بایگانی‌های دکوراسیون آشپزخانه | azindekor

در واقع اگر نورپردازی در آشپزخانه درست و به اندازه باشد، علاوه بر وجود نور کافی در آشپزخانه جلوه‌ای بسیار زیبا و شیک نیز به فضا می بخشد. همچنین کابینت های یک طرفه برای این مدل آشپزخانه ها انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. علاوه بر آن می توانید در صورت وجود فضایی مناسب از کانتر یا جزیره استفاده نمایید، که این کانتر یا جزیره می تواند به عنوان میز غذاخوری هم مورد استفاده قرار گیرد. طراحی نورپردازی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید با نصب چراغ های آویز بزرگ و کوچک نورپردازی متفاوتی را در دکوراسیون آشپزخانه تان بوجود آورید.

دکوراسیون آشپزخانه 3*3

برای همین منظور از کشوهای بزرگ، قفسه های سوپرمارکتی، کشوهای مخصوص ادویه ها، درب های پنهان در قسمت های مختلف آشپزخانه و طبقه بندی زیرین سینک می توان بهره برد.. نور مناسب برای آشپزخانه انتخاب کنید، از نورهای گرم و داخلی استفاده کنید و سعی کنید از نور مستقیم دوری کنید. لزوم توجه به تعادل و هماهنگی اندازه آشپزخانه با فضای داخلی منزل. جهت نزدیکی قفسه‌های شناور به حس و حال سنتی و ایرانی می‌توانید درب آن را با شیشه‌های رنگی و یا لامپ‌های ال ای دی مخصوص تزیین کنید. این فضا برای انواع فنجان ها، سینی، چای ساز، توستر و سایر وسایل آشپزخانه طراحی می‌شود.

http://belaltour.irاز آنجایی که از قدیم تا به امروز مجله خبری آذین دکور یکی از ارکان اصلی خانه به حساب می آمده، طراحی دکوراسیون آشپزخانه نیز اهمیت ویژه ای میان مردم داشته است. اگر به یاد داشته باشید یا خانه های قدیمی ساز را دیده باشد، آشپزخانه در آنها معمولا در انتهای خانه و به صورت فضایی که درب آن بسته شود، همانند اتاق خواب طراحی می شده. رفته رفته و با به روز شدن طرح ها و عوض شدن سلیقه ها، طرح آشپزحانه اُپن در میان سلیقه های مردم جای گرفت که در این نوع طراحی دیگر درب ورود خروجی برای آشپزخانه ها تعبیه نشده است. همچنین در بعضی از مناطق در خانه های با متراژ بالا و آشپزخانه های بزرگ، فضایی کوچک در کنار آشپزخانه برای شست و شوی ظروف و پخت و پز در نظر می گیرند که مطبخ نام دارد.

سوالات متداول در زمینه دکوراسیون آشپزخانه کوچک

استفاده درست و به جا از رنگ سبز به عنوان مکمل مناسب رنگ طوسی، فضای این آشپزخانه را دلپذیر کرده است. ترکیب رنگ چوب و سفید کابینت، همچنین گیاهان موجود در آشپزخانه، فضا گرم و صمیمی‌ای را ایجاد کرده است. مدلی که به دلیل نبودن کابینت‌های دیواری، مقداری شلوغ به نظر می‌رسد. از مزایای آن می‌توانیم به پنجره‌های بزرگ و نورگیر بودن و طراحی خیلی زیبای آن اشاره کنیم. خانم‌های ایرانی کمتر مایل هستند آشپزخانه‌ای با کابینت‌های سیاه داشته باشند.

توجه به ترکیب رنگ در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

امروزه آشپزخانه در خانه‌های ایرانی یک بخش مجزا به شمار نمی‌آید. بلکه به دلیل متصل بودن به فضای اصلی خانه باید هنگام طراحی آن به سبک دکوراسیون خود توجه کنید. برای داشتن آشپزخانه‌ای شیک و مدرن بهتر است از یک تیم طراحی دکوراسیون کمک بگیرید.

  • همچنین به دلیل قرار گرفتن در مرکز آشپزخانه، مکان مناسبی برای نصب نورپردازی های تزئینی است.
  • سبک کلاسیک در هر کجایی که استفاده شود از تزیینات، ظرایف ها و زرق و برق فراوان آن قابل تشخیص است.
  • چوب یکی از مصالحی است که معمولا در طراحی کابینت‌ها از آن استفاده می‌شود و کمترین آشپزخانه ای را می‌توان دید که از مصالح چوب در آن استفاده نشده باشد.
  • بخش بندی و جاگذاری کردن لوازم ریز به این صورت منظم تر خواهد بود.

توسط دکور

دکوراسیون