جدیدترینهای «فیلم ایفای نقش»:

سال ۲۰۱۵ کمیک بوکی با خط داستانی اسپایدر ورس (جهان عنکبوتی) منتشر شد که این نسخه از مرد عنکبوتی در آن ظاهر میشد. فینگر پیشنهاد کرد که لباس را به رنگ های خاکستری و مشکی در آورند تا ظاهر بتمن بیش از پیش رعب آور به نظر بیاید . باب شده، زاویهی مادی و عادی بودن نقش قهرمان به همان اندازه یا حتی بیشتر از حیث اعجاب انگیز بودن شخصیت قهرمان، لحاظ شده است؛ آدمهای داستان نیز به تیپها و کاراکترهایی قابل درک و آشنا تقسیم شدهاند که گاه خاص و گاه معمولی رفتار میکنند. بنظر شما کسی که دارک ساید را در سیاره خودش شکست داده، حریف اودین یا گالاکتوس نمی شود؟ بسیار اتفاق افتاده که بتمن برای کمک به لیگ عدالت خودش رو در برابر تهدیداتی در مقیاس کیهانی قرار داده.

اما بعد از مدت کمی اونو به مگینس داد. قبل از اینکه مگینس لباس بتمن رو بدست بیاره. این زره بسیار بزرگ است و دو بال دارد و از دست های این زره نیز انرژی آب رنگی بیرون می آید. میدان آزمون : یکی از مخترعین سلاح های بتمن ، لباس ضد گلوله ای برای او اختراع می کند که تیر های شلیک شده را با استفاده از انرژی بازتاب مغناطیسی به شلیک کننده باز می گرداند . این لباس ترکیبی از تمامی اعضای لیگ عدالت هستش. قیمت لباس بتمن واقعی در ایران با توجه به مدل های مختلفی که این روزها در بازار مشاهده می شود متفاوت بوده و بستگی به نوع پارچه و همچنین لوازم جانبی که در کنار محصول عرضه می شود دارد. رابین مشغول مبارزه با آنتون شوت است که ناگهان یک فرد مرموز با لباس جغد در آنجا ظاهر شده و آنتون شوت را به قتل می رساند و پس از گذاشتن یک پر بر پشت او آنجا را ترک می کند. اون یک لباس با نام جاستیس آرمور با قابلیت های ناشناس و با الهام از بتموبیل به رنگ سیاه و قرمز ساخته تا با موجودات قدرتمند کیهان بجنگه. نکته دوم این است که به سبب امتحان پسدادن ۹ نفر برای این نقش و در راه بودن نفر دهم تردیدی وجود ندارد که هیچیک از سایر قهرمانان کمیکبوکی تا به این حد ایفاکنندگان متعدد نداشتهاند و بتمنی از این بابت یک نمونه است.

سیستم مبارزهی بازی ترکیبی بود از سه بازی Rival Turf، Final Fight و Sonic Blastman که استفادهی از همین سه سبک گیمپلی تبدیل یه یکی از دلایل اصلی موفقیت اثر شد. باشگاه بازندگان موفق میشوند بورلی را که فاصله چندانی با مرگ ندارد نجات دهند اما در هنگام فرار با پنیوایز روبهرو میشوند. در واقع قصد اصلی او نشان دادن برتری ذهن و هوشش نسبت به بتمن است که در کتابهای کامیک چند بار موفق به انجام این کار میشود. بتمن در طی این داستان ها موفق به بدست آوردن حلقه های قدرت می شود. این زره از ترکیب فلزی نانو جنبشی متغیر تشکیل شده است که می تواند از طریق هوش مصنوعی یا صدا فعال شود.

در روند سیاهسازی کاراکتر بتمن تیم برتون تا آنجا پیش رفت که تصور میشد فراتر رفتن از آن غیر ممکن باشد، اما اینکار سخترا کریستوفر نولان کارگردان نوگرای بریتانیایی مقیم هالیوود با وسعت و توفیق هرچه بیشتر انجام داده و در تریلوژی بتمنی او که در سالهای ۲۰۰۵، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ به نمایش درآمد، کریستین بیل با هدایت وی بتمنی را آفرید که هرگونه تباهی و رویکرد منفی و شائبه برانگیزی در وجودش مأوا دارد و هرکاری از او بر میآید. «Tim Burton» همچون فیلم قبلی کارگردان اثر است و «Michael Keaton» نیز شخصیت بتمن را بازی میکند. به این ترتیب این فیلم در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۱۶ اردیبهشت ۹۹) اکران می شود. مامورین پلیس می گویند، یک مرد با لباس بتمن که معروف بود به کودکان بستری در بیمارستان سر می زد، به دلیل تصادف رانندگی در یک بزرگراه در غرب مریلند جان خود را لباس قهرمانان بتمن از دست داد. نتاسفانه اطلاعات زیادی از این لباس در دسترس نیست برای اینکه بتمن چیزی در موردش نگفته ولی یکی از جالبترین لباس های بتمنه.

این لباس تشخیص میده که از چه ابزاری برای شناسایی استفاده میشه تا خودش رو با اون تطبیق بده. برای همین یه لباس جدید ساخت و اسمش رو گذاشت اینسایدر یا شخصی که باهاش از دور مراقب بت فمیلی باشه. اینجاس که اون تصمیم میگره یه جوانی به اسم «تری مگینس» رو به شاگردی قبول کنه تا بتمن جدید بشه و جلوی خلافکار ها رو بگیره. بازیگر نقش آلفرد پنیورث در فیلم جدید بتمن Andy Serkis خواهد بود. در ۲۱ مه ۲۰۱۴ برادران وارنر اعلام کرد که نیو لاین سینما هم برای ساخت فیلم به آنها ملحق شدهاست. در این حین که فصل ۲۹ (Fortnite) در حال انجام است، Epic Games رویدادی متقابل بین فورتنایت و بتمن را در تاریخ ۲۶ اکتبر(۴ آبان ماه) اعلام کرده است و نشان دهنده انتشار یک کتاب کمیک مستقل به نام Batman/Fortnite: Foundation است. ترتیب پخش فیلمها و ساعت پخش آن در خبرهای تکمیلیتر اعلام میشود .در ادامه اطلاعات و خلاصه فیلمهای نورورزی شبکه چهار سیما آمده است. امکان خرید لباس طرح بتمن بچه گانه نیز وجود خواهد داشت و همانطور که از نام آن پیداست این لباس برای بچه ها مناسب بوده و امکان خرید آن برای کودکان بالای ۲ سال امکان پذیر خواهد بود.

مردمان شهر گاتهام را فراری دیتا و آنان را ناچار به شکاف منزل و کاشانه نموده هست تا از این شیوه مقدمات نابودی بتمن را فراهم کند. از قدرت های زره بتمن جهنمی می توان به دوام و استقامت کیهانی، پرواز، شفابخشی، تیغه نابودگر و ایجاد انفجار های عظیم اشاره کرد. استقامت و دوام هل بت از شخصیت سوپرمن نیز بیشتر است و در نبرد تن به تن به راحتی می تواند شخصیتی مثل دارک ساید را شکست دهد. تا امروز میدانیم این طراحی در لباس بتمن رابرت پتینسون هم وجود دارد و لباس او از همین طراحی برجسته اجزا و لوگوی بتمن استفاده میکند.

قیمت لباس بتمن واقعی را می توانید از سایت های فروش لباس طرح بتمن ببینید تا در زمان خرید این لباس را با قیمت مناسب خریداری کنید. که توسط خود بتمن طراحی شده تا در برابر گرمای سوزان و سرمای سخت مثل زمستان قطبی مقاومت کند. ایده بازگشت متعلقات سیاره زور ان آر (و قطعاً خود بتمن این سیاره) توسط اولین اثر گرنت موریسون در سری اصلی کمیکهای بتمن، یعنی شماره ۶۶۵ کمیک بتمن (انتشار در ماه ژوئیه سال ۲۰۰۶) با همراهی اندی کوبرت به عنوان مصور، به کار برده شد. اوضاع وقتی عوض میشود که بتمن کره زمین متوجه میشود شرایط سیاره زور ان آر باعث میشود تا او قدرتهایی شبیه به قدرتهای سوپرمن روی کره زمین به دست آورد. درحال حاضر لباس از قطعات بیشتری تشکیل می شد و به بتمن اذن می بخشید تا نیز سرش را راحت تر بگرداند، هم در اجرای حرکات رزمی آزادی کار بیشتری داشته باشد.

غلافهایی داره که دارای خورشید های قرمز میکروسکوپی هستند که از سیستم های خورشیدی مرده بدست میاد. کمپانی Scott Paper – بله ، شرکت دستمال توالت – با لباسهای یکبار مصرف ساخته شده از کاغذ نسوز “Dura-Weave” به بازی پرداخت. در پایان دوره کمیکی عصر طلایی و در دوران عصر نقره ای در دنیای دی سی، کمپانی دی سی چندین داستان تحت عنوان Elsewolds منتشر کرد که طرفداران بسیاری را نیز بدست آورد. این زره را می توان یکی از قدرتمندترین ها در بعد ششم دانست که بتمن به کمک آن به راحتی می تواند از پس بسیاری از قدرتمندترین شخصیت های کمیک بر بیاید. برای بازنگری قیمت لباس بتمن می توانید از سایت های متعدد که سایت آیتم حیث نیز یکی از از آنهاست دیتاها قابل قبولی کسب نمایید. بی شک همین طرح لباس بتمن است که به همین لباس قیمت بخشیده میباشد و عملیات چاپ که بر روی این لباس انجام شده بوسیله دستگاه های فوق پیشرفته بوده و رنگ به داخل نخ ها فرو رفته میباشد و به همین ادله قابلیت و امکان از بین رفتن و یا این که کمرنگ شدن رنگ این بخش ها وجود نخواهد داشت.

ولی احتمالا بتمن حتی به دومی التماس پر سروصدای ریدلر برای برقراری رابطه نیز دقت خاصی نشان ندهد. بعد از سالها بتمن به زمان حال برگشت ولی دیگه نمیخواست بتمن باشه. بروس وین بیش تر از بودجه ۶۰ درصد تمامی کشورها برای ارتششان خرج این لباس کرد. وین تمرینات بدنی و فکری ویژهای را پشت سر گذاشت و چون از خفاش وحشت داشت تصمیم گرفت بر وحشت خود غلبه کند از این رو با لباسی ایده گرفته از خفاش، به مبارزه با جنایتکاران میپردازد. شخصیت بروس وین ملقب به پرنس گاتهام (فرزند ثروتمند ترین شخص در گاتهام) هویت مخفیشدهٔ پشت نقاب بتمن است. در این فیلم بتمن به همراه کتومن باید با ضدقهرمان مشهور گاتهام یعنی پنگوئن مبارزه کنند. بتمن در این فیلم حدود 30 سال سن دارد و این یعنی نه یک ابرقهرمان باتجربه است و نه یک مبتدی و این میتواند موقعیت متفاوتی برای این شخصیت باشد. این زره پوش توسط سوپرمن در خورشید ساخته شد، گرین لنترن روی بالهای آن کار کرد و قابلیت پرواز برای آن بوجود آورد، فلش این زره را آزمایش کرد و سرعت او را تا حدود زیادی بالا برد، سایبورگ هم این زره پوش را با فناوری های پیشرفته و فرمان صوتی مجهز کرد.

همیشه با خودش مقداری کریپتونات سبز رو حمل میکنه. جوکر تقریباً موهای سبز ، رخ سفید ، دیده های سیاه ، رژ لب قرمز قرمز و لباسی بنفش را انجام داده اید. شوالیه تاریکی بیشتر حلقه های قدرت را بدست می آورد و حتی یک بار بجای هال جردن تبدیل به لنترن سبز شد. نیاز به این نیست که بگوییم لنترن ها چه قدرت هایی به افراد می بخشند. داستان این فصل از این قرار است که فراریان ایندیان هیل آزاد میگردند و جیم گوردون سعی میکند شخصاً در این باره اقدام کند و بنابراین بهدنبال یافتن آنها میرود و در این حین هوگو استرنج را ملاقات میکند. به طور معمول این تعداد 6 شماره است اما تعداد شمارهها مستقیماً به خود داستان ارتباط دارد و ممکن است بیشتر از این شماره باشد. اما بنا به شایستگی خود اثر، فیلم ریوز یک فیلم ابرقهرمانی فوقالعاده جاه طلبانه، جسورانه و هنرمندانه است. یکی از نکاتی که این فیلم را تا این اندازه محبوب کرده است پایان آن است که شاید در کمترین فیلمی با چنین خلاقیتی نوشته و به تصویر کشیده شده باشد.

توسط دکور

دکوراسیون