خرید کتاب کمک درسی تا 50% تخفیف و ارسال رایگان تلکتاب | کتابکو

خرید کتاب کمک درسی تا 50% تخفیف و ارسال رایگان تلکتاب | کتابکو زیرا این کتاب‌ها با هدف آموزش مطالب درسی با زبانی روان به دانش آموزان و تکمیل آموخته‌های آنها و تثبیت آن به وسیله‌ی تمرینتات متعدد منتشر شده‌اند. این سؤالات با پاسخ‌نامه تشریحی همراه هستند که تمامی راه‌حل‌ها را پوشش می‌دهند، اما همچنان نیازمند خلاقیت دانش‌آموزان است. کتاب های تست نشر الگو با ایده آماده کردن دانش‌آموزان برای کنکور از همان ابتدای دوره متوسطه دوم نگارش و تألیف شده‌اند. کتاب های IQ (آی کیو) گاج، یکی از کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی است که قصد آموزش فراتر از سطح کتاب را دارد. این کتاب ها مناسب دانش‌آموزانی است که به فکر برترین نمرات و رتبه‌ها در آزمون‌های مختلف هستند. درس‌نامه‌های کامل، جامع و کاربردی، با زبانی ساده به بیان نکات مهم پرداخته و در کنار آن، پرسش‌های زیادی به همراه پاسخ‌نامه‌هایی کاملاً تشریحی ارائه شده است.

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه (خانه کتاب اسلامشهر) به عنوان توزیع کننده کتاب و محصولات فرهنگی تلاش دارد فاصله میان ناشرین و مصرف کنندگان را کمتر کند و امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از محصولات در هر مکان و زمان بدهد. دوستداران کتاب و کتابخوانی، می‌توانند آثار مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی کتابانه با تخفیف خرید کنند. کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکیو دانلود کتاب صوتیاست که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند.

سوپر تخفیف ”بازی‌های فکری“

این کتاب ها پوشش سراسری بر روی مفاهیم کتاب های درسی دارند و بر همین اساس شامل درس‌نامه‌هایی منحصربه‌فرد، جامع و مفهومی به همراه مثال‌های آموزشی زیاد هستند. می دونیم که دغدغه انتخاب و خرید کتاب های کمک آموزشی کنکور همیشه یکی از مهم ترین چیزهایی بوده و بخشی از ذهن و فکر شما رو درگیر می کنه. این رو هم میدونیم که نمیشه برای افراد مختلف نسخه واحد پیچید و به همه یک چیز رو توصیه کرد. بنابراین تصمیم گرفتیم یه نظر سنجی درباره بهترین کتاب های کمک آموزشی پایه دهم برگزار کنیم. اینجوری علاوه بر اینکه با بهترین منابع کنکور 99 آشنا میشید، کتاب های پرطرفدار رو میشناسید و در واقع دارید با سلیقه دانش آموزان و دبیران اونها هم آشنا می شید. کتاب های پرسمان گاج را می‌توان در زمره بهترین کتاب کمک درسی دهم تجربی قرارداد.

تست زیست دهم ۱۴۰۲ خیلی سبز

کتاب تست انتشارات خیلی سبز، در مبحث تست، در گروه بهترین کتاب کمک درسی دهم تجربی قرار می‌گیرد. این کتاب شامل درس‌نامه‌های مفهومی و کامل است و با مثال‌های زیاد آن سعی شده تا مفاهیم به طور کامل آموزش داده شوند و در ادامه آن، تست‌های زیادی به همراه پاسخ‌نامه کاملاً تشریحی وجود دارد. می توان نتیجه گرفت این کتاب برای دانش آموزانی که سطح علمی بالایی دارند مناسب است. دانش آموزانی که سطح علمی پایین تری دارند باید از کتاب های کمک درسی با درسنامه ای جامع تر استفاده کنند چرا که محتواهای کامل سبب می شود مطالب آموزشی با توضیحات بیشتر در اختیار دانش آموز قرار گیرد. همین طور لحن ساده و صمیمی کتاب های کمک درسی سبب می شود یادگیری و درک مطالب بهتر باشد. از طرفی سطح سوالات کنکور بالاتر از کتاب‌های اصلی دروس است و معمولا سوالات به صورت ترکیبی از سه سال تحصیل دوره‌ی متوسطه‌ی دوم طرح می‌شوند.

اولین ویژگی کتاب کمک درسی این است که به خط به خط کتاب درسی توجه کرده باشد بانک کتاب کتابکو . در این کتاب ها مطالب به زبان ساده و روان به دانش آموزان آموزش داده شده است ، دانش آموزانی که می خواهند مطالب کتاب درسی را به زبان ساده یاد بگیرند بهتر است به سراغ مطالعه ی این کتاب ها بروند . در سال های گذشته از کتاب های کمک درسی فقط در دوران امتحانات استفاده می کردند اما امروزه به دلیل آموزش آنلاین بیشتر کتاب های کمک درسی مورد استفاده قرار گرفته اند . شیمی علاوه بر دروس عمومی بین دانش آموزان ریاضی و تجربی مشترک است و از لحاظ مباحث شیمی رشته ریاضی و شیمی رشته تجربی با هم تفاوت ندارد. در کتاب درس پک مهر و ماه، همان‌طور که از نام این کتاب پیداست، خلاصه همه دروس به همراه مثال و پاسخ به‌تمامی سؤالات و تمرین‌های کتاب درسی ارائه شده است.

  • کتاب کار خیلی سبز، یکی دیگر از کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی است که بین دانش‌آموزان درس‌خوان، محبوبیت زیادی دارد.
  • بدون شک تمامی رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش به خودی خود از سختی‌هایی برخوردار هستند که درک مفاهیم را برای متقاضیان آن رشته دشوار می‌کند.
  • این انتشارات یکی از پرتجربه‌ترین و پرآوازه‌ترین انتشارات است که دانش‌آموزان را در حین تحصیل همراهی می‌کند.
  • همانطور که می‌دانید تمام کتاب‌های موجود در سایت مدابوک شامل تخفیف 10 الی 30 درصدی بوده و این میزان نهایت تخفیفی است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

توسط دکور

دکوراسیون