بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت اسفند 1401 | behtarin-laptop

تراشه‌های H دارای چهار و شش هسته هستند و سرعت بهتری نسبت به تراشه‌های U ارائه می‌دهند. من برای اینکه مقاله برای شما قابل فهم‌تر باشه، مدل‌های محدودی رو معرفی کردم. اونم به این دلیل که میخوام انتخاب کردن برای شما راحت‌تر باشه و بین مدل‌های زیاد گیج نشید.

ولی بطور کل در حال حاضر بهتره دستگاهی تهیه کنید که حداقل ۴ گیگ کارت گرافیک مجزا داشته باشه و پردازنده سری H باشه . جدیدترین لپ تاپ های گرافیکی رو میتونید از دسته بندی مربوطه پیدا کنید. جدا از عملکرد، استفاده از گرافیک یکپارچه در هزینه شما صرفه جویی کرده و اجازه می‌دهد تا به دنبال خرید لپ تاپ با قیمت بهترین مدل لپ تاپ لنوو مناسب باشید.

  • بنابراین، اگر یک لپ‌تاپ فوق‌ العاده قدرتمند برای طراحی گرافیکی می‌خواهید، اما چیزی می‌خواهید که به راحتی قابل حمل باشد، ممکن است مدل ۱۴ اینچی بهترین گزینه برای شما باشد.
  • طراحانی که بهترین لپ تاپ را برای کار خود می‌خواهند می‌توانند بر روی این لپتاپ حسابی جداگانه باز کنند.
  • باتری این لپ تاپ از نوع لیتیوم یونی باکیفیت است که می‌تواند تا 6 ساعت شارژ را نگه دارد.
  • پردازنده گرافیکی لنوو IdeaPad Gaming 3 از نوع NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti است که نسبت به قیمت کلی لپ‌تاپ کارایی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.
  • مک بوک ایر 2021 یک نسخه اقتصادی از محصولات اپل است که با طراحی با کیفیت بالا، صفحه نمایش باکیفیت و همچنین سخت افزاری قدرتمند عرضه می شود و به عنوان بهترین لپ تاپ برای کاهای گرافیکی معمولی معرفی می شود.
بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت اسفند 1401 | behtarin-laptop این موضوع شاید در هنگام خرید یک لپ تاپ معمولی درست باشد که هر چه لپ تاپ قوی تر باشد بهتر است اما وقتی صحبت از خرید یک لپ تاپ خوب برای کارهای گرافیکی می شود تنها عامل ها سخت افزار نیستند. وجود گرافیک RTX در این لپ تاپ، دیگر هیچ شبهه ای برای خرید آن باقی نمی گذارد. اچ پی در این مدل یک شاهکار را ارائه کرده که گرافیک RTX 2060 با ظرفیت 6 گیگ در آن به کار رفته است. همچنین پردازنده آن نیز مدل Core i7 – مدل H است که در کنار رم 16 گیگ و حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایت، عملکرد فوق العاده ای را ارائه می نماید. اگر به دنبال یک مدل با پردازنده HQ هستید که از نسل 7 اینتل برخوردار باشد باید Zbook 15 G3 را بشناسید.

Apple MacBook Air 2021، بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2021

لپ تاپ Legion 5 از لنوو با نمایشگر ۱۷ اینچ می‌تواند یک گزینه خوب برای کاربران حرفه‌ای باشد. این لپ تاپ به دلیل استفاده از کارت گرافیک RTX 3070 قدرت فوق العاده‌ای دارد. با خرید این لپ تاپ می‌توانید سنگین‌ترین نرم افزارهای گرافیکی را اجرا کنید. اگر کار شما به رندرینگ نیاز داشته باشد، لپ تاپ Legion 5 به خوبی توانایی خود را نشان می‌دهد. صفحه نمایش این دستگاه یکی از بهترین چیزهایی است که می‌توانید در بازار پیدا کنید و حافظه 2 ترابایتی SSD آن نیز هم فضای کافی و هم سرعت بالایی را برای‌تان به ارمغان می‌آورند.

لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه 40 تا 45 میلیون تومان

توسط دکور

دکوراسیون