده ازاین نوع چشمی ها درمحیط های باز و درمجاورت عوامل جوی بصورت دوره ای و مداوم باید عدسی بیم ها را ازلحاظ ظاهری و فیزیکی بررسی کرد.

  • دزدگیر هوشمند اماکن تویا Tuya Smart Security System دارای پردازنده مرکزی قدرتمند داخلی بر اساس پردازنده هسته ۳۲ بیت Cortex-M3 می باشد.
  • این روزها دیگر سارقین دنبال سرقت اشیائی مثل فرش و قالیچه و تلویزیون و… نیستند.
  • استفاده از دزدگیر در منزل به حفاظت حریم شخصی و ایجاد آرامش منزل شما کمک فراوانی می‌کند.
  • آلارم های هوشمند دارای حسگرهای داخلی هستند که می توانند انواع مشکلات و مشکلات را تشخیص دهند.
  • این دزدگیرها دارای تنوع در سنسورهای امنیتی بوده که با توجه به شرایط محیطی و نیاز پروژه مورد استفاده قرار می گیرند.
دزدگیر اماکن به عنوان یکی از مهمترین محصولات حفاظتی در ساختمان کارکرد بسیار ساده ای دارد و با تشخیص تردد های غیر مجاز، با اعلام آن شما را آگاه می کند. این اعلام می تواند به صورت آژیر بلند و همگانی باشد، به علاوه اینکه می تواند با استفاده از دستگاه تلفن کننده به گوشی تلفن شما خبر دهد. این مجموعه می تواند چند رله خروجی آزاد را هم در اختیار شما بگذارد تا با اتصال آن به سیستم روشنایی یا گرمایش منزل، از راه دور هم آن ها را فعال یا غیر فعال کنید. در حالی که یک مهاجم خانه نمی تواند سیم های دزدگیر منزل را قطع کند تا یک سیستم هشدار بی سیم را غیرفعال کند، که به موجب آن یک دزد می تواند از طریق پنجره یا در به خانه شما کند و سیستم امنیتی شما را قبل از آن “در هم بکوبد”. چشم خطی دزدگیر اماکن یک جفت سنسور (فرستنده و گیرنده) مادون قرمز نامرئی است که دو طرف دیوار ها، ورودی و هر حائلی که مد نظر مالکین باشد نصب میشود و لحظه ورود غیر مجاز اشعه بین دو سنسور قطع شده و رله خروجی سنسور، فرمان آلارم و شماره گیری اتوماتیک رابه دستگاه مرکزی اعلام سرقت صادر میکنند.

اما این یک دعوت آشکار برای سارق است که بدون هیچ مشکلی وارد منزل‌تان شود. پس کلید یدکی منزل خود را به اقوام درجه یک یا همسایه یا دوستی که بخوبی او را می‌شناسید و در نزدیکی شما زندگی می‌کند بدهید. اگر سارقان حدس بزنند کسی در خانه است کمتر به آنجا وارد می­ شوند یا به عبارتی شانس بیشتری وجود دارد که آنها وارد خانه نشوند. به یاد داشته باشید که اکثر سرقت‌ها در طول روز که مردم سر کار هستند رخ می‌دهد.

سنسور دود بیسیم

اکثر سیستم های دزدگیر خانه از درب ورودی با یک قفل خاموش، دوربین زنگ در یا زنگ ورود شروع می شوند. از آنجایی که پنجره ها می توانند اجازه ورود را نیز بدهند، باید با قفل ها و حسگرهایی پنجره یا شکستن شیشه را تشخیص دهند محافظت شوند. دزدگیر منزل برا انها نصب شده بود و برای اطمینان از اینکه خانه همیشه به خوبی محافظت می شود نیاز جدی به ارتقا داشت.صاحب خانه یک سیستم مدرن، قابل اعتماد و هوشمند می خواست. هشدار مزاحم که اعضای خانواده می توانند از طریق تلفن همراه خود کنترل کنند.

دزدگیر هوشمند منزل مزایای استفاده از سیستم دزدگیر هوشمند-امن باش

یکی از دلایل هشدارهای دروغین، وجود حیوانات خانگی می باشد، اگر سیستم دزدگیر اماکن دارای چشمه‌های حرکتی است و شما حیوانات خانگی دارید، مطمئن باشید که دچار هشدارهای بی دلیل می شوید، زیرا اینگونه سنسورها به حرکت هر چیزی در مقابل لنز خود حساس هستند. برای جلوگیری از این اتفاق شما می توانید از سنسورهای وزنی استفاده کنید، که روش کار آن بر اساس وزن موجودات طراحی شده است، و اجسامی با وزن بالای ۱۵ کیلو را تشخیص می دهد، و قادر به تشخیص حیوانات خانگی با وزن پایین ۱۵ کیلوگرم نیست. نصب و استفاده می شوند تا در صورت ورود سارق متصدی بتواند به راحتی و بدون جلب توجه سارق سیگنال فعال سازی آلارم برای دزدگیر اماکن ارسال شود تا از سرقت جلوگیری شود.

اما زمانی که راجع به هوشمندسازی منزل یا خانه هوشمند صحبت می‌کنیم، منظور چیزی فراتر از موارد گفته شده می‌باشد. دزدگیرها تنوع بالایی دارند اما ساز و کار اکثر آنها یکسان است و عملکردی مشابه با یکدیگر دارند. این مجموعه معمولا از سنسورهای دقیق برای تشخیص ورود و خروج غیر مجاز به همراه با آژیر ساخته شده است.

کلید لمسی هوشمند 8 پل

توسط دکور

دکوراسیون