تبلیغ در گوگل

مهمترین ویژگی تبلیغات کلیکی گوگل این است که اگر کاربرانی که آن را مشاهده میکنند، روی آن تبلیغ کلیک نکنند، شما نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. بازدیدکنندگان میتوانند بعد از اینکه تبلیغ شما را مشاهده کردند، روی آن کلیک کرده و وارد کسبوکار شما شوند. سه سطح دسترسی ارائه شده عبارتند از: «میتوانید ویرایش کنید»، «میتوانید اظهار نظر کنید» و «میتوانید مشاهده کنید». همچنین مالک میتواند یک سطح دسترسی برای تنظیم مجوزها تعیین کند. گوگل زمانی که در مورد جایگاه تبلیغ و مزایده تصمیم گیری میکند، فاکتورهایی در مورد مزایده bid (یا هزینهای که برای هر کلمه در نظر گرفتهاید) و تعداد افرادی که از طریق هر تبلیغ بر روی آن کلیک کرده اند را در نظر میگیرد. دقیقا چیزی را که کاربر جستجو کرده به او تحویل دهید. در استفاده از روش تبلیغات در گوگل ادز شما تنها به ازای هر کلیک روی متن تبلیغ هزینه پرداخت می کنید و نمایش تبلیغات هزینهای ندارد. از سوی دیگر، در تبلیغات کلیکی گوگل تا زمانی که افراد روی سایت و تبلیغات شما کلیک نکردهاند، ملزم به پرداخت هیچ هزینهای نخواهید بود. این ویژگی کاربردی، باعث میشود افراد زیادی به سمت تبلیغات کلیکی گوگل هجوم میآورند. این 2 میلیون وبسایت همکار گوگل (Google Partners) حدود 90% کاربران اینترنتی در سراسر جهان را به سمت خودشان میکشانند.

اگر میخواهید افزایش آگاهی برند داشته باشید (Brand Awareness)، ریمارکتینگ انجام دهید، هزینهی کمی برای تبلیغات بپردازید و در عین حال حضور وسیعی در دنیای اینترنت داشته باشید، Display Campaign را انتخاب کنید. با وجود افزایش تعداد اپلیکیشنها قطعاً رقابت ارگانیک کمی سخت و دور از انتظار است. دلیل اینکه باید از تبلیغ گوگل استفاده کنید، این است که امکان رقابت با نتایج ارگانیک صفحه اول را خواهید داشت. را به عهده داشته است. تبلیغاتی ادز در کمپین تبلیغاتی ویدیویی بدین صورت است که یوتیوب به ازای هر ویو به شما مبلغی را پرداخت می کند. بدین صورت می توانید در زمان کوتاه تعداد نصب قابل توجهی برای اپلیکیشن خود داشته باشید. تبلیغ ما توسط کمپین نصب اپلیکیشن گوگل در کجاها نمایش داده میشود؟ گوگل اَدز بزرگترین پلتفرم تبلیغات کلیکی در دنیاست که تبلیغاتش را در بیشتر از 2 میلیون وبسایت و اپلیکیشن نشان میدهد؛ یعنی منبع بینهایتی از انواع کمپینهای تبلیغاتی برای مکانهای مختلف.

مهمترین ویژگی سئو این است که کمک میکند تا بتوانید محتوای سایت خود را با موتور جستوجوی گوگل هماهنگ و مرتبط سفارش تبلیغ در گوگل کنید. تمامی تنظیمات کمپین همچون روز و ساعات اجرا تبلیغات و دیگر موارد هماهنگ و اجرا می گردد. از دیگر کمپین های گوگل ادز، کمپین شاپینگ است. نکته دیگری که برای تفاوت بین این دو سیستم تبلیغاتی باید بدانید این است که در گوگل ادوردز، شما مطمئن خواهید بود که سایت شما به افراد زیادی نمایش داده خواهد شد. اگر سایت شما از نظر سئو تمام ویژگیها را رعایت کرده باشد، تبلیغات شما ازنظر محتوا، کلیدواژه، لینکها و سایر نکات سئو، بهینهسازی خواهد شد. این بدان معنی است که وقتی افراد چیزی را در گوگل سرچ میکنند، درصورتیکه تبلیغات شما با موضوع موردنظر آنها مرتبط باشد، برای آنها نمایش داده خواهد شد. سئو درواقع علامت اختصاری بهینهسازی موتورهای جستوجو میباشد که از طریق این سیستم تبلیغاتی، میتوانید کسبوکار خود را تبلیغ کنید. شما با استفاده از سئو همانند تبلیغات کلیکی گوگل میتوانید سایت خود را در بالای نتایج گوگل مشاهده کنید. سپس در مرحله بعد می بایست اکانت خود را شارژ کنید.

توصیه میکنیم که برای توسعه استراتژی خود و شناسایی اهداف جستجوی پولی خود کمی زمان لگذارید. لطفاً در صورت شرکت در دوره، کمی وسواس به خرج دهید و مدرس و موسسه برگزارکننده دوره را از نظر سابقه و نحوه تدریس ارزیابی کنید. برای همین این مطلب را مخصوص آنها نوشتیم و همهی کسانی که آشنایی خیلی خیلی کمی با گوگل ادز دارند. استفاده از بازاریابی آفلاین مزایای زیادی را برای شما ایجاد می کند. در نتیجه درست ترین استراتژی که کاربران برای رسیدن به موفقیت در سایت های کلیکی می توانند اتخاذ کنند، جذب زیر مجموعه مستقیم است. اگر میخواهید در کسبوکار خود پیشرفت کنید، بهترین راه استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل میباشد. سئو هم مانند تبلیغات کلیکی گوگل برای تبلیغ بسیار مناسب است که افراد زیادی برای نشان دادن کسبوکار خود، از آن استفاده میکنند.

علاوه بر این موضوع، سیستمهای تبلیغاتی دیگری هم وجود دارد که بسیار مشابه تبلیغات کلیکی گوگل است. این کمپین باعث ایجاد تبلیغاتی می شود که هنگام جستجوی برخی کلمات و یا عبارات در بالا و یا پایین صفحات نتیجه جستجو می بینیم؛ تفاوت این نتایج با انواع ارگانیک در AD و یا آگهی سبز رنگی است که در کنارشان قرار دارد. تیم بیزون با شناختی عمیق به موضوع و ارائه بهترین راهکارها برای بالا بردن رتبه سایت شما در گوگل، در خدمت شماست. این روش در حقیقت بالا آوردن سایت به صورت طبیعی در نتایج جستجوی گوگل می باشد و هزینه های تبلیغی آن به مراتب پایین تر نسبت به ادوردز می باشد.

هربار که دنبال جواب سوالی در اینترنت هستیم، میخواهیم خرید آنلاینی انجام دهیم، در جستجوی نزدیکترین پیتزافروشی محل زندگیمان هستیم، با گوشی بازی میکنیم یا موزیک ویدئوی موردعلاقهمان را در یوتیوب میبینیم، گوگل کمکمان میکند تا به مقصودمان برسیم. این برنامه به سرور ابری گوگل متصل شده و فایلهای شما را به آن کامپیوتر منتقل میکند. اگر کمی هم با حوزه دیجیتال مارکتینگ آشنایی داشته باشید، احتمال زیاد نام تبلیغات کلیکی گوگل و گوگل ادوردز را به گوش شما خورده است. بنابراین ، حتی اگر به طور انحصاری در دنیای دیجیتال تجارت می کنید ، ارزش این را دارد که در بازاریابی آفلاین هم کمی سرمایه گذاری کنید. بنابراین تبلیغات خود واضح و مرتبط باشد.

توییتر (Twitter) هم یکی از شبکههای اجتماعی محبوب کاربران اینترنت است که قابلیت تبلیغات کلیکی را برای کاربران خود فراهم میکند.کسب و کارها با استفاده از پلتفرم تبلیغاتی توییتر ادز Twitter Ads میتوانند کمپینهای تبلیغاتی کلیکی هدفمند اجرا کنند تا میزان آگاهی از برند و تعداد دنبالکنندگان خود را افزایش دهند. مهمترین هدفی که تبلیغات سئو دارد این است که سایت شما به سایر افراد نمایش داده شود و آنها بتوانند به وبسایت شما مراجعه کنند. صاحبان کسبوکار، میتوانند با استفاده از این سیستم تبلیغاتی، در صفحات جستوجوی گوگل، یوتیوب، ایمیل و سایر سایتهای محبوب، تبلیغات محصولات خود را ارائه دهند.

این قابلیت ، برای زمان هایی کاربرد دارد که هزینه مزایده تبلیغات در گوگل را بر اساس اطلاعاتی که در گذشته از کاربران جمع آوری کرده اید، تعیین می کنید. مثلا اگر من دنبال خرید بلیط هواپیما باشم و در گوگل همین عبارت را جستجو کنم، در صفحهی نتایج گوگل، با کلی تبلیغ متنی از وبسایتهای مختلف روبرو میشوم که برای کلمهی کلیدی «بلیط هواپیما» در گوگل ادز تبلیغ دادهاند. افرادی که قبلا از طریق کانالهای مختلف با کسب و کار شما آشنا شدهاند، در بازدیدها و تعاملهای بعدی با احتمال بیشتری تبدیل به مشتری میشوند. بدیهی است که سایتی که بالاتر از سایر رقبا قرار دارد کلیک بیشتر و فروش بیشتری را تجربه میکند. پس میتوان گفت که تبلیغ در گوگل ادوردز بهصورت فوری و آنی میباشد و در سئو این زمان بیشتری است. در این قسمت به شما در زمینه محدود کردن گوگل ادز خواهیم گفت!

با تبلیغ در گوگل، شما هر یک از سرویسهای گوگل و همکاران تجاری آن را تبدیل به جایگاه تبلیغاتی خود میکنید. برای مبتدیان و کسب و کارهای کوچک، توصیه میشود که به شبکه جستجو مراجعه کنند زیرا تبلیغات شما را به کاربرانی که به طور خاص کلمات کلیدی مرتبط با تجارتتان را جستجو میکنند، نشان میدهد. گوگل ادز ( Google Ads ) یا گوگل ادوردز پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که در آن کسب و کارها میتوانند تبلیغات خود را مدیریت کنند. نکته 2: دابل کوتیشن ها “” را به فارسی تایپ نکنید و حتما کیبورد انگلیسی باشد! Android Police (به انگلیسی). اگر در گوگل، محصولی را به انگلیسی جستجو کنید و در نوار بالای نتایج روی Shopping کلیک کنید، با نوع دیگری از تبلیغات گوگل ادز آشنا میشوید. این سیستم تبلیغاتی مانند یک مزایده است که در آن، صاحبان مشاغل بهراحتی کسبوکار یا محصولات خود را تبلیغ میکنند. از تصاویر برای ساخت بنرهای تبلیغاتی در Display Campaign استفاده میشود.

ما در این مقاله، به بررسی این دو نوع سیستم تبلیغاتی محبوب خواهیم پرداخت. تفاوت دیگری که بین این دو سیستم تبلیغاتی وجود دارد، این است که در سئو مدتزمان بسیار طولانیتری میگذرد تا سایت شما در بالای نتایج گوگل ظاهر شود. مهمترین تفاوت تبلیغ کلیکی با سئو این است که برای اینکه سایت شما در بالای نتایج گوگل ظاهر شود، باید هزینه و تلاش مداومی داشته باشید. به خاطر همین اگر میخواهید تبلیغتان به تعداد زیادی از افراد در مکانهای مختلف نشان داده شود، از Display Campaign استفاده کنید. مثلا اگر هدف شما از تبلیغ در گوگل ادز، فروش (Sales) باشد؛ میتوانید از انواع کمپینها استفاده کنید اما اگر هدفتان Brand Awareness (افزایش آگاهی برای برند و شناخته شدن برند) باشد، فقط میتوانید از کمپینهای ویدئویی و تصویری (Video and display Campaign) استفاده کنید. درست است که شروع تمامی این روندها میتواند کمی دلهرهآور باشد، اما اگر شما موفق شوید که این کار را به روش درست انجام دهید گوگل ادز میتواند تجارت شما را کاملاً متحول کند. ویژگی دیگر این سیستم تبلیغاتی این است که شما میتوانید محصولات خود را در مدتزمان کمی به تمام افراد جهان نشان دهید. با مطالعه این مقاله، اطلاعات لازم را کسب و انتخاب کنید که از کدام یک از سیستمهای تبلیغاتی استفاده نمایید.

تبلیغات در گوگل ادز به نسبت بسیاری از روشهای تبلیغاتی دیگر ارزانتر است. پرداخت کلیه وجوه و پورسانت ها در سیستم تبلیغاتی اکسین ادز توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 تضمین شده است. تا زمانی که به Google پولی پرداخت نکنید، نمی توانید حساب های Ads جدید اضافه کنید یا به خدمات پولی دسترسی پیدا کنید. به نظر من، بدون حضور گوگل، زندگی خیلی چیزها کم داشت که مهمترینش برای من پیدا کردن جوابی برای دغدغهها و سوالاتم بود؛ حالا این دغدغه میتواند پیدا کردن فست فودی موردعلاقهام باشد یا خرید کتابی که خیلی وقت است دنبالش میگردم. در هرکدام از مثالهایی که گفتم، گوگل هم با تبلیغاتش حضور دارد.

کاربران با دسترسی ویرایش میتوانند دیگران را برای ویرایش دعوت کنند. این گزارش ها در تصمیم گیری ها به شما کمک می کنند. شما با تبلیغات گوگل ادز می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید و به سئو سایت خود هم کمک برسانید. از سال 81 تا کنون در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت فعالیت داریم و تجربه نشان داده شرکت هایی که بودجه تبلیغات اینترنتی خود را بر مبنای سئو و بهینه سازی سایت می گذارند موفق تر از شرکت هایی هستند که بازاریابی اینترنتی خود را از طریق گوگل ادوردز انجام می دهند. شرکت فنی مهندسی آریاتک با ارائه راهکارها و تعرفههای ارزان تبلیغ در گوگل این امکان را برای شما فراهم میکند تا با چند کلیک و به راحتی تبلیغات خود را شروع کرده و سریع تر به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید. ساختار کلی تبلیغات Search شامل عنوان (Headline)، متن تبلیغ (Description) و افزونهی تبلیغ (Ad Extension) است و کلمات کلیدی کاربران، آن را فعال میکند. در این نوع کمپین، همه چیز براساس جستجوی کلمات کلیدی و هزینهی هر کلیک در Google Search Network (به اختصار GSN) محاسبه میشود.

توسط دکور

دکوراسیون