تولید کننده دریچه زیر فن کویل خیالی در تهران گروه تولیدی دریچه سقف سرویس و روشنایی خیالی

شرکت صنعتی رحمتی انواع دریچه زیر فن کویلی و دریچه هوا را تولید میکند و ضمانت و گارانتی یکساله این محصول را برای مشتریان گرامی در نظر گرفته است. در دریچه زیر فن کویل ساده، درب سوپاپ از طریق لوله باز و بسته می شود و قفل آن تعبیه می شود و به مصرف کننده امکان بازرسی دستگاه را می دهد. لازم به ذکر است که لولا و قفل این دریچه زیر فن کویل بعد از رنگ آمیزی در قسمت های مربوطه جایگذاری می شود. بعد از اتمام ساخت درب دریچه زیر فن کویل با توجه به ابعاد آن ، سوراخ جهت قفل زیمنسی ایجاد می کنیم . این پیچ ها هم روی فریم و هم بر روی دیواره ی داخلی فریم دریچه زیر فن کویل قابلیت نصب دارند .

دریچه زیر فن کویل چوبی که از جنس ام دی اف ساخته میشود و در محیط هایی که طراحی داخلی آنها از چوب یا ترکیبات چوبی می باشد کاربرد دارد. با توجه به استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته مثل دستگاههای سی ان سی و برش چوب، این امکان وجود دارد که نمونه های شکیلی از جنس چوبی تولید شود. رنگی که برای پوشش این نوع از دریچه های فنکوئل به کار می رود از جنس پلی اورتان بصورت پولیشی می باشد که در برابر آب و نفوذ آن به ساختار دریچه نیز مقاوم است. یکی از کوچکترین بخش های سیستم تهویه را فن کویل ها شکل داده اند که مهندسان طراحی این تجهیزات برای تعمیرو نگهداری فن کویل ها، دریچه هایی را تعبیه و طراحی کرده اند که بتوانند به کمک این دریچه ها دسترسی بسیار راحت تری را به فن کویل مورد نظر داشته باشند. دریچه بازدید فن کویل برای ایجاد دسترسی آسان به دستگاه هایی که اغلب در سقف قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

موارد مصرف دریچه فن کویل

استفاده دریچه زیر فن کویل پلاستیکی و آلومینیومی در طرح، رنگ و مدل‌های مختلف برای مناطق شمالی و جنوبی کشور که دارای رطوبت بالا هستند، پیشنهاد خواهد شد. در این بخش از مقاله آشنایی به سوالات احتمالی شما در رابطه با دریچه فن کویل و انواع دریچه زیر فن کویل پاسخ خواهیم داد. در صورت ایجاد پرسش متفاوت با استفاده از بخش نظرات همین مقاله در سریع‌ترین زمان ممکن، جواب خود را دریافت نمایید. پیش از هرچیز باید گفت که دریچه های فن کویل برای انواع فن کویل های مورد استفاده در محیط های اداری یا محیط های تجاری و مسکونی مناسب می باشند. به علاوه، این دریچه ها ظاهر شیک و زیبایی دارند که آن ها را مناسب برای استفاده در محیط های شیک و لوکس نیز می کند.

دریچه بازدید فن کویل که به آن دریچه فن کویل و دریچه زیر فن کویل هم گفته می شود، برای دسترسی، نگهداری و تعمیر بهتر و راحت تر دستگاه های فن کویل، مکنده ها و دمنده های تعبیه شده در سقف مورد استفاده قرار می گیرد. این دریچه از 2 قسمت قاب اصلی و درب تشکیل شده است که درب به شکل فشاری (وزنه ای) یا لولایی به قاب اصلی وصل می شود. البته هر کدام از مدل های وزنه ای یا لولایی خود دارای انواع مختلفی می باشند. دریچه فن کویل دارای 2 حالت پره ثابت و تیغه متحرک می باشد و با متریال ها و آلیاژهای مختلفی قابل تولید است. ابعاد دریچه بازدید فن کویل به ابعاد و اندازه دستگاه فن کویل و دستگاه دمنده یا مکنده بستگی دارد و با توجه به آنها تعیین می شود.

با خرید دریچه فن کویل با کیفیت عالی و ضمانت کارکرد دست دلال و واسطه‌ها را کوتاه نمایید. درب دریچه فن کوئل در این مدل از آن در حالت کاملا ساده، بدون شیار و طرح بوده و هیچگونه هوای از میان درپوش دریچه عبور نخواهد کرد. قابل تولید در حالت وزنه‌ای و لولایی طبق سفارش مشتری در ابعاد مختلف و وسعت بدنه اصلی بین 3 الی 5 سانتی‌متر خواهد بود. نصب فن کویل در آپارتمان، هتل و ادارات از لحاظ اقتصادی به نسبت دیگر سیستم‌های حرارتی و برودتی به‌صرفه‌تر است.

دریچه بازدید فن کویل با مکش زنبوری یکی از محصولاتی است که تقریباً می توان گفت از محصولات کم کاربرد برای دریچه زیر فن کوئل میباشد. البته دریچه زیر فن کویل زنبوری با توجه به مکش مناسبی که دارد یکی از محصولات پر مصرف در زمان های گذشته بوده است. اما ضعف بزرگ این دریچه همانطور که گفته شد تمیز کردن آن بعد از مدت زمان کوتاهی است.

اندازه کانال تجهیزات تهویه مطبوع|نحوه سایزینگ داکت(کانال)

موسسه فنی سرین هود با تکیه بر خلاقیت و تجربه اعضایی متعهد و مجرب در جهت تامین نیازهای تهویه ای اشپزخانه های صنعتی و مراکز تهیه ی غذا و رستوران ها فعالیت خود را اغاز نموده . کانال فلکسیبل برزنتی دارای استحکام کششی بالا قایل استفاده در در جاهایی مانند سقفهای کاذب و فضاهای سربسته می باشد. از کانال فلکسیبل نسوز مقاوم در برابر حرارت بالا و وزن سبک و قابلیت حمل آسان برای تخلیه بخارات گازی و هوا با دمای بالا استفاده می گردد.

تولید کننده دریچه زیر فن کویل خیالی در تهران گروه تولیدی دریچه سقف سرویس و روشنایی خیالی هر یک از دریچه‌های فن کویل با توجه به ابعاد، ضخامت بدنه، طرح و نوع متریال به‌کار رفته از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. اما با خرید مستقیم از مجموعه تهویه سان تمامی واسطه‌های بین تولیدکننده و مصرف‌کننده از بین رفته و قطعاً قیمت تمام شده کمتری جهت خرید دریچه فن کویل پرداخت خواهد نمود. حجم هوای بازگشتی مورد نیاز برخی از فن کویل‌ها به قدری بالا بوده که به‌جای درب بر روی قاب اصلی باید از دریچه هوای خطی کله قندی استفاده شود. تنها در این حالت شاهد جبران هوای بازگشتی مورد نیاز فن کویل خواهید بود. تنوع رنگ در دو حالت لولایی و وزنه‌ای نیز در دریچه دسترسی فن دریچه زیر فن کویل کویل وجود دارد.

  • اندازه هر یک از دریچه‌ها بر اساس مدل فن کویل متفاوت بوده و طبق سفارش مشتریان امکان ساخت آن نیز وجود دارد.
  • دریچه زیر فن کویل پلاستیکی نیز به دو گروه اصلیِ دریچه زیر فن کویل وزنه ای و دریچه زیر فن کویل لولایی تقسیم می شود،که هر گروه از انواعِ این دریچه زیر فن کویل نیز دارای مدلهای متنوعی می باشد.
  • لولاهای درب دریچه زیر فن کویل در طول درب دریچه تعبیه می شود تا بیشترین مقطع جهت نگهداری درب دریچه زیر فن کویل ایجاد گردد .
  • دریچه بازدید فن کویل لولایی به وسیله قفل زیمنس بسته می‌شود اما دریچه بازدید وزنه‌ای هنگام تعمیر یا بازدید فن کویل، کاملا از چهارچوب فریمِ دریچه جدا و بعد از بازدید مجددا در محل خود جانمایی می‌شود.
  • حال در مدل وزن دار درب دریچه از روی چهارچوب دریچه کاشی شده و پس از بازدید از دستگاه مجددا در جای خود قرار می گیرد.

بنابراین با افزایش حجم هوادهی و ظرفیت فن کویل ها ابعاد و اندازه دریچه ها نیز تغییرخواهد کرد. و افزایش پیدا می کند.چرا که در این حالت جریان و میزان هوای خروجی تغییر پیدا می کند که به همان میزان برای توزیع یکپارچه هوا به محیط نیاز است که دریچه ها با ابعاد و اندازه های مناسب بهینه شوند. قبل از ساخت دریچه زیر فن کویل ، ابتدا باید محل نصب را اندازه گیری کنیم.

دریچه زیر فن کویل برای بازدید،تعمیر و چکاپ فن کویل ساخته و به کار می رود. این دریچه خطی باعث ایجاد منفذی برای عبور هوا از محیط به محفظه داخلی فنکویل می شود. مدل های وزنی نیز به دو محصول تک شیار و دو شیار تقسیم بندی می شوند که با توجه به میزان هوادهی دستگاه و سلیقه دکوراتیو انتخاب می شوند. به منظور دسترسی آسان جهت سرویس های دوره ای دستگاه ها دریچه هایی هم رنگ و هم سطح با سقف نصب می کنند.

نصب کردن دریچه های زیر فن کویل

توسط دکور

دکوراسیون