بهترین طراحی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب+ مدل دکور پلاس | azindekor

در این مقاله از مجله پیت کت قصد داریم در کنار شما به بررسی اصلی ترین المان های دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن بپردازیم. وقتی نوبت به دکوراسیون اتاق خواب کوچک می‌رسد، آن را ساده و مینیمال نگه دارید. هر چه اتاق شما از شلوغی به دور باشد، جادارتر نیز به نظر خواهد رسید. یک راه آسان برای اضافه کردن سبک خاص و شیک به اتاق خواب خود با قفسه های شناور است! این قفسه ها برای نمایش و نگهداری کتاب‌ها، عکس‌ها، پتوها و دیگر دکورهای خانه مناسب هستند.

۵ تکنیک موثر در طراحی دکوراسیون اتاق خواب مدرن

بالش های رنگارنگ و پرده های رنگی انتخاب مناسبی در چیدمان دکوراسیون اتاق دخترانه به حساب می آیند. رنگ بندی یکی از ارکان مهم در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب است. رنگها در آرامش و خواب شما تاثیر می‌گذارند بنابراین بهتر است قبل از اعمال سلیقه به آرامش خود اهمیت بدهید. استفاده از رنگهای تند مانند قرمز و آبی، سبز و زرد ممکن است چشم شما را خسته کند و آرامش شما را بهم بریزد. اگر به رنگهای تند علاقمندید بهتر است تم اصلی را یک رنگ خنثی انتخاب کنید و 60 درصد از دکور اتاق را به آن اختصاص دهید.

شما می‌توانید علاوه بر اکسسوری و لوازم دکوری، عناصر فانتزی مانند شومینه کار شده را هم برای دکور اتاق خواب خود در نظر بگیرید. همچنین در سبک روستیک از یک تکه کنده‌ی درخت می‌توان به عنوان میز، و از پسمانده چوبی برای ساخت تخت خواب، صندلی و دیگر لوازم اتاق استفاده کرد. استفاده از یک لحاف چهل تکه یا پتوی پشمی همراه با بالشت‌های خزدار گرمای دلنشینی به فضا می‌بخشد. چیدمان اتاق خواب همانند سایر چیدمان‌های داخلی اهمیت زیادی دارد.

http://belaltour.ir

وجود عناصر فلزی خام، کانال‌ها و لوله‌های اکسپوز مهمترین پایه‌های تشکیل دهنده سبک صنعتی هستند. این لوله ها از آن دسته تجهیزاتی هستند که معمولا توسط طراحان سبک‌های دیگر کنار گذاشته می‌شوند، اما در این سبک از آن‌ها به عنوان یک اثر هنری استفاده می‌شود. سبک روستیک الهام گرفته از حال و هوای خانه‌های روستایی و طبیعت است و این فرصت را به شما می‌دهد تا در دنیای مدرن امروز، حال و هوای طبیعت و حس سرزندگی و طراوت را به سادگی وارد خانه‌ خود کنید. ویژگی بارز این سبک استفاده از عناصر طبیعی است؛ مانند چوب خام، سنگ و چرم به همراه کمی تغییرات.

ترفندهای خانه تکانی برای شب عید!

به عبارتی برای خلوت و منظم به چشم رسیدن مجله خبری آذین دکور اتاق خواب، بهتر است کمدها همانند یک دیوار ساده یکپارچه به چشم بیایند. ، به علاوه لازمست کمد اتاق خواب به نحو مناسبی بر طبق نیازمندی های هر خانواده و ساکن اتاق طبقه بندی و پارتیشن بندی شده باشد. این تونالیته رنگی می تواند در کوسن های تخت خواب، پرده (اگر پرده کوتاه و کوچکی دارد) یا اکسسوری های مجاور تخت اتفاق بیافتد.

  • این موضوع باعث می شود تا اتاق خواب را مکانی فوق العاده ویژه ببینند.
  • وجود تخت پرنسسی با ریسه تخت خواب، توانسته به زیبایی طراحی این اتاق ساده کمک بسیاری کند.
  • در این سبک از رنگ های شاد بویژه قرمز ، آبی ، یاسی و صورتی بیشتر استفاده می شود .
  • تنها کافی است کمی به آن اهمیت بدهید و از خلاقیت خود استفاده کنید.

توسط دکور

دکوراسیون