بایگانی دسته ی دکوراسیون اتاق خواب

پیشنهادی که در تصویر زیر مشاهده میکنید شامل نورپردازی روی پیشخوان برای شب، در کنار وجود نور طبیعی از پنجره است که در طول روز سبب تامین نور مورد نیاز خواهد شد. در سبک مدرن سعی بر این است که از لوازم و تجهیزات در کنار فناوری نوین استفاده شود و از ترکیب آنها و استفاده از لوازم چند کاره و قفسه های چند منظوره نکاتی مثل کمتر اشغال کردن فضا و پر کاربرد بودن لوازم در نظر گرفته شود. دیوار ها بهترین گزینه جهت استفاده در محیط های کم جا هستند پس نباید این فرصت را از دست بدهید به سراغ قفسه هایی که بروید که باز هستند و هیچگونه دری برای ان ها در نظر گرفته نشده است. اگر طراحی داخلی کلاسیک بیشتر برای شما جذاب است، سبک کلاسیک را به عنوان پایه و جزئیات را به سبک مدرن انتخاب کنید.

برای ورود به مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دکوراسیون داخلی می توانید از دانشگاه های غیر انتفاعی و علمی و کاربردی استفاده سایت azindekor نمایید. البته در سبک کلاسیک اروپایی معمولا کمتر می توانید فضای خالی پیدا کنید. بنابراین ، بهتر است با توجه به نوع راهرو و ورودی که خانه شما دارد ، آن را به بهترین شکل زیبا و سخاوتمند کنید ، زیرا احساسی که هنگام ورود به خانه تشویق می شد ، فضای کل خانه را نشان می دهد. سالن یا نشمین فضایی است در منزل که افراد خانواده در آنجا مشغول صحبت، استراحت و تماشای تلویزیون می شوند و از میهمانان در آن فضا پذیرایی می کنند . معمولا از رنگهای خنثی برای ایجاد فضایی آرام در سبک مدرن استفاده میشود. اما رنگ پارچه مبلمان، فرش و حتی کاغذ دیواری خنثی یا پاستلی انتخاب میشود که جزو المانهای فرعی هستند.

بنابراین می توانید آنچه را که باید در زندگی روزمره خود انجام دهید بنویسید و به خاطر بسپارید. بسته به هزینه ای که در نظر دارید، مشاور طراحی دکوراسیون داخلی می تواند گزینه های مختلفی را به شما ارائه دهد. قسمت مورد نظر خود از منزل که می خواهید تغییر دهید را مشخص کنید. از آن جایی که طرح های زیادی در آن جای گرفته نسبت به دیگر سبک های طراحی داخلی شلوغ تر بنظر می رسد. برای بهره بردن از توان پنجره ها، در ابتدا باید به طرح آن ها دقت کنید. از جمله مواردی که باید در این طراحی استفاده شود را با هم بررسی می کنیم. در آشپزخانه های کوچک، به خصوص آن هایی که پنجره پشت سینک ندارند، با ساختن پس زمینه ای از آینه می توان فضا را بزرگتر و دلبازتر نشان داد. مراحل طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما اگر صفر تا صد بخواهد اصولی رو به جلو در حرکت باشد در ابتدا نیاز به کف پوشی مناسب دارید.

پنت هاوس های انحصاری روی بلندترین طبقه از یک آپارتمان، به ویژه در شهرهای بزرگ و زیبا، ساخته می شوند و بسیار جذاب هستند. نظرات شما می تواند تکمیل کننده ی یکدیگر باشد. لوستر کلاسیک چشمگیر و خیره کننده است. 3. در مورد جنس متریالها و شرکتهای تولید کننده تحقیق کنند. طراحی، تولید و ساخت مبلمان، مشاوره چیدمان و بازسازی و طراحی داخلی منزل از جمله کارهای اصلی گروه طراحان دیمان است. گروه طراحان دیمان با دنبال کردن دکوراسیون داخلی مدرن 2022 در سطح حرفهای و همچنین ارائه سبک کلاسیک با تمام جزئیات توانسته است در میان رقبا جایگاه بسیار قابل قبولی را کسب کند. به طور کلی سبک دکوراسیون کلاسیک اروپایی نسبت به سبک های مدرن شلوغ تر است و از نقش های بسیار زیادی در لوازم و وسایل به کار رفته است و تجملات را می توانید در تمام ریز و بم منزل مشاهده کنید. از دیگر ویژگی های این پرده ها گیره هایی ست که برای جمع کردن پرده مورد استفاده قرار میگیرد که کاملا کاربردی بوده و جذابیت بسیار زیادی را ایجاد می کند. اما همانطور که اشاره شد، برای رسیدن به سبک کلاسیک باید برخی از قواعد را رعایت کرد.

همچنین سرویس خوابی که انتخاب میکنید باید متناسب با دیگر اجزای خانه و اتاقتان باشد تا قرینه ی دکوراسیون شما را کامل سازد. برای اینکه سبک کلاسیک بیشتر به چشم آید باید آن را در خانه هایی با متراژ بالا اجرا کرد. امروزه مبلمان جزی از دکوراسیون داخلی به حساب می آید و دکوراسیون بدون آن ناقص می شود طراحی دکوراسیون داخلی منزل یا هر مکان دیگری یکی از راهکارهای چیدمان درست و اصولی و هماهنگ تمامی اجزا و وسایل منزل از جمله مبلمان، پرده، فرش و رنگ دیوار هست با انتخاب اصولی و درست نوع مبلمان و رنگ آن یک دکوراسیون حرفه ای در منزل خود خواهید داشت. تلفیق سبک مدرن و کلاسیک با یکدیگر باعث شده است که سبکی جدید پدید آید. این سبک هویت کلاسیک خود را حفظ کرده اما امروزی ترو جدید تر شده است. برای به وجود آوردن دکوراسیون مدرن کلاسیک ابتدا باید دانست که کدام سبک را بیشتر میپسندید.

میتوانید از رنگهای خنثی برای رنگ دیوار یا مبلمان خود استفاده کنید. برای القا بیشتر حس آرامش و راحتی به اتاق خواب بهتر است رنگهای گرم خنثی مثل قهوهای، کرم و خاکستری را در قالب اکسسوریهایی مثل کوسن، روبالشی یا روتختی به لوازم اتاق خواب اضافه کنید. گونه ی گرم تر طراحی داخلی مینیمالی( مینیمالیسم گرم) که بسیار زیبا و بی سر و صدا است. هر رنگ هرچقدر هم تند یا شارپ باشد در هماهنگی با رنگهای دیگر زیبا و آرامبخش خواهد بود. سبک جدید پدید آمده پاسخگوی نیازها و سلیقه طرفداران هر دو سبک مدرن و کلاسیک است که به آن دکوراسیون مدرن کلاسیک گفته میشود. اگر فضای سالن زیبایی شما کوچک است انتخاب رنگهای روشن کمک بزرگی به بزرگ نشان دادن فضا خواهد کرد.

مکانهای اشرافی و سلطنتی جزو اولین جاهایی بودهاند که از چنین سبکی استقبال کردند. طرح و نقوش برجسته و فرو رفته متقارن، وسایل پر زرق و برق، مبلهای چوبی با پارچههای کلاسیک، استفاده از ستون، سقف و پنجرههای بلند جزو اصلیترین ویژگی سبک کلاسیک است. اصل تقارن مهمترین ویژگی به کار رفته در دکوراسیون کلاسیک است. خانه، مصداق بارز حریم شخصی و خصوصی است و از مهمترین عواملی که باعث برقرای آرامش در حریم آن میگردد، چیدمان و دکوراسیون مناسب است. یه از مهمترین ویژگی های سبک کلاسیک استفاده از منبع نور قوی در مرکز فضا سالن میباشد. نکته مهمی که در رابطه با رنگ مناسب اتاق خواب باید به یاد داشته باشید، این است که قرار نیست تنها از یک رنگ خاص در فضا استفاده کنید.

مونیکا چوب یکی از مجموعه های بزرگ تولید کننده سرویس خواب و مبلمان و سرویس چوب با متریال های با کیفیت و استاندارد های مبلمان داخلی می باشد. درواقع در دکوراسیون مدرن حس سادگی در همه المان های منزل ازجمله مبلمان و کارهای تزیینی و هنری خانه مشاهده می شود؛ یعنی ویژگی های صاف، صیقلی، براق و شفاف بودن ازجمله ویژگی هایی هستند که در سبک مدرن شاهد آن هستیم. مهم نیست که این المان یک ظرف کوچک شیشه ای بر روی یکی از میزها بوده و یا یک المان بزرگ در گوشه اتاق باشد؛ در هر حال استفاده از یک المان شیشه ای، جزوی زیبا در فضای اتاق باشکوه و کلاسیک شما خواهد شد. در این سبک از المان های مختلفی که در مکان هایی مانند کلیسا و ساختمان های سنتی و قدیمی رومیان باستان مشاهده می شود. برای برقراری این تعادل در فضا می توانید در سمت دیگر یک میز عسلی قرار دهید و روی آن یک گلدان گل قرار دهید.

در ادامه مطلب همراه ما باشید تا این سبک را مورد بررسی قرار دهیم. به دلیل شباهت سبک های طراحی داخلی مدرن با طراحی داخلی معاصر، تفاوت میان این دو را به صورت مختصر شرح می دهیم. اما یک دکوراسیون داخلی منزل خاص و شیک نیازمند رعایت کردن اصول هاییست که شناخت آنها به ما در دیزاین و چیدمان خانه کمک می کند. گاهی چیزی را دوست داریم اما نمیتوانیم آن را در دیزاین خانه به کار ببریم. این ها می توانند هر چیزی باشند در هر صورت کنار همدیگر به خوبی کاربرد دارند! بسیاری از ویژگی هایی که در تعریف سبک سنتی وجود دارند، بر انسجام تاکیید می کنند تا از ترکیب و تنوع بیش از حد پرهیز شود ولی این بدین معنا نیست که اتاق خواب های سنتی نباید به هیچ وجه جزییات متنوع و گزینش شده ای داشته باشند. در سبک مینیمالیست پالتهای رنگی استفاده شده معمولا خنثی بوده و هیچ یک از لوازم موجود نیز بیش از حد زرق و برقدار نیستند.

هدف شما از طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد فضای زیبا و خاص است. مبلمانی که برای فضای مدرن طراحی میشوند فوقالعاده ساده و زیبا هستند. استفاده از چوب در طراحی داخلی رستوران، ایده ای زیبا و جذاب برای مشکل پسندان می باشد. شاید یکی از بخش ­های جذاب خانه­ ای که در آن دختر باشد، اتاق خواب دخترانه است. از آینهها میتوان در هر جای خانه، از راهرو تا اتاق نشیمن، از اتاق خواب تا ورودی استفاده کرد. مثلث کار از نکات بسیار مهم در چیدمان و دکوراسیون هر آشپزخانه است که متاسفانه در طراحی داخلی آشپزخانه ایرانی به آن کمتر توجه میشود. البته که اجزای آشپزخانه با توجه به سبک انتخابی شما متغیر هستند. اگرچه صدها مدل آینه وجود دارد، اما اگر خانهای به روشی کلاسیک تزیین شود، آینهها باید از اجزای اصلی این دکوراسیون باشند.

در این صورت اگر به دنبال ظاهری معاصر هستید اولین کاری که باید بکنید تصمیم گیری درباره جدول رنگتان است. مبلمان در این سبک، دارای جزئیات فراوان است. خانه به سبک کلاسیک غرق در شکوه، جلال و زیبایی است. طبیعی است طرحها و نقوش در آن به کار رود تا جلوهای از هنر گذشتگان را به یاد آورد. سبک معاصر شامل خطوط صاف و ساده، یک پالت رنگ طبیعی و زندگی پلان آزاد و فرم باز است. در طراحی داخلی همه چیز در افکار طراحی داخلی سنتی ریشه دارند و شما قادر خواهید بود تا طراحی دکوراسیون داخلی سنتی را کاملا به سبک خود به وجود آورید، در آن از لوازمی استفاده کنید که نشان دهنده ی خصوصیات و سبک زندگی شخص شما باشند. با شنیدن این نام ممکن است نظرتان به این جلب شود که همه چیز باید مجلل تر از همیشه باشد و لوازم از درخشندگی خاصی برخوردار باشند. درست است که برخی از لوازم مختص مکانی ست که نمی توان از آن در هر نقطه ای استفاده کرد اما با این حال برای چیدمان سبک کلاسیک اروپایی لازم و ضروری ست که هر چیز به شکل قرینه قرار گیرد.

نکته قابل توجه در انتخاب رنگ ها این است که رنگ فرش، مبل و پرده حتما باید با هم هماهنگی داشته باشند. فرش ها هم باید به صورت قرینه در کنار هم قرار گیرند و تنها فضای وسط را پوشش داده و آن را زیبا سازد، توجه داشته باشید که فرش ها به هیچ عنوان تا گوشه و کنار مبل ها نروند و از رفتن فرش زیر مبل جلوگیری کنید. به عنوان مثال اگر سبک پایه کلاسیک است مبلمان چوبی و اکسسوریهای منبت کاری شده، عناصر دکوری شیک و مجسمههای سنگین بخش غالب خانه هستند. در سبک کلاسیک تجمل گرایی رایج است. نکته ی قابل توجه در این بخش سادگی اتاق ها و استفاده از پارچه های بدون طرح و دکوری هایی با کاربرد دوگانه می باشد.آسان ترین روش برای شروع استفاده از نقاشی های سیاه و سفید روی بوم تقریبا به روشی ویژه است. درخششی که در یک فضای کلاسیک به چشم می خورد در هیچ فضای دیگری دیده نمی شود.

توسط دکور

دکوراسیون