خرید و قیمت قفل و دستگیره هوشمند سامسونگ مدل SHP-DP920 ترب-خانه هوشمند آکو

خرید و قیمت قفل و دستگیره هوشمند سامسونگ مدل SHP-DP920 ترب-خانه هوشمند آکو

این قفل‌ها با نصب آسان روی درب، طیف وسیعی از امکانات را در اختیــار قفل هوشمند شما قرار می‌دهند. از امکان دسترسی به قفل با حسگرهای بیومتریک تا امکان مدیریت رفت‌وآمد و ارائه گـزارش‌های امنـیتی، حتی از فواصـل دور. اما مکانیزم قفل یا دستگیره دیجیتال با فرآیند بسیار پیچیده‌تری نسبت به قفل یا دستگیره معمولی است. قفل یا دستگیره معمولی دارای یک مکانیزم ساده مکانیکی و یک توپی کوچک است که با انواع شوک‌های ناگهانی از جمله ضربه یا حرارت باز می شود.

  • این گروه از دستگیره ها علاوه بر قابلیت استفاده از رمز و کارت، قابلیت تعریف 100 تا 200 نفر اثر انگشت مختلف را نیز دارا می باشند.
  • قفل های هوشمند ترکیبی از قابلیت بازگشایی به کمک اثر انگشت، تشخیص چهره، رمز عبور، کارت و تلفن همراه بهره می برند و به همین علت نسبت به انواع قفل های هوشمند دیگر از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.
  • احتمال دیده شدن یا کپی شدن کدهای دسترسی توسط افراد دیگر وجود دارد.
  • همانطور که گفته شد این قفل ها الکترونیکی هستند و نیازی به کلید برای باز و بسته کردن ندارند و برای این کار میتوانید از کارت ، اثر انگشت ، رمز ، ریموت یا تلفن همراه استفاده کنید.
  • برای باز کردن قفل‌های هوشمند کارتی از انواع کارت‌های key tag، samrt card ،rfid می‌توانید استفاده کنید.

گروه محصولات قفل اثر انگشتی این امکان را برای مدیران و مالکین خود فراهم می کنند تا 1000 تردد اخیر را بررسی نمایند. حتی می توانند در یک روز مشخص تردد افراد را با ذکر دقیق ساعت، دقیقه، تاریخ و نحوه ورود (اثرانگشت، کارت، رمز و …) بررسی نمایند. در برخی از ادارات تردد کارمندان در بازه های زمانی از پیش تعیین شده بسیار اهمیت دارد. با دستگیره اثر انگشتی می توانید برای تردد دقیق کارمندان در بازه های زمانی دقیق نیز برنامه ریزی کنید. دستگیره دیجیتال رمزی که بیش از 1000 نفر کاربر مختلف می توانند از آن به صورت مجزا استفاده نمایند. این محصولات با قابلیت ذخیره 200 نفر رمز و 800 نفر کارت ورود مختلف دارای بیشترین تعداد کاربر قابل ذخیره در مقایسه با دیگر محصولات می باشند.

هزینه قفل هوشمند

سازگاری بسیار بالای این نوع قفل‌ها نسبت به تغییر شرایط محیطی نیز از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد برند گیت من است. مجهز به سیستم کد تصادفی، لمس ضد خش، سیستم امنیت خروج، قفل اتوماتیک، اعلام حریق، ضد شوک، ضد حریق و… است. شما مشتریان عزیز با فعال‌سازی این ویژگی می‌توانید ورود به داخل ساختمان یا دفتر کار از همه افراد حتی دارنده کارت، رمز و اثرانگشت را سلب نمایید. ما یکی از بروزترین شرکت‌های قفل دیجیتال در کشور هستیم و تاکنون سعی کردیم بهترین و مناسب‌ترین قفل‌های دیجیتال که امنیت، راحتی، زیبایی و آرامش برای جامعه به دست آورده‌اند را روانه بازار کرده‌ایم.

به غیر از دفاتر اداری و هتل ها، منازل مسکونی هم از قفل های هوشمند استفاده می کنند. قفل های هوشمند ترکیبی از قابلیت بازگشایی به کمک اثر انگشت، تشخیص چهره، رمز عبور، کارت و تلفن همراه بهره می برند و به همین علت نسبت به انواع قفل های هوشمند دیگر از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این قفل کد دار درب دارای گواهینامه ثبت اختراع می باشد و قیمت آن نسبت به قیمت قفل دیجیتال بدون دستگیره مناسب تر می باشد و می توان گفت جزو قفل دیجیتال ارزان قیمت به شمار می آید.

قفل درب هوشمند تشخیص چهره چیست و چگونه کار میکند؟

در گذشته استفاده از کلیدها باعث بروز مشکلات زیادی بوده و دردسرهای جبران ناپذیری را برای کاربران ایجاد می کرد. مشکلاتی از جمله هزینه های بالای گم شدن کلیدها، کپی شدن بسیار آسان کلیدهای گم شده یا به سرقت رفته و …به همین دلیل با گذشت زمان قفل های قدیمی با کلید جای خود را به سایر مدل های قفل با دسترسی های متفاوت دادند. از کلیدهای کارتی در هتل‌ها به عنوان جایگزینی برای کلیدهای مکانیکی استفاده می‌شود. قفل‌های کارتی برند یوکا، این توانایی را دارند که همه شیوه‌های دسترسی را بخوانند و همه محصولات این برند شامل قفل کارتی آپارتمانی و قفل کارتی ضد سرقت نیز هستند. عمدتاً قفل‌هایی که دارای طراحی لوکس و مدرن هستند و از معیارهای ارگونومیک استفاده می‌کنند، قیمت بیشتری دارند. کانسپت طراحی یکقفل هوشمندباید مطابق بر نیاز کاربر باشد، به طوری که کاربر به راحتی و در ساده‌ترین شکل ممکن از قفل استفاده کند (رابطه کاربری ایده‌الی داشته باشد).

قفل دیجیتال کاداس مدل S8

ما به شما پیشنهاد می کنیم برای حفظ امنیت منازل و یا محل کار از این قفل دیجیتالی استفاده کنید. قفل دیجیتال در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری را به همراه داشته است به طوری که دیگر برای باز کردن آن حتی نیازی به استفاده از موبایل ندارید بلکه قابلیت تشخیص چهره و وای فای به قفل هوشمند اضافه شده است. می توان گفت قفل های دیجیتالی مطمئن ترین قفل های ضد سرقت موجود در بازار می باشند.این سیستم ها به گونه ای طراحی شده اند که در صورتی که رمز به صورت اشتباه وارد شود و یا به قفل ضربه زده شود، به سرعت زنگ هشدار درب به صدا در می آید. نقطه قابل توجه که امنیت این قفل ها را زیاد کرده است، این است که این قفل ها از قسمت بیرونی هیچ گونه دستگیره ای ندارند و تنها از داخل دارای دستگیره می باشند، به همین دلیل سارقین به هیچ وجه نمی توانند قفل را از بیرون باز کنند. داخل این نوع قفل‌ها مغزی الکترونیکی تعبیه شده است که تنها به افرادی که کارت شناسایی دارند، اجازه ورود می دهد.

توسط دکور

دکوراسیون