بهترین دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه + مشاوره و عکس | azindekor

این مجله خبری آذین دکور باعث می شوند که آشپزخانه شکل مدرن تری به خود بگیرد. آشپزخانه پنجره دار نور طبیعی مناسبی را در طول روز دریافت می کند و با یک نورپردازی خوب نیز می توانید نور کافی در طول شب را نیز فراهم کنید. اگر آشپزخانه شما دارای نورپردازی کافی باشد، در این صورت انتخاب رنگ تیره برای کابینت امکان پذیر می شود و اجباری نیست که کابینت با رنگ های روشن مانند سفید را انتخاب کنید.

بهترین رنگ برای دیوار خانه های کوچک از نگاه طراحان حرفه ای

تصویر بالا نمونه ای از دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده و روستیک است. استفاده از میزهای روستیک برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده را فراموش نکنید. برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده میتوانید از رنگهای پاستیلی استفاده کنید. در تصویر فوق نمونه ای از دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده را مشاهده میکنید.

ایجاد نقطه کانونی

ما پیشنهاد می کنیم حتما یک بار به دفتر شرکت دکوراسیون ترنج واقغ در شهرک غرب تهران مراجعه کرده و از آخرین طرح های اجرا شده ودستاوردهای شرکت بازدید به عمل آورید. همانطور که ملاحظه کردید استفاده از متریال چوب همراه با کابینت‌های براق سفید برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن بسیار مناسب است و ترکیب آن با اجزاء دیگر بسیار زیبا خواهد شد. آشپزخانه مدرن هایگلاس که کابینت‌های آن ترکیبی از دو طرح مختلف دارد. رنگ‌بندی روشن کابینت‌های آشپزخانه باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر از مقداری که در واقعیت هست، به نظر بیاید.

http://belaltour.ir

در هرحال در خصوص رنگ کفپوش به دلیل وابستگی آن به دیزاین پذیرایی ، نورگیری، رنگ کابینت ها و تزیینات دیوار نمی توان به طور قطع نظر داد. یکی از پرسش هایی که مکررا در مشاوره های دکوراسیون اتود مطرح می شود، انتخاب رنگ لوازم آشپزخانه، از یخچال و فریزر و لباسشویی بگیرید تا اکسسوری ها و ظروف پذیرایی ست. طراحی کابینت سفید رنگ در این آشپزخانه های بدون نور می تواند بخشی از مشکل کمبود نور و دلگیری این فضا را کاهش دهد و جلوه ای روشن و دلباز ایجاد کند. رنگ سفید برای آشپزخانه های کوچک، خصوصا وقتی که نیازمند فضای بزرگی برای جانمایی کابینت ها و طراحی آن ها هستید اکیدا توصیه می شود. در طراحی دکوراسیون ایرانی باید تمام اجزاء آشپزخانه با هم متناسب بوده و طبق یک اصول انتخاب شوند. سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه به سبک های مختلف

اگر کف‌پوش آشپزخانه کوچک شما از کاشی است بهتر است از کاشی‌های بزرگ‌تر استفاده کنید چراکه کاشی‌ کوچک آشپزخانه را کوچک‌تر نشان می‌دهد. وجود داشتن پنجره در آشپزخانه الزامی نیست ولی تاثیر زیادی در دکوراسیون دارد. پنجره با هدایت نور طبیعی به درون آشپزخانه میتواند در دلباز و بزرگ بودن فضا تاثیر گذار باشد. به علاوه، برای نصب برچسب بر روی نمای کابینت ها، گاه لازم است یک پولیش و پرداخت کلی بر روی آن ها انجام شود. یک برچسب مناسب که با دقت بر روی کابینت ها قرار بگیرد، می تواند تا چندین سال شما را از هزینه های تغییر کابینت رها کند و تغییرات بسیار اساسی و عالی در دکوراسیون منزل تان ایجاد نماید.

  • اگر در هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه تصمی دارید رنگ دکوراسیون آشپزخانه و دیوارهایش تغییر کند، این موضوع را در نظر بگرید که با رنگ دیگر قسمت‌های خانه هماهنگی داشته باشد.
  • برای طراحی آشپزخانه اولین و مهم ترین جز انتخاب کابینت مناسب و هماهنگ با دکوراسیون است.
  • فضای درون آشپزخانه حداقل باید یک متر عرض داشته باشد تا بتوان راحت در آن حرکت کرد و به پخت و پز پرداخت.
  • بازسازی برای رسیدن به آشپزخانه ای که همگام با ترند سال 2023 است شاید کار دشواری باشد، اما در حد جایگزین کردن رنگ ها کار سختی نخواهد بود.
  • اما نه همیشه، به خصوص زمانی که یک رنو اصلی انجام می‌شود، سبک های متعددی برای اجرا در دسترس هستند.

توسط دکور

دکوراسیون