ایده های برتر دکوراسیون آشپزخانه در سال 2022

یکی از مهم ترین نکات برای اینکه بتوان فضای داخلی و خارجی منزل را به بهترین شکل ممکن طراحی کرد، شناخت سبک های مختلف در جهت پیاده سازی آن در خانه است. رنگ اکثر لوازم موجود در خانه های ژاپنی ها خنثی است. اما چنانچه استفاده از چنین عرضی باعث میشود فضای مفید میانی در آشپزخانه یا فضای موجود در سالن پذیرایی منزل شما به نحو چشمگیری کاهش یابد، میتوانید از میزی با عرضهای کمتر حتی ده پانزده سانتیمتر استفاده کنید و صرفاً یک سنگ یا چوب با عرض حدود ۴۰ سانتیمتر روی آن قرار دهید. در این مدل سادگی نحوه زندگی ساده مردم شمال اروپا نشان داده میشود و در طراحی تلاش طراح بر این است که از نورپردازی طبیعی و وسایل چوبی و پلاستیکی و استیل ساده استفاده کند.

این سبک امروزه به خصوص در میان مردم بسیار پرطرفدار شده است. مردم فرانسه در سبکهای دکوراسیون داخلی نقش موثری داشته اند. پس از انتخاب سبک مورد نظر دکوراتور همه ی جزئیات چینش اشیا در منزل را از رنگ و جنس و طرح مبلمان تا کوچک ترین جزئیات دیگر طراحی می کند. در اینجا به بیش از 20 سبک مختلف در طراحی دکوراسیون داخلی اشاره می کنیم و سپس به شرح چند مورد از پرطرفدارترین آنها می پردازیم. در ادامه میتوانید با چند راهکار ساده برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب آشنا شوید. نقش کفپوش ها در انعکاس رنگ و تم کلی رنگی منزل بسیار زیاد بوده و با تغییر رنگ و طرح آن ها می توانید به سادگی حال و هوای تازه ای در فضای خانه ایجاد کنید.

که در این امر استفاده از هالوژن ها و نصب لوستر علاوه بر نور پردازی مناسب می تواند جذابیت ظاهری خوبی به محیط شما بدهد. اگرچه کارشناس و دکوراتور باتجربه براساس مهارت و علمی که دارند برای دکوراسیون داخلی خانه مشتری خود نقش و طرح هایی می ریزند، اما ابتدای کار از سلیقه مشتری هم اطلاعاتی کسب می کنند. حتما درک کرده اید که این طراحان دکوراسیون داخلی، برای پیاده سازی یک پروژه ایده آل به مشتری خود با چه مسائل و مشکلاتی مواجه هستند. زمانی که یک کارشناس طراحی داخلی خانه تصمیم به طراحی پروژه ای برای مشتری دارد، طبق احساسات و حال منحصربه فرد یک روزش طراحی پلن پروژه اش را انجام نمی دهد.

تا شما یک درک روشن و کلی از چیزهایی که برای کامل کردن پروژه طراحی دکوراسیون داخلی لازم است داشته باشید. معمار داخلی به طور کلی ساختار داخلی ساختمان را طراحی می کند و با نوسازی و سازه در ارتباط است. مفهوم معماری داخلی هم مانند دکوراسیون داخلی است که معماری داخلی درواقع تلفیقی از هنر، علم و طراحی و ساختن قسمت های مختلف داخلی ساختمان می باشد. اغلب افرادی به زیبایی ساختمان های خود اهمیت میدهند، از خدمات مجری دکوراسیون داخلی متخصصن و طراحان برتر در سطح کشور استفاده میکنند، ما نیز به عنوان یک تیم مهندس مشاور به شما پیشنهاد میکنم به دنبال پیدا کردنِ بهترین مجری دکوراسیون داخلی برای کار خود باشید. لوازم استفاده شده در سبک مدرن که از قرن بیستم شکل گرفت غالبا نرم، واضح و براق هستند و بیشتر آن ها رنگ ملوی کمرنگی دارند. ارتفاع سقف زیاد فضا، استفاده از ستون های بلند تزئین شده و سایر ویژگی ها به شکل گیری دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل کمک زیادی می کند.

بهترين منبع تامین نور، استفاده از نور طبيعي خورشيد است که به وسيله پنجرهها تامين ميشود و در صورتي که تامين نور طبيعي امکان نداشته باشد، ميتوان از نور مصنوعي استفاده کرد. همچنین بهتر است سقف آن بلند باشد و دیوارهای اضافی و کابینت های قدیمی که رنگ های تیره دارند از محیط آن حذف گردند. رنگ هایی که طراح برای خانه های خاورمیانهای گزینش می کند غالبا تند مانند بنفش، قرمز و حتی نقش های اسلیمی هستند. پالت های رنگی به کار رفته شده در این سبک، غالبا رنگ هایی جذاب همچون بنفش، قرمز و فیروزه ای دارند، جالب است بدانید به آسانی و صرفا با رعایت چند نکته میتوان دکوراسیون هالیوودی داشت. در مطلب پیش رو سعی بر آن شده است از چند مدل جدید اپن آشپزخانه و طراحیهای متفاوت آنها توضیحاتی داده شود تا شما را به انتخاب درستتر نزدیک کنیم.

طراحی دکوراسیون داخلی یکی از مراحل جذاب در طراحی و اجرای ساخت و سازهاست، هلدینگ ساختمانی سپنتا با توجه به اهمیت و تاثیر شگرفی که دکوراسیون داخلی برای ساختمان ها دارد، تصمیم گرفته در قالب مقاله ای این هنز جذاب را به همراه بهترین نمونه ها و سبک های حال حاضر دنیا به شما معرفی کند، پس تا انتها همراه ما باشید. نورپردازی مناسب یکی دیگر از ترفندهای هوشمندانه و اساسی برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک است. چنانچه دکوراسیون پذیرایی منزل شما با رنگ های شلوغ و تیره انباشته شده است (به عنوان مثال در یک منزل با ابعاد متوسط یا کوچک مستاجر هستید و همه یا بخشی از دیوارها کاغذدیواری های شلوغ یا رنگ های تیره و شاخص دارند)، باز بودن فضای بین آشپزخانه بدون اپن و پذیرایی ممکن است بتواند به ایجاد تعادل رنگی و کاهش انباشتگی در فضای کلی منزل کمک کند. این سبک محبوب و پرطرفدار، پیوند دهنده سبک سنتی غربی با سبک مدرن است و تعادل را رعایت می کند. بهترین طراحی دکوراسیون داخلی در تهران : یکی از خدماتی که شرکت مهندسی معماری و هلدینگ ساختمانی سپنتا انجام می دهد، طراحی دکوراسیون داخلی است، چنانچه ساکن تهران هستید و برای طراحی یا بازطراحی دکوراسیون داخلی منزل و یا شرکت خود دنبال طراح میگردید با سپنتا مجری دکوراسیون داخلی در ارتباط باشید.

معماری داخلی به پروژههای فضاهای تفریحی، خانه ها و بنا های اداری ارتباط پیدا می کند. با توجه به اینکه اتاق خواب قسمت خصوصی خانه محسوب می شود باید موضوع دید و محرمیت در جای گذاری تختخواب نسبت به درب اتاق لحاظ گردد. با توجه به تفاوتی که در دروس دانشگاهی این دو رشته مشاهده میشود، مشخص است که هدف از هر یک از این رشتهها متفاوت از دیگری است. اگر قصد دارید در این رشته تحصیل کنید، داوطلبانی که مدرک کاردانی رشتههای ارتباط تصویری (همه گرایشها)، طراحی و ساخت طلا و جواهر، مرمت آثار فرهنگی (همه گرایشها)، معماری (گرایشهای معماری داخلی و مرمت ابنیه)، نقاشی (همه گرایشها)، طراحی نقش پارچه (همه گرایشها)، گرافیک (همه گرایشها)، معماری سنتی و هنرهای تجسمی (همه گرایشها) را داشته باشند برای پذیرش در اولویت قرار دارند؛ اما درهرحال پذیرش از همه رشتهها صورت خواهد گرفت. اگر می خواهید طراحی دکوراسیون داخلی یک محیط به صورت حرفه ای انجام شود باید از خدمات و ایده های شرکت ها و کارشناسانی که در این عرصه فعالیت دارند، استفاده کنید، تا پروژه خانه یا محیط کاری شما با دانش و خلاقیت خود طراحی کنند.

وجود پنجره های بزرگ آرامش بخش خواب شبانه است اما در طول روز و با ورود نور شدید خورشید برهم زننده خواب خواهند شد، پس برای اینکه بتوانید از وجود پنجره ها و نور طبیعی بهرمند شوید می بایست از پرده های زیبا استفاده کنید، انتخاب طرح و رنگ پرده ها نیز به هارمونی با دیگر وسایل و رنگ آمیزی اتاق بستگی دارد.نتیجه گیریبرای داشتن شیک ترین دکوراسیون اتاق خواب رعایت نکات مذکور الزامی است، البته موارد دیگری نیز در جذابیت طراحی داخلی اتاق خواب تاثیر گذار هستند که از مهم ترین آن ها می توان به اکسسوری و سایر دکوری ها اشاره کرد که تاثیر زیادی در فرم کلی اتاق خواب خواهد داشت، تنها نکته مهم این است که باید از شلوغی و افراط در گنجاندن لوازم اضافی بپرهیزید.

سنگ های گرد و آجر از متریال اصلی دیوارهای داخلی اتاق نشیمن به شمار می آیند و از ظروف چینی یا عناصر پارچه ای گران بها و دست دوز هم در برخی اشیا استفاده میشود. چارت درسی رشته معماری داخلی که در دانشگاههای آزاد و غیرانتفاعی تدریس میشود با چارت درسی رشته معماری محیط داخلی که در دانشگاه علمی کاربردی مقطع کارشناسی ناپیوسته تدریس میشود تفاوت دارد. در مجموع سه عبارت معماری داخلی، طراحی و دکوارسیون داخلی در رابطه با سازه ها وجود دارد، که به نظر یکسان می رسند اما از لحاظ معنا و کارکرد تفاوت هایی دارند که در ادامه برایتان آورده ایم. استفاده از رنگهایی با تناژ یکسان و سایههای متفاوت یا رنگهای مکمل بهترین انتخاب در دکوراسیون داخلی محسوب میشن. همه افراد به رنگ یا رنگهای خاصی علاقه بیشتری دارند و مایلند رنگ مورد علاقه خود را بهعنوان رنگ اصلی دکوراسیون انتخاب کنند اما از اینکه کمی بعد پشیمان شوند دست به انتخاب دیگری میزنند.توصیه میکنیم هرگز از انتخاب رنگ مورد علاقه خود هراس نداشته باشید. در دکوراسیون منزل با کمی برنامه ریزی و با پیروی از همان مراحلی که طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای استفاده می کنند، شانس موفقیت بسیار بیشتری خواهید داشت.

تمام خانواده ها می توانند طراحی دکوراسیون منزل ساده را با تغییرات بسیار کوچک ایجاد سایت azindekor کنند. در صورتی که می خواهید منزلی زیبا و جذاب داشته باشید، تا به همه اعضای خانواده حس امن بودن و آرامش القا شود، باید همچون یک دکوراتور کلیه اشیای تزئینی منزل، مبلمان خانه و حتی رنگ پرده ها را با دقت و طبق اصول خاصی انتخاب کنید. رنگ پردهها هم میتواند تم صورتی داشته باشد. حال که با بهترین مدل های طراحی دکوراسیون داخلی آشنا شدید، باید بدانید که اجرا و پیاده سازی هریک در صورتی زیبا و دلچسب می شود که کارشناس و شرکت با تجربه ای امور را به دست بگیرد. این مدل بسیار منعطف است و به سبک خاصی پایبند نیست، بنابراین دست طراح در انجام آن باز است و مانند سبک مدرن فقط از خطوط صاف استفاده نمی شود و گاها طراح می تواند خطوط منحنی درطرح خود استفاده نماید. نرم افزار های زیادی برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می شوند که ما در اینجا به 5 مورد از آنها اشاره می کنیم. این سبک منحصربه فرد، به ما ایرانی ها بسیار پیشنهاد می شود چراکه عناصر اصلی این سبک، فرش دست بافت ایرانی، گلیم، پشتی یا تخت با بالشتک های طرح سنتی، ظروفی با نقش و نگار قدیمی و حکاکی شده هستند.

به طور کلی ترکیب رنگ دکوراسیون مربوط به آشپزخانه در ارتباط با ترکیب رنگ کل دکوراسیون داخلی خانه است. در خانه های شرق دور، درب های کشویی، تشک، میزهای کوتاه مربعی و بالشتک هایی برای نشستن وجود دارد. انجام دکوراسیون داخلی با دکوراتورهاست و صرفا به کار های ظاهری می پردازند یا پلن مهندسان معماری داخلی را پیاده سازی می کنند. پروژه ها به ندرت طبق برنامه ریزی هموار پیش می روند و شما مجبورید به طور مرتب مشکلات را حل کنید. هزینههای درست و حسابشده: برای اینکه آشپزخانهای زیبا داشته باشید باید بدانید که چه موقع ولخرجی کنید. جالب است بدانید که طراحی دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی، دو مفهوم جدا هستند. سرفصل دروسی که هر یک از این آموزشگاهها به هنرجویان ارائه میدهند با یکدیگر متفاوت است؛ اما بهطورکلی شما میتوانید در مورد سبکهای معماری، نرمافزارهای موردنیاز برای معماری، کاربرد رنگ و نور، طراحی نما و دکوراسیون هر یک از فضاهای مختلف آموزش ببینید. از طرفی سبک امروزی یا معاصر انعطافپذیری بالایی داشته و پایبندی چندانی به سبک خاصی ندارد. یک منزل طراحی شده با سبک دکوراسیون صنعتی با مبلمان چرم را میتوان نسخه بازسازی شده از یک بنای صنعتی نیز به شمار آورد. رنگ آبی اردک طیف گسترده ای از سایه ها است و می توانید آن را با رنگ های خنثی ، پاستلی یا حتی رنگ های برجسته ترکیب کنید.

یکی دیگر از اشتباهات بسیار رایج، چیدمان اتوبوسی یخچال، فر گاز و سینک ظرفشویی به ویژه بدون رعایت فاصله است. در معماری امروز به ویژه در خانههای آپارتمانی معمولا آشپزخانهها کوچکتر از سایر فضاهای داخلی طراحی میشوند، بنابراین نقش دیوارپوش مناسب در بزرگتر دیده شدن فضا بسیار مهم است. به ویژه اینکه در دوران تحریم هستیم و ممکن است نیاز باشد برخی لوازم دکوری به دشواری وارد شوند. قبل از وارد شدن به مباحث دکوراسیون داخلی، بایستی منابع کمکی این رشته را بشناسید تا بتوانید بهتر و علمی تر به دکوراسیون داخلی بپردازید. پیشنهاد ما این است که قبل از صرف وقت و هزینه زیاد برای یادگیری دکوراسیون داخلی، هدف خود را مشخص کنید؛ آیا میخواهید آشنایی کلی با این رشته پیدا کنید تا بتوانید محیط اطراف خود را به خوبی دکوراسیون کنید یا میخواهید متخصص این امر شوید و با اصول طراحی دکوراسیون آشنا شوید؟ قبل از خرید حتماً اندازه اتاق خود را بررسی کنید و از خریدهای بدون فکر که فقط جنبه زیبایی دارند بپرهیزید. اگر اتاق خواب دارای پنجره می باشد، سعی کنید از پرده های نازک با رنگ روشن برای آنها استفاده کنید تا نور به اندازه کافی به محیط وارد شود. یکی دیگر از روشهای تحصیل در دکوراسیون داخلی بدون کنکور این است که بدون کنکور وارد رشته معماری داخلی شوید و در کنار آن در آموزشگاههایی که رشته طراحی دکوراسیون داخلی را آموزش میدهند ثبتنام کنید.

توسط دکور

دکوراسیون