ایده های ناب برای دکوراسیون اتاق خواب + نمونه کار | azindekor

اگر شما از جمله افراد طرفدار کتاب و کتابخوانی هستید، استفاده از این ایده می تواند باعث ایجاد حس بسیار خوشایندی در شما شود. در صورت استفاده از این المان در طراحی اتاق خواب، بهتر است از طراحی ساده برای سایر قسمت ها استفاده کرده و اجازه دهید شومینه به نقطه کانونی در این قسمت تبدیل شود. اگر فضای اتاق خواب به گونه ای می باشد که اجازه ساخت یک شومینه را می دهد، استفاده از این المان می تواند در ایجاد فضایی دنج به شما کمک کند.

تغییر رنگ دیزاین و دکور اتاق خواب

در صورتی که تمایل به استفاده از رنگ های تیره در طراحی اتاق خواب دارید، باید از یک طراحی ساده برای سایر المان ها و هم چنین عدم ایجاد هرج و مرج به واسطه استفاده از وسایل زیاد توجه داشته باشید. انتخاب المان هایی که قصد دارید از آن ها در دیزاین اتاق خوابی شیک استفاده کنید، چگونگی چیدمان وسایل و غیره در طراحی این قسمت از خانه اهمیت دارد. بنابراین، در چیدمان تخت خواب و سایر وسایل حداقل یک متر و نیم فاصله بین تخت و دیوار در نظر بگیرید. هرچه تعداد وسایل موجود در دکور اتاق خواب بیشتر باشد، فضا تنگ‌تر به نظر خوهد رسید. برای مدیریت هزینه‌های دیزاین اتاق خواب (چه کوچک و چه بزرگ) حتما با یک گروه باسابقه و قابل اعتماد درباره ایده‌هایتان برای دکوراسیون اتاق خواب مشورت کنید. با رعایت نکات طراحی دکوراسیون اتاق، فضایی راحت و دلپذیر را در اتاق خوابتان خواهید داشت.

اتاق خواب صنعتی

مجله خبری آذین دکور خواب محلی برای استراحت و خوابیدن است و تمی که در آنجا وجود دارد می تواند در میزان خواب راحت و رفتار انسان تاثیرگذار باشد . هر کس طبق خلق و خویی که دارد یک دیزاین را برای راحتی خود در اتاق خواب می چیند که رنگ در این دیزاین بسیار مهم است . اتاق خواب مکانی برای استراحت و ریلکسیشن است به همین علت می بایست به طراحی آن توجه کافی شود تا راحتی و آرامش را برای انسان در هنگام خواب و استراحت فراهم کند .

اما اینکه کدام یک از این تزیینات برای اتاق شما مناسب است بستگی به جزییات متعددی مانند نورگیری، ابعاد اتاق و رنگ های بکار رفته در آن دارد. لوازم درون کمد دیواری ها اغلب مخفی هستند، اما در اتاق خواب تصویر زیر روش کاملاً دیگری در پیش گرفته شده است. در این طرح با در معرض دید قرار دادن فضای درون کمد دیواری، فضای دلبازتری در چیدمان اتاق خواب بوجود آمده است.

http://belaltour.irبرای خرید پرده، به موقعیتی که اتاق خواب در آن قرار دارد توجه کنید. در صورتیکه اتاق خواب نورگیر است، بهتر است از پرده‌ های ضخیم یا تیره استفاده کنید تا در هنگام نیاز، فضای اتاق را تاریک کنید. پرده هایی که رنگ روشن و شاد دارند، باعث برقراری یک حس نشاط در فضای اتاق خواب دخترانه می شوند.

  • فراموش نکنید که وسایل تزئینی با سبک مدرن هماهنگی داشته باشد و باعث افزایش زیبایی اتاق شود.
  • استفاده از انواع گیاهان آپارتمانی و گیاهان زینتی می تواند در القای رنگ و ایجاد فضایی سرزنده در اتاق خواب به شما کمک کند.
  • اغلب خانه­ های ایرانی اتاق خواب­ های مربعی و یا مستطیل شکل دارند که این فرم­ ها برای چیدمان و دکور کردن کار را راحت ­تر می­ کنند.
  • این آجرها در طرح های متنوع و رنگ های خاص و پر جاذبه، ظاهری خاص و متفاوت را در فضای اتاق خوابتان ایجاد می کنند.
  • برای چیدمان همیشه باید از وسایل بزرگ تر مانند تخت خواب چیدن را شروع کرد و بعد بقیه وسیله ها را متناسب با فضا در سر جای خود قرار داد.

توسط دکور

دکوراسیون