بایگانی دسته ی دکوراسیون داخلی منزل

از ویژگی های شرکت آرین پاراکس می توان به خدمات متنوع، قیمت مناسب، تضمین کیفیت، سابقه فعالیت(بیش از 12 سال)، تیم اجرایی قوی، آتلیه سایت azindekor طراحی، اشاره کرد. این شرکت با ۱۰ سال فعالیت موفق ، و بالغ بر 500 پروژه در کارنامه درخشان خود همواره در تلاش است با ارائه ایده های نوین و نوآورانه خود در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی لوکس برای پروژه های ساخته شده یا درحال ساخت رضایت شما عزیزان را جلب کند . تقارن و تناسب دو موضوع مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون کلاسیک می باشند . مبلمان سه نفره نیز به شکل مجزا در میان این تقارن قرار می گیرد و یک مرکز کانونی باشکوه را به وجود می آورد . برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی می توانید طرح مورد نظر را بر اساس افراد استفاده کننده از آن اتاق انتخاب کنید. نظر شما در مورد این عکس خانه مدرن چیست؟

در تمام بخشها مانند کابینت آشپزخانه ، میز و صندلی ، دسته و بدنه مبلمان و حتی ساخت مجسمه ها از چوب استفاده می کنند . حتی اغلب توصیه میشود از یک طراح خبره برای انتخاب آن مشورت گرفته شود. اگر هزینه تغییر کاشی های آشپزخانه را نداشتید به شما توصیه می کنیم از برچسب های طرح دار برای کاشی های خود استفاده کنید. به علاوه، به عنوان طراح، برای این دیوار یک کاغذ دیواری خلوت تر و روشن را توصیه می کنم تا در یک پذیرایی یا نشیمن کوچک جلوه کمتر و آشفتگی اندکی ایجاد کند. در این سبک به بهترین شکل از فضای موجود استفاده میشود و با یک محیط کاملا خلوت و دارای فواصل زیاد مواجه هستیم. اگر قسمت هایی از خانه کم نور یا روشن باشد ، ما با نورپردازی خودمان فضای تاریک خانه را به محیطی گرم و زیبا تغییر نمی دهیم. امروزه تصور عموم بر این است که معماری داخلی ، طراحی داخلی و دکوراتور ، همگی یک رشته محسوب می شوند ، اما اگر به صورت تخصصی بررسی کنیم این سه رشته تفاوت ها و شباهت هایی دارند که هم باعث تفکیک آن ها از یکدیگر شده و هم به نوعی آن ها را مکمل یکدیگر می نماید.

استفاده از چراغهای شیک متعدد که نور را به صورت یکنواخت در فضا منتشر کند نیز گزینه خوبی است. انتخاب رنگ های سرد مثل آبی برای مناطق گرمسیری و رنگ هایی مانند طلایی و قرمز برای مناطق سرد گزینه های ایده آلی هستند . از فرش هایی با نقوش سنتی اصیل و دستباف استفاده می کنند . بسیاری از افراد ترجیح می دهند رنگ پرده های اتاق خواب با رنگ هایی که در سرویس خواب، روکش ها و روتختی ها وجود دارد، همخوانی داشته باشد. در نتیجه، سعی کنید به روز باشید و نرم افزارها و ابزارهای مختلف در کسب و کار خود را بشناسید و از آن استفاده نمایید. رنگهایی نظیر زیتونی، بژ، کرم، سبز روشن و مهمتر از همه رنگ پر زرق و برق طلایی که بیشتر در وسایل خانه و پارچههای آن به کار میرود. یکی از آسان ترین راه ها برای تزیین اتاق انتخاب یک رنگ پایه و افزودن رنگ های فرعی است. اگر اتاق خواب شما کوچک است می توانید با انتخاب آگاهانه لوازم و نور کافی فضایی دنج و راحت ایجاد کنید. مثلا می توانید رختخواب و وسایل دکوری اتاق را در آن قسمت قرار دهید و اتاق خواب خودتان را به یک مکان دوست داشتنی تبدیل کنید.

به عنوان مثال می توانید از عکس های یادگاری و وسایل تزئینی در این قسمت از تخت خوابتان استفاده کنید. دوام و استحکام در مورد مصالح استفاده شده از اهمیت قابل توجهی برخوردار است . با این وجود برای کاهش هزینهها میتوانید از مصالح درجه ۲ با کیفیت استفاده کنید. سبک کلاسیک دارای قدمت طولانی در زمینه معماری و طراحی دکوراسیون داخلی است و به مرور زمان در ایران نیز به کار برده شد و با گذشت زمان یکی از محبوب و پرکاربرد ترین سبک ها در طراحی دکوراسیون داخلی قرار گرفت . دکوراسیون لوکس آشپزخانه همیشه پرهزینه ترین قسمت در طراحی دکوراسیون منزل بوده و هست ، چیزی که امروز برای شما آماده… در قسمت بالای بنا گاهی اشکال قوسی و مثلث شکل را طراحی می کنند . از فلز ، مس ، نقره و حتی گاهی طلا برای ساخت ظروف آنتیک و گرانقیمت دکوری و اکسسوری ها استفاده می کنند .

به این ترتیب از بین بردن شومینه و حذف آن ،کمک می کند تا در جلوگیری از اتلاف انرژی کمک زیادی گردد. این مراجع را به دقت بررسی کنید تا متوجه سبک موردعلاقه خودتان بشوید. این وسایل باید با سبک مورد نظر هماهنگ باشند. مبلمان کلاسیک از نظر طراحی نیز بسیار متمایز است . یکی از هنرهای مهم طراحان دکور آشپزخانه خصوصا در مورد آشپزخانه کوچک، نهایت استفاده از فضاهای ذخیره سازی است. به جای استفاده از پارتیشن یا دیوار برای تقسیم مناطق در فضای کوچک، یک ایده مبتکرانه، ایجاد تقسیم کننده ویژوال ظریف با استفاده از یک رنگ بندی متفاوت در آشپزخانه است. مطمئنا یکی از بدیهیات در چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه های کوچک، به کار نبردنِ میزهای ناهار خوری معمولی در آن ها است.

یکی از ویژگی های برجسته مبلمان راحتی کلاسیک داشتن ا پایه های چوبی و منبت کاری است. برای طراحی و تولید مبلمان ، چوب های مرغوب و باکیفیت جهت منبت کاری انتخاب می شوند . انتخاب رنگ ها بر چه اساسی بود؟ چون این نوع طراحی باعث زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون کلاسیک می شود . به همین دلیل می توانیم بگوییم دکوراسیون کلاسیک منزل یک سبک بی زمان است که در دنیای مدرن امروز نیز جایگاه خود را حفظ کرده است. به طور مثال مبلمان کلاسیک با پارچه های براق از گذشته تا امروز استفاده می کنند . قبل از هر چیز، بهتر ست که با ابعاد آشپزخانه خودمون رو در نظر بگیریم. با انتخاب لوستر چوبی، ساعت دیواری یا میز تحریر چوبی روستیک و هرچیزی که فکر میکنید برای فضای مورد نظر مناسب است. اما بهتر است بدانید حتی این موضوع هم در انتخاب لوازم منزل مناسب تاثیر گذار است. همچنین با انتخاب رنگ های خاص و جذاب نیازی به تغییر رنگ دکوراسیون در هر سال وجود ندارد .

همچنین شرکت طراحی داخلی هیرادانا در زمینه دکوراسیون کلاسیک و دکوراسیون نئوکلاسیک با آشنایی بر جزییات و ضوابط این سبک که شامل کلیه ی متریال ها بافت ها نور پردازی ها گچ بری ها و سایر موارد هست اقدام به طراحی نموده و پس از تایید طرح توسط مشتریان خود به صورت کامل همراه با مبلمان تحویل مشتریان خود میدهد . یکی از شناخته شده ترین متریال ها در دکوراسیون کلاسیک ، چوب میباشد . برای دکوراسیون کلاسیک پذیرایی بهتر است موقعیت مبلمان خود را مشخص نمایید . سبک کلاسیک لقب مادر را در میان سایر سبکها به خود اختصاص داده است. مبلمان کلاسیک به شکل متقارن در چیدمان داخلی جای می گیرند . معماری کلاسیک با ویژگی های خاص از دیگر معماری ها متمایز می شود . کارشناسان دکوراسیون داخلی بر این عقیده هستند که چرا از گیاهان وحشی و سنگ های لب رودخانه در منزل استفاده نکنند؟ گچبری و پتینه کاری در دکوراسیون کلاسیک بسیار مهم و شناخته شده هستند . یکی از دسته بندی های بسیار محبوب و کاربردی برای این منظور، لوازم تزئینی شیشه ای هستند. دکوراسیون کلاسیک یکی از سبک های محبوب و پرطرفدار در دکوراسیون داخلی می باشد این سبک فضای مجلل و لاکچری را ایجاد می نماید .

در ادامه انواع دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و پسرانه را برای شما آماده کردهایم که میتوانید مشاهده کنید. سبک انتقالی (Transitional) یکی از سبکهای محبوب در بین انواع سبک های دکوراسیون داخلی به حساب میآید؛ چرا که این سبک را میتوان پلی بین طراحی دکوراسیون سنتی و مدرن دانست. در این مقاله برخی از عوامل مهم در چیدمان و طراحی دکوراسیون دفتر کار را برای شما مورد بررسی قرار دادیم تا بتوانید با توجه به نیاز و سلایق خود، آنطور که می پسندید دیزاین محیط کار خود را انجام دهید. استفاده از هر روتختی و بالشتی برای دیزاین این فضا بلامانع است؛ زیرا حس و حال دکوراسیون ایرانی با سرویس خواب چوبی به پایان رسیده است. استفاده از کاغذ دیواری های کلاسیک در اتاق خواب های 2022 بنظر میرسد نقش مهمی داشته باشند. دکوراسیون کلاسیک سبکی است که از گذشته تا کنون در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد . برای مجری دکوراسیون کلاسیک استفاده قانونمند در عین حال خلاقانه از تمام اجزا ، اهمیت ویژه ای دارد .

شاید در نگاه اول تصور کنید که سبک دکوراسیون امروزی کاملاً مطابق با سبک مدرن است، اما این طور نیست و کسانی که بخواهند از این سبک پیروی کنند لازم است که بیشتر از دنیای مد و طراحی بدانند. در سبک دکوراسیون شیکر بیشتر از رنگ های مات مانند رنگ طوسی، خاکستری، و بژ استفاده می شود، این سبک دارای طرفداران بسیار زیادی است و شما هم اگر که یک مطالعه جزیی در مورد سبک شیکر داشته باشد به شما قول می دهیم که شما هم به این سبک علاقه مند شوید. افراد برای دیزاین از قوانین و جزئیات دکوراسیون کلاسیک کمک می گیرند . لوسترها را از میان انواع کریستالی، برنزی یا انواع مشابه انتخاب کنید و از کوسن های بزرگ و طرح دار برای زیباتر کردن مبل ها کمک بگیرید. شرکت دکوراسیون داخلی کلاسیک هیرادانا با کادری مجرب و حرفه ای در انجام انواع پروژه های بازسازی و طراحی معماری داخلی در خدمت شما کارفرمایان محترم می باشد . معمولاً در انواع روش ها ابتدا یک نقطه کانونی را مشخص می کنند و در عین حال اصل تقارن به وضوح قابل مشاهده باشد . شما برای رسیدن به دکوراسیون کلاسیک باید صفر تا صد پارامترهای این مهم را مد نظر قرار دهید تا حال و هوای منزل شما به سبک خانه های روستیک قدیمی هدایت شود.

تنها نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که طرح و نقش و رنگ فرش با سایر المان های آشپزخانه تطابق و هماهنگی داشته باشد. این نکته را از ما بپذیرید که در یک سبک کلاسیک رنگ پرده، فرش، دیوارها و سایر وسایل باید با مبل کلاسیک شما هماهنگ باشد، یعنی اگر مبلمان شما رنگی تیره و سنگین داشت مابقی وسایل را یک الی دو درجه روشنتر و در همان پالت رنگی در نظر بگیرید. طراحی دکوراسیون توسط شخص دکوراتور، با توجه به سلیقه و علاقه مندی مشتری، و با در نظر گرفتن فضای محیط داخلی، صورت می گیرد. بنابراین ابتدا بهتر است نقطه کانونی را در دکوراسیون منزل کلاسیک مشخص نمایید و سپس شروع به چیدمان لوازم کنید . سپس یک تم رنگی مناسب که هارمونیک و متعادل باشد را انتخاب می نمایند . کدام دستگیره برای آشپزخانه مناسب تر است؟ اما خوب است برای اصول طراحی دفتر کار از یک معمارداخلی با تجربه کمک بگیرید تا با بررسی محیط کاری، متراژ فضا، سلایق و نیازمندیهایتان بهترین و شیک ترین طراحی داخلی دفتر کار را اجرا کند. اگر از قوانین دکوراسیون داخلی سررشته ندارید و نمیدانید چطور یک فضای هارمونیک ایجاد کنید .

در کنار هم آوردن طرحی سنتی بر روی دیوار روبرویی و تصویری از سیاره زحل که نمایانگر دنیای مدرن است مفهوم کلی این سبک دکوراسیون را به کمال رسانده است. شما میتوانید سالهای سال از داشتن یک اتاق خواب ساده لذت ببرید، معمولا هرچه اتاق سادهتر و خلوتتر باشد آرامش بیشتری را به فرد القا میکند. در این نوع اتاق بیشتر به استفاده از تکنولوژی در فضای خواب توجه میشود. البته لازم نیست حتما از لوسترهای کریستالی بزرگ و غولپیکر استفاده کنید! رایج ترین متریالی که برای تزیین سقف استفاده می شود گچ است. مرمر ، آجر ، سنگ ، چوب و بتن رایج ترین مصالحی هستند که در معماری کلاسیک استفاده می شوند . استفاده از میز های مربع با پایه های کوتاه و استفاده از رنگ های کرم و قهوه ای در طراحی و همچنین حفظ سادگی از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می رود. • شرکت آرین پاراکس با بیشتر از 12 سال سابقه کار در زمینه های طراحی و معماری در انجام کلیه مراحل اجرای پروژه تخصص دارد. دومین اصلی که برای این کار باید رعایت نمایید، انتخاب نقاط کانونی و فرعی نسبت به درب اتاق و پنجره آنجا است.

اگر هم پرده گلدار نمیپسندید و طرفدار پارچههای ساده هستید یک پرده نارنجی یا گلبهی شاد بهترین انتخاب به عنوان پرده یک اتاق پذیرایی تابستانی است. بهترین راه برای ایجاد تقارن در یک دکوارسیون کلاسیک اتاق ، پیدا کردن یک ویژگی به عنوان نقطه شروع یا مرکز است . به عنوان مثال مبلمان کلاسیک یکسان روبهروی یکدیگر جای می گیرند . البته ویژگی های معماری به سبک کلاسیک در نواحی مختلف یکسان است . معماری کلاسیک به گونه ای است که نمای جلوی سازه یا بنا متفاوت از سایر نواحی طراحی می شود . طرح های خاص نیز الگوهای گچبری هستند که اغلب به درخواست مشتری در نواحی خاصی به اجرا در می آیند . نوع آب و هوا نیز می تواند از گزینه های موثر برای انتخاب رنگ باشد . رنگ انتخابی زمانی می تواند گزینه مناسبی برای دیزاین کلاسیک باشد که با معماری کلاسیک همخوانی داشته باشد . گچبری و طرح های پتینه را می توان به طور گسترده یا نقطه ای در طراحی داخلی کلاسیک به کار برد .

توسط دکور

دکوراسیون