بهترین دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه + مشاوره و عکس | azindekor

رنگ‌ها یکی از مهم‌ترین مواردی هستند که می‌توانند در بزرگی یا کوچکی آشپزخانه به سبک ایرانی تاثیر بگذارند. چیدمان درست وسایل آشپزخانه کوچک ایرانی می‌تواند به بزرگ‌تر جلوه دادن آن فضا کمک بزرگی کند. در سبک مدرن معمولا به جای استفاده از یک نقطه نوری بزرگ از تعداد زیادی نورهای کوچک استفاده می شود که در این صورت استفاده از نور، عملکردی تر شده و با توجه به عملکرد اشیاء نورپردازی مناسب آن انجام می شود. مینیمالیسم همیشه نشانه مدرن بودن است، این اغلب جایی است که معاصر و مدرن مشابه نیستند.

  • پس رنگ و متریالی را انتخاب کنید که علاوه بر همخوانی با سایر لوازم آشپزخانه سبب کوچکتر نشان دادن فضای آشپزخانه شما نشود.
  • دستگیره ها اغلب در تمام طول درها و کشوها قرار دارند که خطوط افقی را در دکوراسیون آشپزخانه مدرن تداعی می کنند.
  • دربهای شیشه ای تکمیل کننده ی زیبایی آن هستند چرا که اگر تمام دربها چوبی و یکدست بودند همانند یک کمد لباس به نظر می رسید و فضای آشپزخانه را دچار ناهماهنگی می کرد.
  • ترکیب رنگ چوب و سفید کابینت، همچنین گیاهان موجود در آشپزخانه، فضا گرم و صمیمی‌ای را ایجاد کرده است.
  • اجاق گاز هیچ‌گاه در نزدیکی پنجره یا جریان مستقیم تهویه نباشد سینک ظرف‌شویی یکی از بهترین عناصری است برای قرارگیری در نزدیکی پنجره می باشد، جریان مستقیم هوا موجب خشک شدن فضای مرطوب می‌شود .

نظرتان راجع به این طرح بنفش چیست؟ ترکیب رنگ خاصی که البته با بقیه المان‌های طراحی کنتراست خوبی ایجاد کرده و باعث زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شده است. یکی از ایده‌های دکوراسیون آشپزخانه مدرن، استفاده از نورهای رنگی در فضاهای بی‌روح است. کف‌پوش چوبی هماهنگ با مرزبندی‌های قهوه‌ای به کار رفته در طراحی کابینت‌ها، علاوه بر نورانی‌تر کردن فضای این آشپزخانه مدرن سفید کوچک، آن را نسبت به اندازه واقعی بزرگ‌تر نشان می‌دهد. رنگ سفید کابینت آشپزخانه باعث درخشان شدن این آشپزخانه شده است.

طراحی ویلا شهرکی

مجله خبری آذین دکور بیشتر برای ساخت کابینت‌های کلاسیک به کار می‌رود و معمولاً نمایی کلاسیک به آشپزخانه شما می‌دهد اما در این طرح با استفاده از چوب، یک طراحی مدرن انجام شده است. به یاد دارید که اشاره کردیم، بین طراحی مدرن و کلاسیک مرز مشخصی وجود ندارد؟ این مورد یکی از همون موارد می‌باشد که با یک متریال کلاسیک، یک طراحی مدرن و بسیار دلنشین صورت گرفته است. اخیرا جزیره در اکثر آشپزخانه ها با سبک های مختلف دیده می شود.

http://belaltour.ir

نحوه باز شدن درب یخچال ، ارتباط آن با سینک ، 40 تا 60 سانتیمتر فضای کار اطراف یخچال و … از مواردی است که در جای گذاری یخچال باید لحاظ شود . پیشنهاد می‌کنم آن را در انتهای نیمکت یا میز صبحانه، نزدیک ورودی آشپزخانه قرار دهید. به همین دلیل، بهتر است که سطل زباله را در نقطه‌ای در آشپزخانه قرار دهید که از بقیه خانه به راحتی قابل دسترس باشد. معماری ماکت تاریخ است و بیانگر احوال انسان هایی که در آن زیست می کنند. امروزه معماری جهان در مسیر معمارانه خویش گام بر می دارد و در پی فردایی بهتر می تازد.

استفاده از پارکت و لمینت برای آشپزخانه

مدل‌های بیشتر را می‌توانید در مطلب «طراحی آشپزخانه با پنجره» ببینید. برای داشتن یک آشپزخانه مدرن و به روز باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید. اولین چیزی که برای داشتن دکوراسین آشپزخانه به روز باید به آن توجه داشته باشید، داشتن یک ظاهر ساده و خلوت در فضای کلی خانه است.

نکاتی برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک

توسط دکور

دکوراسیون