بهترین طراحی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب+ مدل دکور پلاس | azindekor

از آینه ها می توان به گونه های خلاقانه و متنوعی در اتاق خواب استفاده کرد تا زیبایی دو چندانی به فضای آن بدهد. قیمت دکوراسیون اتاق خواب به میزان تغییراتی که می‌خواهید بدهید وابسته است. موارد دیگری از جمله متراژ اتاق، پیچیدگی یا سادگی طرح مدنظر شما، متریال و وسایل مورد نیاز و … نیز هزینه دیزاین اتاق خواب و اجرای آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به عبارتی، هر پروژه طراحی و اجرای دکور اتاق خواب هزینه خاص خود را دارد. علاوه بر تخت خواب مناسب، رنگ مناسب و وسایل موجود در اتاق خواب سبب تفاوت اتاق خواب مدرن از سنتی می شود.

http://belaltour.ir

در مدل اتاق خواب سنتی از روتختی های چهل تکه و کوسن ها و بالشت های ترمه دوزی شده استفاده می شود. برای نور تزئینی هم می توانید از نور مخفی سقف یا پشت تخت استفاده کنید که فضای اتاقتان را بسیار رویایی می کند. یادتان باشد که تخت خواب با اندازه بزرگی که نسبت به باقی وسایل در اتاق خواب دارد، معمولا به نقطه کانونی فضا تبدیل می شود. توجه داشته باشید، طبق توصیه طراحان داخلی، فاصله تخت با دو دیوار کناری، بهتر است مانند تصویر زیر، حدود 1 متر باشد تا فضای مناسب برای رفت و آمد و قرار دادن میز پاتختی را داشته باشید. برای جلوگیری از شلوغی و ریخت و پاش در طراحی دکوراسیون اتاق کودک، از یک جعبه یا سبد برای اسباب بازی ها استفاده کنید. به طور معمول این سبک برای فضاهایی با آب و هوای سرد، مناسب هستند زیرا در آن از پتوهایی بسیار کلفت استفاده می شود که برای فصولی مانند بهار و تابستان مناسب نیستند.

دکوراسیون اتاق خواب – 9 نکته طلایی که اتاقتان را زیبا…

پس برای چیدمان اتاق خواب دخترانه، بهتر است از آن ها کمک بگیرید. در ادامه این مقاله از ایملک با دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و المان های ضروری برای آن آشنا می شوید، بنابراین اگر قصد طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه شیک و رویایی را دارید همراه ما باشید. نورپردازی و انتخاب چراغ­ های روشنایی مدرن، با سبک دکوراسیون اتاق خواب مدرن هماهنگ خواهد بود. اغلب افراد برای اتاق­ خواب جدید خود سبک مدرن را انتخاب می­کنند.

  • ایده هایی که می توانید در دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن و کلاسیک به کار ببرید .
  • برای نور تزئینی هم می توانید از نور مخفی سقف یا پشت تخت استفاده کنید که فضای اتاقتان را بسیار رویایی می کند.
  • کمدهای کنار تخت و نور را متقارن بچینید تا طرحی ساده و آسان داشته باشید.
  • استفاده از این دکوراسیون برای کسانی که اتاقی کوچک دارند و به کتابخانه و تزئینات به خصوصی علاقه ندارند مناسب می باشد.
  • رنگ روشن تمثیلی از سرزندگی ، شادابی ، روشنایی ، دل باز بودن و بهداشتی بودن است .
اگر شما هم از اهمیت مجله خبری آذین دکور اتاق خواب بر حال و احوال خود باخبر هستید، تغییر دکوراسیون اتاق خواب یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. حدود یک سوم زندگی افراد در خواب می گذرد پس بهتر است طراحی مناسبی را از فضای اتاق خواب خود انجام دهیم تا خواب راحت و با آرامشی داشته باشیم. می توان مدل اتاق خواب را به سه نوع سنتی و مدرن و صنعتی طبقه بندی کرد. که بهتر است قبل از انتخاب مدل ها و دکوراسیون حتما از مشاوره و طراحی داخلی کمک بگیرید تا بتوانید با هزینه ای مناسب بهترین را امتخاب کنید.

راز دکوراسیون اتاق خواب کوچک خوب، مانند هر منطقه کوچک دیگری، این است که در یک برنامه عملی، فضای کافی برای ذخیره سازی ایجاد کنید. برای داشتن یک اتاق خواب مدرن دخترانه در کنار نکاتی که در بالا به آن اشاره شد باید به نوع شخصی سازی محیط نیز توجه کرد. به عنوان مثال نوع دکورهای دیواری ای که انتخاب می شوند، از بین ایده هایی با خطوط صاف و با طراحی بدون زرق و برق همچون اریگامی، گالری دیواری و استفاده از تخته سیاه انتخاب شوند. بررسی و توجه به نکاتی که طراحان حرفه ای هنگام دکوراسیون کردن یک مکان مستطیلی و باریک در نظر می گیرند، می تواند به شما کمک کند تا به نتیجه ای مطلوب دست پیدا کنید. اگر هنگام چیدمان و طراحی اتاق خواب خود دچار مشکل شده و می خواهید به دکوراسیونی فرح بخش و زیبا دست پیدا کنید، به ترفند هایی که طراحان حرفه ای انجام می دهند توجه کرده و اتاق خود را به بهترین شکل ممکن و مانند یک متخصص، طراحی کنید. اگر چه دکوراسیون اتاقی مستطیلی و باریک به عنوان اتاق خواب کار دشواری است، اما بدین معنا نیست که نمی توان به اتاق خوابی با فضایی زیبا و در عین حال کاربردی و فرح بخش دست پیدا کرد.

اتاق خواب صنعتی

توسط دکور

دکوراسیون