خرید،فروش و قیمت انواع قفسه نو و دست دوم شیپور-فورژ مدرن

بسیاری از مراکز فروش قفسه های فلزی در تهران علاوه بر طراحی و تولید به فروش قفسه های زیر قیمت هم مشغول هستند. امروزه دکوراسیون و طراحی آن نقش مهمی در زیبایی فضا ایفا می کند، یکی از مهم ترین قسمت های مربوط به چیدمان اتاق ها و مغازه ها ساختن قفسه با سایز مناسب و جنس با کیفیت است. از قفسه ها در ساخت و طراحی کمد دیواری، ویترین مغازه ها، قفسه های فروشگاه های زنجیره ای و انبار های کارخانه جات استفاده می شود. مدل هایی که مخصوص انبار فروشگاه طراحی شده اند نیز می توانند مطابق با خواسته های مشتری طراحی شوند. نسخه های مختلفی از این نوع مدل قفسه فروشگاهی برای انواع فروشگاه ها طراحی شده است.

قفسه بندی بایگانی متحرک یا قفسه بندی بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این سیستم در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و … است.ایمنی بالا و محفوظ بودن طبقات این سیستم قفسه‌ بندی فلزی باعث شده است تا در بسیاری از شرکت ها و موسسات مورد استفاده قرار گیرد. کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز دارای بالاتریت استانداردهای روز دنیا بوده و از درجه کیفی بالایی برخوردار میباشد. بسته به میزان طول پروژه و نیز نوع قفسه متفاوت است مثلا (در یک طول کار یکسان) زمان نصب اصولی قفسه پیچی 3 برابر زمان نصب قفسه فروشگاهی می‌باشد یا قفسه‌های سردخانه پانلی 3 برابر زمان نصب قفسه پیچی (9 برابر نصب قفسه فروشگاهی) طول می‌کشه. قیمت نمایش داده شده جهت قفسه سنگین راک پالت با ارتفاع 2 متر ، طول 1.5 متر ، دارای 3 طبقه و تحمل بار 500 کیلوگرم برای هر طبقه می باشد.

بیشترین موارد استفاده این سیستم در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و … است.ایمنی بالا و محفوظ بودن طبقات این سیستم قفسه‌ بندی فلزی باعث شده است تا در بسیاری از شرکت ها و موسسات مورد استفاده قرار گیرد. بسته به میزان طول پروژه و نیز نوع قفسه متفاوت است مثلا (در یک طول کار یکسان) زمان نصب اصولی قفسه پیچی 3 برابر زمان نصب قفسه فروشگاهی می‌باشد یا قفسه‌های سردخانه پانلی 3 برابر زمان نصب قفسه پیچی (9 برابر نصب قفسه فروشگاهی) طول می‌کشه.

چین سفارشی ساختار ساده و ظاهر خوب طول دهانه رک قفسه وظیفه متوسط قفسه وظیفه نور Racking از کارخانه چین با تامین کنندگان قیمت ارزان تر، تولید کنندگان، کارخانه پیروزی-فورژ مدرن

مشاوره، تهیه و توزیع انواع قفسه فلزی با کیفیت و مطمئن برای راه اندازی کسب و کار در انواع سبک های مغازه، فروشگاه، هایپرمارکت، سردخانه، انبار و حتی کاربردهای قفسه بندی برای استفاده خانگی. انواع قفسه بندی مغازه، سوپرمارکت، هایپرمارکت، چیپس و پفک، انباری، گلخانه، کتابخانه، صنعتی به همراه ملزوماتی مانند نردبان، سبد، دوچرخ، سه چرخ، ویترین مغازه، قفسه سردخانه و نیز قفسه لاستیک فروشی همه و همه با بهترین قیمت… در کیفیت و کاربرد زیادقفسه بندی پالت راکهیچ شکی نیست، اما این قفسه ها از نظر قیمت در سطح بالاتری نسبت به سایر قفسه ها قرار دارند که دلیل اصلی آن، نوع سازه و طراحی صورت گرفته برای آنها می باشد.

این شرکت با استعانت از خداوند متعات سعی دارد با تحقق سازمانی پویا و دارای روحیه ای توانمند ، سازگار و چالاک به منظور بالابردن راندمان کاری و ارائه خدمات برتر و ارتقا شیوه های کسب و کار رضایت مشتریان خود را بیش از پیش فراهم آورد. می‌توانید به وسیله روش‌ها زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. خیلی به کارم اومد هم پایه هاش مقاومت کافی داشتن هم صفحه ها چیزی کم وکسر نداشت و از ارسال سریع فیکت هم تشکر می کنم. می توان گفت که تمامی شرکت ها، بانک ها، سازمان های دولتی و خصوصی دارای اسناد و مدارک زیادی هستند که مراقبت و حفاظبت از آن اسناد برایشان اولویت دارد در …

شلف فروشگاهی وسط دوطرفه

قفسه بندی انباری منازل و استفاده طبقات برای بارگذاری حبوبات، برنج، مواد شوینده و کلا دپوی خانگی …. ما در صنایع عدل با بیش از 50 سال سابقه تولید انواع قفسه‌های فروشگاهی،بالاترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم.برای دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید. امروزه قفسه های فلزی در طرح های مدرن و جدیدی به بازار عرضه می شوند.

قفسه بندی انبار راک خود جریان

فیلم کششی پلاستیکی، کاغذ راه راه، کارتن، پالت تخته سه لا، فیلم حباب، و نوارهای فلزی و غیره. در بسته بندی جامبوبگ مهمترین امر ایمنی در بحث بسته بندی و سلامت بار تا مقصد مورد نظر میباشد به طوری که اگر جامبو ها دچار نشتی یا آسیب شوند خسارت غیر قابل جبرانی به وجود خواهد آورد. شما میتوانید همیشه در تمامی ساعات فعالیت فروشگاه برای استعلام قیمت، نحوه نصب و شرایط محصول، همچنین پاسخ به سوالات خود با ما تماس بگیرید. شیت‌های خام ورق روغنی در زیر قالب‌های مدنظر (ابعاد سفارش) پرس شده و در انتها کار لبه‌گیری می‌شوند و بعد از قالب‌گیری به مرحله شستشو رفته و بعد آن وارد مرحله رنگ آمیزی و بسته بندی می‌شوند. ► ASRS چگالی ذخیره سازی را با حداکثر استفاده از فضا به حداکثر می رساند.

قفسه فلزی راک

قیمت قفسه فلزی دست دوم همیشه ارزان تر از قفسه های سفارشی می باشند و به همین دلیل در اغلب مواقع تقاضا برای آنها زیاد است. واقعیت این است که ارزان بودن قیمت انواع قفسه بندی انبار دست دوم نباید تنها دلیل برای انتخاب آنها باشد، چون ممکن است دلیل ارزان بودن ترک و شکستگی در بخش های مختلف سازه و جوشکاری های مختلف صورت گرفته در آنها باشد. در محاسبه قیمت انواع قفسه بندی فلزی فاکتورهایی مانند ابعاد فضا و سازگاری ابعاد با طرح قفسه در کنار تعداد طبقات و عمق هر طبقه از جمله مواردی است که موجب تعیین هزینه نهایی قفسه می گردد. بنابراین، بهترین راهکار جمع آوری اطلاعات از طریق مشاوره و راهنمایی توسط متخصصین این موضوع پیش از خرید می باشد.

این حتی می تواند به معنای تفاوت بین نیاز به گسترش در ساختمان دیگر برای ذخیره سازی یا عدم وجود باشد. با وجود چنین مبلغی در خط ، تهیه نوع مناسب قفسه بندی برای کار مهم است. بزرگ ترین فایده استفاده از قفسه فلزی صرفه جویی در فضا در محیط های کمجا می باشد. ساختار این نوع قفسه ها باعث می شود تا شما بتوانید از کمترین فضای موجود، بهترین و بیشترین استفاده را بکنید. استفاده از قفسه فلزی باعث می شود تا بتوانید کالا ها را به طور مرتب و منظم در آنها جای دهید. استفاده از این قفسه ها مخصوصا در انبار ها نه تنها در متراژ و جای انبار صرفه جویی می کند بلکه باعث کاهش هزینه های شما نیز می شود.

قفسه راک سردخانه ای | راک پانل گالوانیزه | قفسه صنعتی آشپزخانه . ارتفاع قفسه راک سردخانه ای ، 2 متر ، طول 150 و عمق ( عرض ) 50 سانتیمتر است. قفسه پالتبسیار مقرون به صرفه است و ظرفیت ذخیره سازی بالا و دسترسی آسان به تمام پالت ها را فراهم می کند که برای انواع کالاها مناسب است.

از این نوع قفسه های فلزی در انباری های منازل مسکونی نیز استفاده می شود. در بسیاری از خانه و منازل مسکونی ویلایی و آپارتمانی، قسمتی برای انبار وجود دارد که قفسه فلزی انباری منزل در این بخش از ساختمان نصب می شود و برای نگهداری از وسایل و ابزار آلات مورد استفاده در منازل مسکونی، از این نوع قفسه ها استفاده می شود. همانطوری که اشاره شد، عمر این قفسه ها بسیار بالا می باشد و می توان از آن ها برای مدت زمان زیادی استفاده کرده و هیچ گونه فرسودگی و خرابی در آن ها به وجود نخواهد آمد. بعلاوه برای تولید قفسه های فلزی انباری، از فلزاتی استفاده می شود که معمولا در مقابل رطوبت هوا مقاوم بوده و با اکسیژن هوا وارد واکنش نمی شوند و زنگ نمی زنند. قفسه بندی انباری سردخانه ایجهت استفاده در سردخانه های مواد اولیه كه بصورت دستی انجام می شود کاربرد دارد.

قفسه بندی وکیلی قفسه صنعتی نو و کارکرده-فورژ مدرن

از این رو اکثر افراد بدنباله وسیله‌ای برای افزایش گنجایش، محیطی که در آن ساکن هستند دارند و قفسه اولین و پر کاربرد وسیله‌ای است که به فکر این اشخاص می‌رسد. ولی نوع فلزی آن، هم از لحاظ تحمل وزن و هم از لحاظ قیمت نسبت به موارد دیگر بین خریداران پرطرفدار‌تر است. کلیه حقوق این سایت برای فروشگاه آنلاین قفسه فلزی فروشگاهی ، صنعتی ، سوپرمارکت ، خانگی و سولهمحفوظ است. قیمت مناسب خرید ارزان قفسه و امکان بررسی به منظور تهیه قفسه بندی کارکرده (دست دوم) بر اساس نیاز مشتری و به درخواست خریدار با بهترین کیفیت ممکن. رگال کفش طبقه چوب | رگال 5 طبقه چوب رگال ویترین | رگال مزونی ارتفاع رگال کفش طبقه چوب ، 150 و طول 100 سانتیمتر است. تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار…

خدمات قفسه بندی دکور فروشگاهی

قفسه‌بندی با دهانه عریض به دلیل ظرفیت پرتوی بالای آن، محبوب‌ترین طیف ما از قفسه‌بندی دهانه بلند است – می‌توانید تا 1000 کیلوگرم در هر سطح ذخیره کنید! بسته به کاربرد خود، می توانید از بین ارتفاعات و عرض دهانه و همچنین مواد قفسه بندی نئوپان یا فولاد گالوانیزه انتخاب کنید.این برای انبارها، انبارها و عمده فروشان عالی است. قفسه فلزی سردخانه جهت استفاده در سردخانه های مواد غذایی كه به صورت دستی انجام می شود کاربرد دارد. ارتفاع استاندارد قفسه بندی فلزی سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد. قفسه فلزی متحرک در انبارهای مواد اولیه، نیمه ساخته، ملزومات مصرفی، محصول نهایی و قطعات یدکی مورد استفاده قرار میگیرد.

سیستم قفسه بندی طولانی مدت ODM

برایخرید قفسه انباری منزلبا کمترین قیمت می توان به نمایندگی های عرضه و پخش محصول در سراسر کشور مراجعه کرد و خریدی با اطمینان کامل از نظر کیفیت ‌و مرغوبیت کالا انجام داد. این نوع از قفسه‌ها برای مکان‌های عمومی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای گزینه مناسبی است. از این پشتی‌های فلزی می‌توانید به عنوان یک فضای تبلیغات بهره ببرید. بازویی قفسه راک سبک | افقی شلف انباری راک | شلف بازار طرح جدید . قیمت نمایش داده شده جهت قفسه سنگین راک پالت با ارتفاع 2 متر ، طول 1.5 متر ، دارای 3 طبقه و تحمل بار 500 کیلوگرم برای هر طبقه می باشد. راک فلز تولید کننده و مجری انواع قفسه فروشگاهی ، همچون قفسه فروشگاهی کیکی ، قفسه فروشگاهی یکطرفه ، فقسه فروشگاهی دیواری ، قفسه فروشگاهی نیم گرد انتهایی ، قفسه فروشگاهی خود ایستا ، قفسه آجیل ، قفسه حبوبات و قفسه هایپری میباشد .

این قفسه ها مناسب سردخانه ها می باشند چرا که در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم هستند و خراب نمی شوند چنانچه میخواهیدسرد خانه را طبقه بندی کنید باید سراغ این نوع قفسه فلزی بروید. با بررسی مواردی که در این صفحه لیست کرده ایم ، سازنده قفسه مناسب را برای خود بیابید. برای کمک به تمرکز جستجوی خود ، توصیه می کنیم لیستی از قیمت قفسه ها نیز تهیه کنید. برند های محبوب تجهیزات و ملزومات فروشگاهی به ترتیب الویت عبارتند از رگال,استیل,کریستال,اسکار, … یکی دیگر ازفواید استفاده از قفسه فلزی این است که حتی وسیله ها و محصولاتی که در دور ترین و گوشه ترین قسمت قفسه قرار گرفته است به راحتی در دسترس باشد و شما بتوانید هر زمان که می خواهید بدون هیچ گونه مشکلی به کالا های خود دسترسی پیدا کنید. قفسه های شیب دار کاربرد های بسیاری دارند برای نگهداری کاتالوگ و مستندات در دفاتر کار یا نمایشگاه ها یا در فروشگاه ها برای اینکه اجناس بهتر در دید مشتری ها باشد.

ارتفاع قفسه راک نیمه سنگین ، 2 متر و با طول 150 سانتی متر است که دارای 3 طبقه می باشد. سیسم قفسه بندی خود تغذیه اغلب در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد.سیستم قفسه بندی فلزی خود تغذیه قابلیت استفاده در خطوط تولید ومونتاژ را دارا می باشد و قابلت و بارگذاری کالا در این نوعقفسه بندی فلزیبصورت دستی انجام می گیرد. قفسه بندی فلزی خود تقذیه از فریم های پیچ و مهره ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کاست های تغذیه خشابی تشکیل شده و عمق و ارتفاع آن قابل تغییر می باشد. قفسه‌ بندی بازویی یا اصطلاحا قفسه بندی فلزی کانتیلور جهت نگهداری بارهای سنگین، حجیم لوله‌ای، شاخه‌ای و یا رولی و ورقی که توسط لیفتراک جابجا می‌شوند مورد استفاده قرار میگیرد.

قطعات لوازم قفسه انباری تجهیزات قفسه فلزی انبار-فورژ مدرن

طبقه کامل راک سنگین | کفه قفسه فلزی انبار | کفه کامل راک . قفسه راک سردخانه ای | راک پانل گالوانیزه | قفسه صنعتی آشپزخانه . ارتفاع قفسه راک سردخانه ای ، 2 متر ، طول 150 و عمق ( عرض ) 50 سانتیمتر است.

قفسه بندی فروشگاه ها شامل محصولات متفاوت برای مغازه کوچک و خرده فروشی یا سوپرمارکت های بزرگ میباشد. برای آگاهی از محصولات قفسه بندی مورد نیاز خود کافیست تماس حاصل نمایید تا اطلاعات مورد نیاز خود را بدست بیاورید. در واقع مراکز عمده می توانند بهترین قفسه ها را با قیمت مناسب به فروش برسانند و به نظر می رسد خرید از این مراکز بهترین راه ممکن می باشد چرا که خریداران می توانند از این طریق حاشیه سود خود را به میزان بسیاری افزایش دهند. فروش مستقیم کارخانه ویکتوری قفسه نیم طبقه فلزی چند سطحی ب…

این سیستم های قفسه بندی دارای سابقه و تجربه ی زیادی است و این سازه ها دارای تحمل بار بالایی هستند. باتوجه به نوسانات قیمت در بازار برای دریافت قیمت قفسه خانگی و خرید آن فرم درخواست قیمت را پر کنید و یا مستقیما با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. این قفسه بندی از نبشی های پانچ دار کفی و پیچ مهره تشکیل شده.

نبشی 4*4 پیچی 2.3 متری

قفسه راک انباری سبک | شلف فلزی انبار | ایزی راک سبک فروشگاهی . ارتفاع قفسه راک انباری سبک ، 2 متر ، طول 120 و عرض 60 سانتی متر می باشد. قفسه بندی انبار پانل راک برای نگهداری مواد اولیه و محصولات با حجم متوسط و نیمه سنگین در انبار های مرتفع که با نیروی انسانی و دستی بارگذاری می گردد، طراحی شده است. این فروشندگان انواع قفسه پیچ و مهره ای و قفسه انباری راک با بهترین قیمت به صورت جزیی و عمده به فروش می رساند. شرکت مدرن سازان بریس ضمن دارا بودن کارت بازرگانی امکان صادرات انواع قفسه انباری ، قفسه فروشگاهی و تجهیزات فروشگاهی به کلیه کشورهای منطقه را دارا میباشد . این سیستم قفسه بندی یکی از معروف ترین ،پر مصرف ترین و پر سابقه ترین محصولات این شرکت است.

کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز دارای بالاتریت استانداردهای روز دنیا بوده و از درجه کیفی بالایی برخوردار میباشد. این شرکت با هدف طراحی و اجرای واحدهای عملیاتی قیر و همچنین ساخت انواع دستگاهای پرکن اتوماتیک جامبوبگ و همچنین ساخت و تهیه متریال مناسب جهت بسته بندی به صورت ارزان و اصولی ازجمله ساخت پالت های چوبی و ساخت قفسه های استاندارد فلزی به صورت انبوه و مقرون به صرفه تاسیس گردیده است. رگال ساده طبقه چوب | رگال لباس | رگال پوشاک | رگال فلزی قوطی . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل… قفسه پالت بسیار مقرون به صرفه است و ظرفیت ذخیره سازی بالا و دسترسی آسان به تمام پالت ها را فراهم می کند که برای انواع کالاها مناسب است. ساختار برای کالاهای بسیار سنگین با قابلیت انتخاب آسان موقعیت های ذخیره سازی بدون محدودیت برای پالت های مورد استفاده در طراحی شده است.

قفسه فلزی ایزی راک

طی تماس تلفنی کارشناسان ما بر اساس ابعاد و نیازهای مشتری نسبت به محاسبه قیمت اقدام خواهند نمود. در صورت انتخاب ” بله ” ، تعداد قفسه ای را که در نظر گرفته اید را باید در کنار هم نصب نمایید. افراد قبل از خرید بودجه ای را مشخص می کنند و متناسب با آن به انتخاب کالای مورد نظر می پردازند و ترجیح می دهند کالایی را خریداری کنند که قیمتی برابر با بودجه ی آنها داشته باشد. معمولا افراد هنگام خرید قبل از هر چیزی به قیمت کالا دقت می نمایند و می توان گفت اولین پرسش آنها در رابطه با این پارامتر می باشد. اینگونه می توانند مطابق با برنامه ریزی خای اقتصادی خود به پیش روند. خواستگارم بهم گفت زنی که گرفتم چشم رنگیه ولی تو مجبوری لنز بزاری تا چش…

از نکات قابل توجهی که به هنگام قفسه بندی مغازه یا فروشگاه به آن اهمیت بسیاری می‌دهند، عرض کفی سوپرمارکتی می‌باشد. صفحه قفسه سوپرمارکتی که اصلی ترین جزء قفسه های سوپرمارکتی هستند، طبقه های قفسه محسوب می‌شوند که در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید و طراحی می‌شوند. ما در صنایع عدل با بیش از 50 سال سابقه تولید انواع قفسه‌های فروشگاهی،بالاترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم.برای دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید. قفسه راک سردخانه ای | راک پانل گالوانیزه | قفسه صنعتی آشپزخانه .

  • قفسه فلزی پرمصرف ترین نوع قفسه بندی می باشد که در قفسه بندی انباری فروشگاه و انباری منازل و انبار محیط های کارگاهی و انبار داروخانه ها، رستوران ها و فروشگاه ها و… به اسم قفسه بندی فروشگاهی یا قفسه قلزی شناخته می شود.
  • محصولات جنرال فلز دارای استانداردهای کیفی معتبر بوده و طیف وسیعی از محصولات را شامل می شود.کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز قابل سفارش از سراسر کشور بوده و امکان ارسال به کلیه مناطق برای مشتریان عزیز امکان پذیر میباشد.
  • قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل‌هایی است که علاوه بر محل بارگذاری بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است.
  • متنوع ترین و جدید ترین انواع تجهیزات فروشگاهی را از فروشگاه بزرگ قفسه سازان با قیمت های عالی خریداری نمایید .

اولین و مهم ترین کاری که می بایست در زمینه قفسه بندی انباری منزل خود انجام دهید، این است که سیستم قفسه بندی مناسبی را با توجه به شرایطی که محیط شما دارد و نوع کالاهایی که قرار است، مورد نگهداری قرار دهید، انتخاب نمایید. کفه راک نیمه سنگین | طبقه کامل قفسه راک | کفی قفسه فلزی انبار . قیمت کفه راک نیمه سنگین بر اساس طول 150 و عرض 45 سانتیمتر می باشد. امروزه با توجه به این که قیمت زمین برای ساخت انباری در کشور ایران بسیار بالا می باشد و وضعیت اقتصادی و ارزش پول ملی در ایران بسیار افت پیدا کرده است، لذا استفاده از قفسه های انباری که بتواند تمام فضای انباری را پر کرده و بتوان به کمک این قفسه ها، مقدار بیشتری از محصولات را در این انبار ها جای داد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

قفسه بندی انباری نیم طبقه مزنین

به این شکل می‌توانید دسته بندی محصولات‌ را به شکل بهتری انجام دهید. نکته دیگر اینکه در طراحی قفسه‌ها سعی شده تا فضای مناسب برای دسترسی به محصولات و جای دادن بسته بندی‌های متنوع در نظر گرفته شود. برای مرتب سازی انبارهای نگهداری محصولات، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا کارگاه‌ها و تولیدی‌ها باید به سراغ قفسه انباری بروید.

  • شرکت قفسه بندی فلزی جنرال فلز با سابقه 20 ساله خود در صنعت قفسه فلزی ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع قفسه فلزی انباری و قفسه فلزی فروشگاهی در کشور میباشد .
  • در صورتی که قصد خرید چند دستگاه قفسه را داشته باید ، با افزایش تعداد ، یک کادر جدید به شما نمایش داده می شود به شرح زیر عمل نمایید.
  • بازویی قفسه راک سبک | افقی شلف انباری راک | شلف بازار طرح جدید .
  • راک فلز ضمن تولید و عرضه کلیه تجهیزات قفسه بندی انبار و فروشگاه با بکارگیری تجهیزات مدرن و کارشناسان زبده و با رعایت کلیه اصول فنی ،ایمنی و استاندارد های کیفی ، بهترین سیستم قفسه بندی انبار یا فروشگاه را طراحی ، تولید و پیاده سازی مینماید .

امکان حمل و نگهداری بسیاری از محصولات در قفسه فروشگاهی وجود دارد. مدل های قفسه ساخته شده از مواد با کیفیت اغلب استفاده می شوند ؛ زیرا برای استفاده در فروشگاه نیز مناسب هستند. یکی از مهم ترین عناصری که در شکل گیری فروشگاه نقش بسزایی دارد قفسه فروشگاهی است. این قفسه ها جدای از کاربردی بودن تاثیر زیادی در بازخورد مشتری دارند ؛ چرا که نظر مشتری ها را به خود جلب کرده و خرید را آسان می کند. اگر شما هم قصد خرید قفسه فروشگاهی را دارید توصیه می کنیم این مقاله را تا آخر دنبال کنید. زمان هرچه رو به جلو می‌رود ارزش زمین، خانه، فروشگاه و هرفضایی کاربردی، برای سکونت افراد محسوس‌تر می‌شود و متقابلا ارزش این موارد بالاتر رفته و فضاها، چه خانه و یا مغازه هر سال کوچکتر می‌شود.

از مزایای این سیستم قفسه بندی ، راحتی مونتاژ، جابجایی و امکان تبدیل از حالتی به حالت دیگر میباشد. جدیدترین و با کیفیت ترین انواع قفسه فروشگاهی را با تخفیفات ویژه خریداری نمایید . انواع قفسه فروشگاهی گرد ، قفسه فروشگاهی خود ایستا یکطرفه، قفسه دو طرفه فروشگاهی ، قفسه فروشگاهی دیواری ، جا حبوباتی ، قفسه مخصوص خشکبار و…

شاخک توری ۱۰ سانتی

خرید،فروش و قیمت انواع قفسه نو و دست دوم شیپور-فورژ مدرن

ضخامت ورق آهن نبشی ( ستون قفسه ) 1.5 میلی متر و ضخامت ورق آهن… قفسه ارزان دیوارکوب فروشگاهی شلف دیواری قیمت قفسه فلزی ارزان ترین نوع قفسه بندی فروشگاهی . در خرید قفسه بندی می بایست توجه داشت که یک تولیدکننده قفسه فلزی با تجربه و حرفه ای در محصولات خود عوامل موثری مانند بادوام بودن و کیفیت را رعایت خواهد نمود. توجه داشتن به این اصول در کنار حفظ ارزش گذاری مناسب و قیمت ارزان می تواند تضمین کننده یک محصول با کیفیت باشد که خریدار را قادر خواهد ساخت از آن برای چیدمان کالا و اجناس خود بهره برداری نماید. قفسه ها را با توجه به شرایط محیط انبار و نوع کالاها و وزن آنها انتخاب کنید. در بسیاری از مواقع دلیل اصلی گران بودن قفسه ضخامت بالای ورقه های فلزی به کار رفته در آنها می باشد تا تحمل وزن زیادی داشته باشند.

  • قفسه های فلزی انتخابی مناسب برای بارگیری محصولات حجیم و نیز سنگین وزن هستند که از این طریق نگهداری و مدیریت انبار را آسان می نمایند.
  • توجه داشتن به این اصول در کنار حفظ ارزش گذاری مناسب و قیمت ارزان می تواند تضمین کننده یک محصول با کیفیت باشد که خریدار را قادر خواهد ساخت از آن برای چیدمان کالا و اجناس خود بهره برداری نماید.
  • گاهی اوقات ممکن است صاحبان فروشگاه ها و تولیدی ها به این نتیجه برسند که قفسه های فلزی زیر قیمت انتخاب بهتری برای راه اندازی کسب و کارشان است.
  • انتخاب قفسه بندی مناسب گامی موثر در شروع یک کسب و کار است، حتی توسعه یک بیزینس مطمئنا با قفسه بندی متناسب موفق آمیزتر خواهد بود.
  • جنس رگال از فلز ( قوطی 2.5×2.5 ) با ضخامت 0.6 میلیمتر و با رنگ الکترواستاتیک پودری می باشد.

قفسه راک صنعتی جهت انبار های بزرگ با تحمل بار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. قفسه بندی دهانه بلند آهنی با فولاد مرغوب خریداری شده از کارخانه بزرگ فولاد ملی تولید می شود.با سیستم های پیشرفته پوشش پودری خود، می توانیم ظاهر جذاب ضد خوردگی را با رنگ سفارشی به شما ارائه دهیم.با کنترل کیفیت دقیق، قفسه بندی بلند ما برای سوء استفاده طولانی مدت قوی، پایدار و بادوام است. قفسه بندی با دهانه بلند راه حل مناسبی برای نگهداری کالاهای دستی سنگین یا کالاهای حجیم در پالت های زیر آن است.به دلیل طراحی قوی، سیستم قفسه بندی با دهانه بلند نیازی به سطح قفسه پایینی ندارد، به این معنی که پالت های سطح زمین را می توان ذخیره کرد.

ساختار برای کالاهای بسیار سنگین با قابلیت انتخاب آسان موقعیت های ذخیره سازی بدون محدودیت برای پالت های مورد استفاده در کارخانه های صنعتی طراحی شده است. یا انبارهایی برای ذخیره و نگهداری مواد خام در انتظار ارسال. جدیدترین و با کیفیت ترین انواع قفسه فروشگاهی را با تخفیفات ویژه خریداری نمایید . انواع قفسه فروشگاهی گرد ، قفسه فروشگاهی خود ایستا یکطرفه، قفسه دو طرفه فروشگاهی ، قفسه فروشگاهی دیواری ، جا حبوباتی ، قفسه مخصوص خشکبار و… قفسه بندی بایگانی متحرک یا قفسه بندی بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد.

این نوع قفسه بندی فلزی به جهت نصب ساده و کاربرد فراوان مدت زمان زیادی است که جهت قفسه بندی انبار های با متراژ مختلف مورد استفاده قرار میگیرد . انواع قفسه پیچ و مهره ای با کیفیت در فروشگاه قفسه فلزی قفسه سازان موجود میباشد و مشتریان گرامی میتوانند انواع قفسه پیچ و مهره ای طوسی و قفسه پیچ و مهره ای رنگی را با قیمت های عالی خرید نمایند . این نوع قفسه فلزی کاربردهای فراوانی در تجهیز انواع انبار کوچک و بزرگ دارد. قفسه فلزی نیم طبقه بالکنی یا قفسه فلزی مزنین جهت استفاده حداکثری از ارتفاع انبار تولید و اجرا می‌گردد.سیستم قفسه بندی انباری نیم طبقه نوعی از قفسه بندی فلزی انباری مناسب جهت افزایش سطح مفید انبار بوده که در ارتفاع های مختلف قابل پیاده سازی می باشد . امروزه نقش فروشگاههای زنجیره ای در افزایش رفاه شهروندان هر کشوری غیر قابل انکار است.حال آنکه بخشی از موفقیت یک فروشگاه زنجیره ای و یا یک هایپرمارکت بزرگ مدیون تجهیزات آن فروشگاه میباشد . یکی دیگر از خدمات صنایع قفسه بندی آرین عرضه انواع قفسه فلزی فروشگاهی و قفسه فلزی انباری کارکرده با بهترین قیمت میباشد.

محصولات جنرال فلز دارای استانداردهای کیفی معتبر بوده و طیف وسیعی از محصولات را شامل می شود.کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز قابل سفارش از سراسر کشور بوده و امکان ارسال به کلیه مناطق برای مشتریان عزیز امکان پذیر میباشد. قفسه بندی فلزی مشبک یا قفسه بندی فلزی پیچ و مهره ای یکی دیگر از محصولات پرکاربرد صنایع قفسه بندی تک قفسه میباشد . این نوع قفسه فلزی دارای انواع قفسه فلزی مشبک سبک و قفسه فلزی مشبک سنگین میباشد . قفسه مشبک در تجهیز انبار کالاهای سبک و سنگین مورد استفاده قرار میگیرد .

رگال ساده طبقه چوب

زمانی بود که قفسه های فروشگاه نصب و جابجایی سختی داشتند اما همزمان با پیشرفت تکنولوژی و ایده های جدید امروزه قفسه های خود راهرویی تولید شده اند که براحتی قابل حمل و نقل هستند و قادرند با موتور های الکتریکی به صورت خودکار و با کنترل حرکت کنند. قیمت کلیه محصولات جنرال فلز کاملا منصفانه میباشد.لیست قیمت های جنرال فلز را قبل از خرید دریافت نمایید. یکی دیگر ازفواید استفاده از قفسه فلزی این است که حتی وسیله ها و محصولاتی که در دور ترین و گوشه ترین قسمت قفسه قرار گرفته است به راحتی در دسترس باشد و شما بتوانید هر زمان که می خواهید بدون هیچ گونه مشکلی به کالا های خود دسترسی پیدا کنید. این شرکت در زمینه مشاوره – طراحی – تولید و اجرای انواع سیستمهای قفسه بندی توانسته است برای برآورده کردن نیاز های مشتری داخلی و خارجی اقدام نماید. برای نگهداری اقلام مختلف از کالاهای خودرویی و صنعتی گرفته تا یخچال …

قفسه انباری قفسه های فولادی سفارشی با خدمات خوب-فورژ مدرن

اگر مایلید سیستم قفسه بندی انبار کالا ها و محصولات خود و همچنین فروشگاه و یا هایپرمارکت خود را با بهینه ترین و به صرفه ترین سیستم قفسه بندی تجهیز نمایید فقط کافیست با ما تماس حاصل فرمایید . شرکت قفسه بندی فلزی جنرال فلز با سابقه 20 ساله خود در صنعت قفسه فلزی ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع قفسه فلزی انباری و قفسه فلزی فروشگاهی در کشور میباشد . محصولات جنرال فلز دارای استانداردهای کیفی معتبر بوده و طیف وسیعی از محصولات را شامل می شود.کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز قابل سفارش از سراسر کشور بوده و امکان ارسال به کلیه مناطق برای مشتریان عزیز امکان پذیر میباشد. قفسه سازان بزرگترین مرکز فروش انواع قفسه انباری سبک و سنگین با کیفیت برتر و قیمت عالی میباشد . انواع قفسه فلزی انباری راک ،قفسه پالت راک ، قفسه نیم طبقه مزنین ، قفسه سردخانه ای ، قفسه بازویی، قفسه انباری پیچ و مهره ای ، قفسه انباری مشبک و… قفسه فلزی پیچ و مهره ای یا قفسه فلزی طوسی یکی از رایج ترین انواع قفسه فلزی میباشد .

کلیه حقوق سایت اتاق محفوظ و متعلق به شرکت پیشگامان ایده پرداز است. این پایه ها استحکام بسیار خوبی دارن و هر پایه در حالت عمودی بین 300 تا500 کیلو بار را نگه می دارند. اهمیت توالی ، رسیدن به یک سند بایگانی است که بعداً بسیار آسان تر و سریع تر جست و جو خواهید کرد.

قفسه فروشگاهی

معمولا توسط افراد فنی صورت می‌گیرد و نیاز آن داشتن یک دلر و پیچ گشتی برقی یا شارژی می‌باشد و باید در فاصله‌های تعیین شده (محل پیچ روی پایه‌های دیواری قفسه) سوراخکاری دیوار انجام شود. مناسب برای قرار دادن انواع قالب و اتصالات مکانیکی مناسب است. قفسه ها را می توان از طریق آداپتورها / قلاب ها به سمت راست متصل کرد. لطفا با ما تماس بگیرید ، و ما به شما قیمت دقیق و فاکتور Proforma را می دهیم.

​​​​​​​​قفسه انبار

همچنین به عنوان قفسه های پیچ دار کمتر شناخته می شود ، قفسه های پرچ از مجموعه ای از پرچ های به هم پیوسته و گرانش برای ایجاد بستری برای مواد استفاده می کند. پرچ ها روی قفسه چسبانده می شوند و به شکاف های از پیش ساخته شده در قاب قفسه می چسبند. تنها چیزی که نیاز است چند ضربه چکش لاستیکی است و در جای خود قفل می شوند. قفسه های ذخیره سازی همچنین خدمات صرفه جویی در فضا را در مناطق حمل و نقل ، اتاق های مونتاژ محصول ، فضاهای کار و امکانات تولید ارائه می دهند. در قفسه‌های سوپر مارکتی و پیچی و هایپر مارکتی از ورق روغنی با ضخامت 0.7 میل به بالا و در قفسه‌های نیمه صنعتی سردخانه از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 میل به بالا استفاده می‌شود.

قفسه بندی مونوشلف

آیا به دنبال یک محلول ذخیره سازی سنگین هستید که فضای زیادی را اشغال نکند؟4-ShelfPantry Rack می تواند از قوطی های مواد غذایی گرفته تا قوطی های رنگ حمل کند.فضای ذخیره سازی عمودی قابل دسترسی و موارد دیگر را بدون اشغال فضای کف زیاد فراهم می کند. فروش مستقیم کارخانه ویکتوری قفسه نیم طبقه فلزی چند سطحی ب… در بسته بندی جامبوبگ مهمترین امر ایمنی در بحث بسته بندی و سلامت بار تا مقصد مورد نظر میباشد به طوری که اگر جامبو ها دچار نشتی یا آسیب شوند خسارت غیر قابل جبرانی به وجود خواهد آورد. خدمات، طرح بندی طرح، تولید، زمان تحویل، همه رضایت بخش هستند، پس از نصب ما در محلی، طبقه ماzzanine ما بسیار خوب است. قفسه بندی با وظیفه متوسط ​​انبارهای صنعتی قابل تنظیم سفار… شما میتوانید همیشه در تمامی ساعات فعالیت فروشگاه برای استعلام قیمت، نحوه نصب و شرایط محصول، همچنین پاسخ به سوالات خود با ما تماس بگیرید.

  • کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز دارای بالاتریت استانداردهای روز دنیا بوده و از درجه کیفی بالایی برخوردار میباشد.
  • از این رو اکثر افراد بدنباله وسیله‌ای برای افزایش گنجایش، محیطی که در آن ساکن هستند دارند و قفسه اولین و پر کاربرد وسیله‌ای است که به فکر این اشخاص می‌رسد.
  • عرض آن می تواند حدود 600 میلی متر عرض تا عرض 1500 میلی متر باشد.
  • جهت خرید قفسه سوپرمارکتی با تخفیفات ویژه قفسه سازان فقط کافیست با ما تماس حاصل نمایید .
  • تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی یزدپانل می باشد.
  • فروش مستقیم کارخانه ویکتوری قفسه نیم طبقه فلزی چند سطحی ب…

برند های محبوب تجهیزات و ملزومات فروشگاهی به ترتیب الویت عبارتند از رگال,استیل,کریستال,اسکار, خرید قفسه … فروشگاه قفسه آنلاین فرصت استعلام قیمت بازار تهران بصورت تلفنی و غیرحضوری را فراهم آورده است، مطمئن خرید نمایید. اصفهان یکی از شهر هایی است که در صنایع فلز همیشه حرفی برای گفتن داشته است و نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب می کند. شرکت تولید کننده قفسه های فلزی صنعتی در این استان بسیار مورد اطمینان و با استفبال بسیاری از خریداران مواجه شده است.

انتخاب یک سیستم نا مناسب قفسه بندی فلزی ممکن است خسارات زیادی را به بار بیاورد. لذا انتخاب یک سیستم قفسه بندی فلزی مناسب و کیفیت آن ، بسیار حائز اهمیت میباشد. اشاره نمود.انواع قفسه فلزی جنرال فلز به همراه توضیحات و نمونه تصاویر مربوطه در ادامه قابل مشاهده میباشد. شرکت قفسه بندی فلزی جنرال فلز با سابقه 20 ساله خود در صنعت قفسه فلزی ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع قفسه فلزی انباری و قفسه فلزی فروشگاهی در کشور میباشد . محصولات جنرال فلز دارای استانداردهای کیفی معتبر بوده و طیف وسیعی از محصولات را شامل می شود.کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز قابل سفارش از سراسر کشور بوده و امکان ارسال به کلیه مناطق برای مشتریان عزیز امکان پذیر میباشد. قفسه بندی فلزی مشبک یا قفسه بندی فلزی پیچ و مهره ای یکی دیگر از محصولات پرکاربرد صنایع قفسه بندی تک قفسه میباشد .

  • قفسه بندی انبار بازویی یا قفسه بندی انبار کانتی لور یکی از انواع قفسه بندی انبار مورد استفاده جهت انبار کردن کالاهای شاخه ای همچون انواع لوله و فلزات لوله ای شکل و یا محصولات لوله مانند میباشد.
  • قفسه هایپری، دارای لیبل بوده و همچنین با دارابودن مقاومت زیر صفحه و نگهدارنده‌های خاص، برای فروشگاه‌های لوکس‌تر و بزرگ‌تر استفاده می‌شود و کیفیت متریال این نوع قفسه بهتر و در نتیجه کمی گران‌تر است.
  • و مورد دوم هزینه کیفیت ساخت قفسه می‌باشد مثل استفاده از رنگ درجه یک الکترواستاتیک یا رنگ معمولی برای قفسه.
  • همچنین به عنوان قفسه های پیچ دار کمتر شناخته می شود ، قفسه های پرچ از مجموعه ای از پرچ های به هم پیوسته و گرانش برای ایجاد بستری برای مواد استفاده می کند.

توسط دکور

دکوراسیون