با معروف ترین و بهترین رستوران های شهر تهران آشنا شوید

این دسته رنگ ها بهترین گزینه برای طراحی کافی شاپ ها است که ایجاد فضایی آرام هدف نهایی طراح می باشند. رنگ های گرم به ویژه رنگ های قرمز و نارنجی محرک عصب می باشد و انرژی مثبت به افراد منتقل می کند. به علاوه کاربرد این رنگ ها در فضا اشتهای افراد را نیز افزایش می دهد. نقش جقه جقه در معنای درخت سرو است که مظهر آزادی است و شکل تقریبی آن را به صورت درخت سرو فرض میکنند و سر نقش به صورت خمیده است و بدین معناست که مرد آزاده و آزاد فقط در مقابل معبود سر تسلیم فرود میآورد این نقش در استان کردستان بسیار دیده میشود و اکثر شیشههای آن به رنگ قرمز رنگ است در کل شهرستان فقط یک نمونه رنگ آبی وجود دارد. المان کلیدی این طراحی شلف های زیاد به همراه نورهای طلایی است که درون هرکدام قرار دارد. اگر به دنبال تلفیق طراحی مدرن و کلاسیک در کافی شاپ خود هستید این نمونه می تواند برای شما الگوی خوبی باشد. به صورت کلی آنچه مشتریان شما را به سپری کردن زمان بیشتر در کافه ترغیب می کند و آن ها را تبدیل به مشتریان دائمی شما می کند، ویژگی های کلی نظیر راحتی میز و صندلی کافی شاپ است.

علاوه بر نکات گفته شده، یکی از نکات قابل توجه در انتخاب رنگ در طراحی داخلی کافی شاپ این است که علاوه بر رنگ مناسب، نسبت به کارگیری رنگ ها را نیز توجه داشته باشیم. در میان ااین رنگ های می توانیم به رنگ آبی اشاره کنیم. در این مقاله قصد داریم شما را با تعدادی از برترین رستوران های ایتالیایی تهران آشنا کنیم. با این حال لازم است با هزینه های آن و نکات مهم برای مدیریت هزینه ها آشنا باشید تا حتما موفقیت خود را در این زمینه افزایش دهید. از نظر بسیاری از مراکشیها رستوران ال فاسیو بهترین رستوران مراکشی است. امروزه ما شاهد بسیاری از دکوراسیون ها در داخل و خارج از ایران هستیم که می توانند با ظاهری زیبا مشتریان زیادی را به خود جلب کنند. حجم بالای غذاها در این رستوران باعث میشود بسیاری از زوجها تنها یک غذا سفارش دهند.

این مورد در نمونه کار طراحی داخلی کافی شاپ در خیابان مرزداران تهران توسط تیم طراحی ما انجام شده است. کافی شاپ ها تنها یک فضای تجاری نیستند بلکه منطقه ای برای گردهمایی ها و قرار ملاقات ها نیز می باشند. طراحان یک برند یا نام تجاری کلی را خلق کرده اند، که از جمله تصویر یا تمثالی که در مقابل تصویر سایر رستوران های دیگر خودنمایی می کند. نورپردازی برای چنین فضاهایی نیاز به ظرافت بیشتری دارد تا یک نورپردازی کلی جهت فضاهای داخلی تجاری و یا مسکونی. استفاده از پارتیشنها یا دیوارهای دکوراتیو با طرحی متناسب با طرح کلی کافه، یک راه حل اصولی دیگر برای ایجاد چنین فضایی است. به همین دلیل گذشته از کیفیت مطلوب غذا، طراحی داخلی و دکوراسیون رستوران یکی از مهمترین عوامل در جذب مشتری است. یکی از اولویت های مهندسان طراح در دفتر معماری آسو هماهنگی بین دکوراسیون رستوران و کانسپت فضا است. ظرفیت صندلی و تراکم آنها هم در نهایت باید با مفهوم رستوران شما دارای هماهنگی باشد. توجه به راحتی مبلمان و صندلی ها و قرار دادن وسایل مورد نیاز در مکان های مناسب یکی دیگر از موارد مهم و کاربردی در طراحی دکور یک کافی شاپ است.

این طرح رنگی اخیراً نیز محبوبیت زیادی یافته است ، بنابراین می توانید آن را در بسیاری از کافی شاپ ها و رستوران های مرسوم ، مد روز نیز پیدا کنید. بکارگیری خطوط عمودی و در نظر گرفتن یک قاب برای درب ورودی کافی شاپ کوچک، ارتفاع زیاد این کافی شاپ را بیش از پیش نمایان کرده است. تا جایی که از این محدوده قوانین و ضوابط عبور نکنیم، میتوانیم فضاهای خصوصی مورد نظرمان را در دکوراسیون کافی شاپ مورد نظرمان ایجاد نماییم. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهرهمندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفهای و همچنین داشتن سابقهای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون رستوران در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش میکند تا خدماتی ارزنده و شایسته را به شما عزیزان ارائه دهد. معماران برای ایجاد خطای دید از یک آیینه استفاده نموده اند که مرز فضای بازی را نیز تعیین می کند. از آنجا رنگ های گرم هیجان انگیز و شفاف و روشن می باشند، اگر در فضای داخلی به کار بروند موجب تحریک بصری می شود و توجه مشتریان را جلب کرده و آن ها را به وجد می آورند.

در بالا در مورد طراحی ارگونومیک خواندیم اما علاوه بر انتخاب صندلی و میز های ارگونومیک به طور کلی سعی کنید مبلمان کافه را به گونه ای انتخاب کنید که بتوان آن ها را تعمیر و دوباره رنگ کرد. انتخاب سیستم گرمایشی و سرمایشی و نورپردازی از موارد حائز اهمیت در دیزاین فضای باز هستند. البته باید افزود که هزینه ای که برای اینکار می دهید ، با جلب نظر مشتری ها به جیب شما باز خواهد گشت. برای اینکه بتوانید اوقات خوشی را در کنار خانواده سپری کنید، نیاز به انتخاهای درست و دقیق دارید. اگر می خواهید به مشتریان خود نشان دهید که چگونه غذای آنها درست می شود ، که می تواند به خودی خود مفهومی بی نظیر برای رستوران باشد ، آن را امتحان کنید. طراحی داخلی بی نظیر رستوران نیاز به یک فهم عمیق و جدید از اینکه برای چه منظور این کار انجام میشوند دارند. چراغهای تزیینی، چراغ هایی هستند که برای نور اضافی استفاده میشوند. به طور مثال در طول روز می توانید از نور طبیعی خورشید نیز بهره مند شوید و علاوه بر آن از چراغ ها نیز کمک بگیرید به خصوص برای صبحانه فضا را بسیار روشن نمایید تا مشتری تان انرژی خوبی برای شروع روز داشته باشد.

با دیدن تصاویر ما را همراهی کنید. در صورتی که این طور نیست، می توانید با ایده گرفتن از کافی شاپ های امروزی و موفق، کافه تان را خودتان طراحی کنید. کافی شاپ ها در سراسر جهان انرژی از دست رفته ی ما را احیا می کنند و به ما آرامش می دهند. در بعضی مواقع نوع رستوران تعیینکننده نوع طراحی دکوراسیون داخلی رستوران است بهعنوانمثال در رستورانهایی غذای دریایی سرو میشود، تم خاصی را در طراحی داخلی رعایت میکنند. وقتی مشتری وارد رستوران شما میشود، باید با رنگ و نور و صداهایی متناسب با نوع رستوران و غذاهای آن روبهرو شود. بنابراین درک این موضوع که انتخاب رنگ فضای داخلی کافی شاپ چه تأثیری در کل فضا دارد مهم است. قرار دادن یک آلاچیق چوبی در دکوراسیون بیرونی رستوران و کافی شاپ تاثیر زیادی در جذب مشتری خواهد داشت. هتل ها نقش بسیار پر رنگی در توسعه صنعت گردشگری یک کشور و جذب گردشگر دارند. رستوران ها و کافی شاپ های زیادی در سراسر دنیا، با کمک طراحی داخلی،رستوران خود را به مکانی دوست داشتنی برای طرفداران غذا تبدیل کرده اند، کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست و رستوران داران زیادی به زیباسازی رستوران خود و استفاده از میز وصندلی های زیبا پرداخته اند.در طراحی داخلی رستوران ایتالیایی جرانیو با استفاده از دیوارهایی آجر نما و سقفی منقش، در کنار رنگبندی گرم و خنثی فضایی دلنشین برای مهمانان مهیا شده است.

علاوه بر این رنگ های روشن آرامش را برای افراد ایجاد می کنند و به عنوان یکی از بهترین طیف رنگی برای دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها انتخاب شده اند. کافی شاپ ها با توجه به استقبالی که این روزها با آن مواجه هستند، کسب و کاری سودآور برای موسسین آن ایجاد می کند. اگر رستوران شما در مرکز شهر یا محله های شلوغ قرار دارد، شاید انجام چنین کاری برایتان ساده نباشد، اما با به کار بردن ترفندهای کوچک و ساده، قادر خواهید بود چنین فضایی خلق نمایید. اگر بخواهیم نگاهی نزدیک تر به این رستوران داشته باشیم، چیزهایی که خواهیم دید یک سقف بتنی، سیستم لایتینگ به تبعیت از تاسیسات اکسپوز در سبک صنعتی که در واقع جای خالی آن را پر می کند یا آن را شبیه سازی می کند، دیوار آجری دکوراتیو، کف سرامیکی و مبلمان چوبی هستند. اگر نورپردازی شما بد است شما باید مشتریان خود را به افرادی تغییر دهید که می خواهند زیر لامپ های آویزان از سقف و نورهای هالوژن الکترونیکی بنشینند. این نقاشیها برای سقف و دیوارهای داخلی و بیرونی رستوران استفاده کنید. اگر به جای طراحی ساده از شیارهای مشکی برای نمای بیرونی کافی شاپ کوچک خود استفاده کنید به سادگی می توانید آن را از دیگر ساختمان های اطراف جدا کنید.

داخل این کافی شاپ، ساده و جذاب طراحی شده است. بکارگیری آجرهای سفید ساده در کنار شلف های پیچیده می تواند یک دکوراسیون کافی شاپ کم خرج ودر عین حال امروزی باشد. اکثر کافی شاپ ها فقط فضایی برای نوشیدن قهوه نیستند. رنگهای زرشکی، قهوه ای، بنفش، آبی و شبز تیره را جزو دسته رنگ های تیره برای طراحی کافی شاپ قرار می دهیم. طراحی دکوراسیون کافی شاپ و دکور رستوران می تواند در جذب مشتری بیشتر تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است در هنگام طراحی داخلی کافی شاپ توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید دکوراتیوی شیک و متفاوت را در کافی شاپ ایجاد کنید.

استفاده از مبلمان و صندلی بستگی به اندازه و سبک رستوران شما دارد. چیدمان مرتب و هندسی مبلمانی که در تصویر بالا مشاهده می کنید با رنگ آمیزی گرم و جذاب در عین سادگی محیط مدرن و زیبایی را ایجاد کرده است، همچنین اندازه و ارتفاع مناسب این مبلمان آراستگی خاصی به این رستوران بخشیده است. آبی جزو دسته رنگ هایی است که استفاده آن در کافه ها ورستوران ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود. ممکن است که وجود بخش کمی از رنگ سفید در فضای داخلی جذابیت ایجاد کد اما به عنوان طیف رنگی اصلی برای دیزاین کافه توصیه نمی شود. در مجموع می توانیم بگوییم که رنگ های گرم گزینه ای مناسب برای فضای داخلی کافی شاپ می باشند. وقتی می خواهید دکور کافی شاپ چوبی بسازید می توانید در بعضی از دیوارها از این متریال استفاده کنید. اما برای همین طرح باید به چند ویژگی خاص هم دقت نمود، مثلا وسایل تزئینی مطابق با فرهنگ عرب انتخاب شوند، در نظر گرفتن مساحتی مناسب برای فضای صرف غذا و فضای دکور تزئینی بر اساس الگوهای موجود، انتخاب نمای بیرونی شبیه نماهایی که در معماری عربی رایج هستند و …

طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران در جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد.امروزه مردم برای گذراندن اوغات فراقت خود،رستوران ها و کافه ها را انتخاب می کنند،زیرا در ایران غیر از فضاهای رستوران و کافه محل خاصی برای گذراندن وقت دکوراسیون داخلی رستوران مدرن نیست. این طیف رنگی بسیار سبک و روشن می باشند و معمولا برای کافی شاپ ها که فضاهایی غیر رسمی می باشند کاربرد دارد. با توجه به مواردی که گفته شد، دکوراسیون کافی شاپ از اهمیت بالایی برخوردار است؛ این مکان کافی شاپ است که باعث می شود مدتی افراد به دور از دغدغه های زندگی لذت نوشیدن چای همراه با یک لپ تاب که گاها کارهای روزانه خود را انجام میدهند را در این بخش احساس کنند. زیرا قرمز بر سایر رنگ ها غالب است. صندلی هایی که رنگ های روشن و طراحی های مخصوصی دارند مناسب این فضا اند.

توسط دکور

دکوراسیون