بهترین دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه + مشاوره و عکس | azindekor

اگر قادر به بازسازی و مجله خبری آذین دکور پنجره های جدید و بزرگ نیستید استفاده از نورپردازی می تواند شما را به این هدف و روشن کردن فضای آشپزخانه برساند. نورپردازی های اصولی در قسمت سقف و بالای میز و جزیره و استفاده از رنگ هایی که این نور را منعکس کرده و در عین حال گرم هستند بهترین ایده می باشد. توجه به جنس و متریال ها نیز در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه باید مورد توجه بلشد. در این میان باید به جنس کابینت ها، کف، بدنه و سایر موارد توجه شود. مهمترین نکته ای که در کف سازی باید مورد توجه باشد استفاده از مصالحی است که مقاومت بالایی در مقابل حرارت و همچنین رطوبت داشته باشند و در واقع به راحتی بتوان شستشو را انجام داد. البته منظور ما این نیست که از هیچ ظرف و ظروف مدرنی استفاده نکنید.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن که واقعا آنرا منحصر به فرد می کند !

اما در هر صورت به این موضوع دقت کنید که از نصب این شلف ها به این دلیل که کاملا متناسب با دیزاین آشپزخانه بوده و کاربردی مشابه با دکوراتیوهای آن دارند، بر روی دیوار مجاور یا نزدیک به پذیرایی خودداری کنید. و در نهایت، جلوه های نوری و رنگی متعدد بر روی برخی از آن ها اعمال شده است. به عبارتی ، میزان درخشش و روشنایی تصویری که شما مشاهده می فرمایید چندین درجه با واقعیت متفاوت است . بر روی کابینت ها هم می توانید وسایلی مانند چرخ گوشت و قهوه ساز و یا وسایلی که بیشتر استفاده می کنید قرار دهید. زیرا در آشپزخانه های مدرن امروزی که از سالن پذیرایی به آشپزخانه دید دارد آشفتگی و نامرتب بودن آشپزخانه حس خوبی به افراد نمی دهد. راه حل پیشنهادی دیگر این است که طراحی کابینت ها را به صورت عملکری و کاربردی انجام شود.

http://belaltour.ir

در عوض در این سبک، طراحی با تزئینات مینیمالیستی، انتخاب های رنگی قوی و جسورانه و تاکید بر پذیرش موارد غیرمنتظره تعریف می‌شود. دکوراسیون داخلی آشپزخانه از انتخاب رنگ کابینت تا طراحی و اجرای اجزای داخلی کشوها و طبقات همه نیازمند داشتن ایده ای خلاقانه است. در این آشپزخانه کوچک کابینت‌های نئوکلاسیک با ترکیب رنگ خنثی طوسی روشن و رنگ چوب فضا را روشن و جذاب کرده و پارکت کف گرمای خاصی به آشپزخانه بخشیده است. در خانه‌های کوچک می‌توان با طراحی دکور کنار کابینت آشپزخانه هم دکوری برای فضای نشیمن داشت هم نمای آشپزخانه کوچک خود را زیبا و کاربردی کرد.

  • برای اجتناب از این اتفاق می توانید از الگوها و بافت برای القا کردن شخصیت به آشپزخانه مدرن خود استفاده کنید.
  • زیبایی و کاربردی بودن دو ویژگی مهم می باشند که در طراحی کابینت آشپزخانه باید دقت نمود.
  • از گلدان های بزرگ یا استند های گل که با گلدان های کوچک چیدمان شده اند برای ایجاد یک جلوه باطراوت و جذاب استفاده کنید.
  • قیمت دکوراسیون آشپزخانه بسیار متغیر است و به صورت پروژه‌ای یا به صورت موردی محاسبه می‌شود.

استفاده از کانتر، جزیره، ویترین شیشه ای و دکوری علاوه بر کارایی یکی از مزایای آشپزخانه های بزرگ است که معمولا آشپزخانه های کوچک از این موارد محروم هستند. وقتی صحبت از دکوراسیون آشپزخانه مدرن به میان می‌آید، برای ایجاد فضایی نفیس، تخصص در نسبت و مقیاس مهم است. تناسب به اندازه یک شی نسبت به کل فضایی که در آن قرار دارد، گفته می‌شود.

المان هایی که دکوراسیون شما را به فضای سنتی ایرانی نزدیک می کند

چه این کفپوش در فضای پذیرایی واقع شده باشد و چه در دیزاین آشپزخانه به کار رفته باشد، بهتر است از کابینت های روشن و ترجیحا تونالیته های رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه و طراحی کابینت ها استفاده شود. بنابراین لازم است که در هنگام انتخاب طرح و رنگ کابینت ها و دکوراسیون آشپزخانه ،ست رنگی ، نورگیری و ابعاد پذیرایی به دقت مورد بررسی قرار بگیرد. در خانه هایی که فضای پذیرایی کوچک و جمع و جور است (بدون توجه به ابعاد آشپزخانه) و یا نورگیری فضا کم است ، لازم است ست رنگی به نحوی انتخاب شود که فضا تیره و دلگیر جلوه نکند. رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه های کوچک نمایی دلباز و روشن ایجاد می کند و با انعکاس نور و نمایش سادگی رنگ سفید، می تواند گزینه ایده آل طراحی کابینت ها محسوب شود. رنگ قهوه‌ای تیره در طراحی آشپزخانه و کابینت‌ها، کاربرد کمتری نسبت به قهوه‌ای روشن دارد و کاربرد آن بیشتر در موارد و طراحی‌های خاص است.

توسط دکور

دکوراسیون