تزیین اتاق خواب و نکات مهم در دکوراسیون اتاق خواب معماریان مگ | azindekor

یکی از موارد مجله خبری آذین دکور در طراحی اتاق خوابی باریک و کوچک این است که تمام فضا های خالی و پرت اتاق را نیز مورد استفاده قرار دهید. استفاده از کمد هایی با ابعاد و طراحی های خاص می تواند نتیجه مناسبی را در این زمینه به همراه داشته باشد. درست مانند کمد هایی که در اطراف تخت خواب طراحی شده و در فضا بسیار صرفه جویی می کنند، می توانید در اطراف درب اتاق خواب نیز یک کمد کاربردی و زیبا طراحی کنید. پیشنهاد ما استفاده از انواع کاغذ دیواری است که از طرح شلوغی در آن استفاده نشده باشد.

دو – استفاده از سرویس خواب کلاسیک در دیزاین یک اتاق شیک و جذاب صحیح است؟

و رنگ طلایی موجود در دکوراسیون اتاق خواب، و همچنین لوستر ها و میزهای انتهایی بی نظیر، احساس لاکچری بودن را به این اتاق بخشیده است. دختران به دلیل روحیه لطیفی که دارند، از رنگ‌ های صورتی و سفید خوششان می آید. اتاقی که می‌ بینید هماهنگی جذابی با کاغذ دیواری، کتابخانه، پرده، فرش، تخت و وسایل دیگر دارد و افرادی که علاقه‌ مند به وسایل تزئینی هستند، بکارگیری از این ایده برایشان عالی است.

رنگ های ملایم برای کاغذ دیواری می تواند در ایجاد فضایی آرام به شما کمک کند. استفاده از پوستر دیواری اتاق خواب با طرح های زیبا نیز می تواند ایده خوبی باشد. نور و روشنایی فضا را بزرگ می‌کند، و در روحیه و آرامش شما هم تاثیر مثبت دارد. بنابراین، افزایش چگالی نور در دیزاین اتاق خواب را فرامشو نکنید. سهولت در رفت‌وآمد اولین چیزی است که باید در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب (صرف نظر از اینکه چه سبکی را برای دیزاین اتاق خواب انتخاب کرده‌اید) لحاظ کنید. یک گزینه بسیار عالی برای دکوراسیون اتاق خواب های ایرانی، استفاده از فرش های سنتی و لاکی ایرانی در دیزاین یک اتاق با تم روشن و ساده است.

نور و تهویه دکوراسیون اتاق خواب‌تان را افزایش دهید

توجه نکردن به مکان نصب وسایل تزیینی، باعث می‌شود که دکوراسیون اتاق شما غیرحرفه‌ای و حتی ناخوشایند به نظر برسد. درست مثل پرده، بسیاری از افراد عادت دارد وسایل دیگر را هم در ارتفاع پایین‌تری نصب کنند. فرش های طرح دار و عروسکی می تواند جذابیت بیشتری برای کودکان چند ساله داشته باشد. در طراحی اتاق خواب گروه های سنی دیگر، علاوه بر توجه به سن و سلایق ایشان، بهتر است به خصوصیات روحی آن ها نیز توجه گردد. استفاده از یک کتابخانه کوچک و قرار دادن کتاب های مورد علاقه خود در آن می تواند در شخصی سازی هرچه بیش تر اتاق خواب به شما کمک کند.

  • دخترها رنگ های شاد را دوست دارند و ترجیح می دهند چیدمان اتاق خوابشان با ترکیبی را رنگ های شاد انجام پذیرد .
  • اگر اتاق خواب بزرگ باشد و دو پنجره داشته باشید نور علی نور می ­شود!
  • اگر عمق کمد زیاد است (که بهتر است اینگونه باشد) از یک لامپ ساده برای نورپردازی داخل کمد استفاده کنید تا نیازی به جست و جوی زیاد و دشوار درون آن نشوید.
  • یکی از روش‌ها برای بزرگ‌تر نشان دادن فضای اتاق، نصب پرده از بالاترین قسمت دیوار و نزدیک سقف است.
  • سعی کنید با استفاده از وسایل خلاقانه چند منظوره، مانند بوفه ای که به عنوان میز آرایش هم کاربرد دارد، مقدار مبلمان را در یک اتاق خواب کوچک به حداقل برسانید.

اگر هم به کتاب و کتابخوانی علاقه زیادی دارید می توانید روی دیوار یا در داخل کمد دیواری باکس بسازید و کتابها را در داخل آن قرار دهید . دخترها رنگ های شاد را دوست دارند و ترجیح می دهند چیدمان اتاق خوابشان با ترکیبی را رنگ های شاد انجام پذیرد . در دکوراسیون اتاق خواب دختران اشیاء تزئیناتی ، تابلوها ، عروسک ها و لوازم پر زرق و برق زیاد به چشم می خورد . اتاق خواب دختران هیجان ، انرژی و نشاط را همراه دارند و حس راحتی به انسان دست می دهد .

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون