اهمیت کابینت در دکوراسیون آشپزخانه | azindekor

آیا روی میز آشپزخانه غذا می‌پزید؟ روشنایی کاری مناسبی را انتخاب کنید تا مستقیما منطقه مواد اولیه را روشن نگه دارد. وقتی صحبت از بازسازی آشپزخانه می‌شود، اکثر افراد در مورد مسائل زیبایی‌شناسی بیش از حد حساس هستند و خیلی به کارکرد اهمیت نمی‌دهند. با آگاهی بیشتر از تأثیرات زیست محیطی این طراحی و پیش رفتن به سمت ارگانیک رو به افزایش خواهد رفت. طراحی سبز می تواند از داشتن گلدان های سفالی با گل های طبیعی شروع شده و به سمت حذف هر چه بیشتر وسایل پلاستیکی ادامه یابد. فلز و چوب بهترین جایگزین ها می باشند که در صورت فرسوده شدن به طور کامل بازیافت شده و به چرخه ی تولید به یا به طبیعت بر می گردند. همچنین در دیزاین آشپزخانه به منظور بهره وری بیشتر فضا ها می توان فضاهای ذخیره نیز ایجاد کرد.

http://belaltour.ir

آشپزخانه باید به دل خانم خانه و اعضای خانواده باشد زیرا در همین چند متر جاست که غذا با عشق پخته می‌شود؛ اعضای خانواده دور هم جمع می‌شوند و کلی خاطره خوشمزه با هم رقم می‌زنند. در ادامه کلی مدل دکوراسیون آشپززخانه از کوچک و بزرگ، مدرن و کلاسیک و ایرانی برای‌تان از جای‌جای ایران جمع کرده‌ایم. دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده امروزه با توجه به تغییر سلایق مردم به یکی از دکوراسیون های پرطرفدار تبدیل شده است.

دکوراسیون آشپزخانه سفید مدرن

یکی از مهم ترین راهکارها دکوراسیون آشپزخانه با رنگ های روشن و خصوصا سفید و طراحی کابینت ها به نحوی ست که کمترین تاثیرات رنگی را بر فضای پذیرایی کوچک داشته باشند. در اینجا به طور قطع نمی توانم رنگ سفید را توصیه کنم، چرا که انتخاب این رنگ روشن بستگی به ست رنگی پذیرایی دارد. رنگ سفید شاید بدون اغراق مناسب ترین رنگ برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک و یکی از جذاب ترین گزینه ها در طراحی کابینت آشپزخانه های بزرگ است.

جزیره ها می توانند طراحی های متفاوتی داشته باشند مثلا به صورت L شکل و T شکل و یا منحنی به کار برده شوند. در سال 2022 استقبال از جزیره آشپزخانه در طراحی دکوراسیون بسیار زیاد شده است. جزیره محیط آشپزخانه را مدرن تر و جذاب تر می کند می تواند باعث تمیزی و جذابیت بیشتر آشپزخانه شود. جزیره خود دارای قفسه بندی ها و کشوهایی است، بنابراین موجب می شود تا فضای نگهداری بیشتری در آشپزخانه وجود داشته باشد. جزیره ها انواع مختلفی از قبیل ساده و متحرک دارد که انتخاب بین این موارد به سلیقه شما و فضای آشپزخانه تان بستگی دارد. استفاده از گلدان های زیبا و گل های رنگارنگ نیز می تواند در زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه بدون اپن تاثیر مثبتی داشته باشد.

  • نکته بسیار مهم در مورد دیزاین و طراحی مدرن این است که مرز کاملاً مشخصی بین طراحی مدرن و کلاسیک وجود ندارد.
  • در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و جدیدترین مدلهای دکور آشپزخانه مدرن جلب می نماییم.
  • به هیچ عنوان نباید از رنگ‌های تیره استفاده کرد چراکه موجب کوچک‌تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می‌شوند.
  • ترکیب رنگ در آشپزخانه تحت تاثیر بخش‌های مختلف فضای داخلی انجام می گیرد.
اگر به این مجله خبری آذین دکور برای طراحی یک دکوراسیون شیک و متفاوت در آشپزخانه سفید رنگ منزل تان علاقه مندید، لازم است مطلب زیر را نیز به دقت مطالعه بفرمایید. به صورت کلی و به عنوان طراح لازم است به شما بگویم نگرانی از بی روح شدن فضای آشپزخانه در یک خانه ایرانی کاملا بی مورد است! خانه ایرانی سرشار از رنگ ها، اکسسوری ها و تزیینات دکوراتیو یا کاربردی و به صورت خودمانی ، انواع خورده ریزهاییست که سفیدترین و خلوت ترین آشپزخانه ها را هم سرشار از روح زندگی می کند. همانطور که پیش تر گفته شد آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های یک خانه می باشد و انتخاب یک کفپوش زیبا و مناسب برای آن تاثیر بسزایی در دکوراسیون آشپزخانه خواهد داشت. انتخاب کفپوش به اندازه دکوراسیون سایر قسمت های آشپزخانه از اهمیت برخوردار است.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه به سبک های مختلف

توسط دکور

دکوراسیون