اهمیت کابینت در دکوراسیون آشپزخانه | azindekor

یکی از اصلی ترین عواملی که می تواند روی طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیرگذار باشد انتخاب رنگ مناسب برای آشپزخانه است. ایده های بسیاری برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک وجود دارد که کمک می‌کند با استفاده از چیدمان، وسایل و رنگ‌های مناسب، دکوراسیون آشپزخانه کوچک را به محیطی دلباز تبدیل کنید. در دکوراسیون آشپزخانه کوچک فضا باید طوری چیدمان شود که هر وسیله‌ای سر جای خود قرار داشته و تا جایی که ممکن است روی کانتر و کابینت‌ها وسایل اضافی قرار نگیرد. توجه داشته باشید برای زیبایی هرچه بیشتر در دکوراسیون آشپزخانه بزرگ باید از تضاد رنگی استفاده کرد تا دکور شما چشم نوازی بیشتری داشته باشد. همچنین استفاده از طرح های دو رنگ می تواند جذابیت و زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما را بیش از پیش کند. کابینت های کلاسیک و نئوکلاسیک بهترین گزینه ها برای دکوراسیون آشپزخانه بزرگ می باشد.

دکوراسیون آشپزخانه 3*3

آشپزخانه‌های امروزی در زندگی روزمره و سرگرمی‌های خاص نقش محوری دارند و اغلب به عنوان اتاق‌های خانوادگی، سرگرمی نیز وظایفی را انجام می‌دهند. رعایت نکات ارگونومی باعث می شود که آشپزخانه به طور کلی بسیار روان تر و کارآمد تر باشد.فارغ از سایز و اندازه آشپزخانه باید تمامی وسایل و ابزار به آسانی و بدون خم شدن و حالت کشسانی اضافی قابل دسترس باشند. متخصصان طراحی با انتخاب صحیح اشیاء (لوازم و دکور و غیره) با توجه به وزن بصری آنها یعنی توانایی آن در جلب توجه به خود تعادل ایجاد می کنند.

در عوض در این مجله خبری آذین دکور، طراحی با تزئینات مینیمالیستی، انتخاب های رنگی قوی و جسورانه و تاکید بر پذیرش موارد غیرمنتظره تعریف می‌شود. دکوراسیون داخلی آشپزخانه از انتخاب رنگ کابینت تا طراحی و اجرای اجزای داخلی کشوها و طبقات همه نیازمند داشتن ایده ای خلاقانه است. در این آشپزخانه کوچک کابینت‌های نئوکلاسیک با ترکیب رنگ خنثی طوسی روشن و رنگ چوب فضا را روشن و جذاب کرده و پارکت کف گرمای خاصی به آشپزخانه بخشیده است. در خانه‌های کوچک می‌توان با طراحی دکور کنار کابینت آشپزخانه هم دکوری برای فضای نشیمن داشت هم نمای آشپزخانه کوچک خود را زیبا و کاربردی کرد.

انتخاب کابینت متناسب با آشپزخانه

استفاده از کانتر، جزیره، ویترین شیشه ای و دکوری علاوه بر کارایی یکی از مزایای آشپزخانه های بزرگ است که معمولا آشپزخانه های کوچک از این موارد محروم هستند. وقتی صحبت از دکوراسیون آشپزخانه مدرن به میان می‌آید، برای ایجاد فضایی نفیس، تخصص در نسبت و مقیاس مهم است. تناسب به اندازه یک شی نسبت به کل فضایی که در آن قرار دارد، گفته می‌شود.

  • سبک دکوراسیون آشپزخانهاغلب تا حدی توسط سبک خانه دیکته می‌شود.
  • همچنین سادگی اجزا و طراحی بدون پیچیدگی و اضافات، از مؤلفه‌های دیگر طراحی در آشپزخانه مدرن به حساب می‌آید.
  • سبک مدرن یکی از پرطرفدارترین انواع سبک دکوراسیون آشپزخانه در ایران می باشد.
  • به یاد داشته باشید که مهم‌ترین نکته در طراحی سنتی ایرانی هارمونی رنگ‌ها با یکدیگر است.
  • درباره گروه آرکیما دیزاین می توان گفت که فعالیت خود را از سال 1370 آغاز کرده است.
  • پالت رنگ آشپزخانه نیز می‌تواند با رنگ سایر فضاهای خانه هماهنگ باشد.

اصطلاح «مدرن» به مواردی گفته می‌شود که مربوط به روزگار جدید است. هنر مدرن در شاخه‌های مختلف هنر مثل نقاشی، مجسمه‌سازی، طراحی و … وارد شده و جای خود را در بین همه سبک‌های هنر، باز کرد. دکوراسیون داخلی هم از سایر هنرها استثناء نبوده و سبک طراحی مدرن در آشپزخانه‌ها طرفداران زیادی برای خودش پیدا کرده است. ما در سلام ساختمان می‌توانیم مناسب‌ترین کابینت ساز شهرتان را به شما معرفی کنیم تا بصورت حرفه‌ای ایده‌های شما در رابطه با آشپزخانه مدرن را برای‌تان اجرا کنند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون