اهمیت کابینت در دکوراسیون آشپزخانه | azindekor

چون باید علاوه بر روکش، هزینه نصب ام‌دی‌اف در نمای جلویی را نیز بپردازید و طراحی آشپزخانه شما هم تغییری نمی‌کند. در نظر داشته باشید که این فضای پرتردد، بیش از حد معمول در معرض کثیف شدن قرار دارد. البته انتخاب رنگ برای فرش آشپزخانه کاملا سلیقه ای است اما بهتر است که به نکاتی که ممکن است عدم توجه به آن دردسرساز شود بیشتر دقت کنیم. طراحی می شود که انتخاب هر یک از این سبک ها به سلیقه شخصی شما و تجهیزاتی که در دسترس دارید بستگی دارد. اگر می خواهید دکوراسیون آشپزخانه سنتی داشته باشید بهتر است از کابینت های سنتی استفاده کنید تا آشپزخانه شما چیدمان سنتی بیشتری داشته باشد. استفاده از ظروف مسی یا گلدن های قدیمی می تواند به تکمیل دکوراسیون آشپزخانه سنتی کمک کند.

دکوراسیون آشپزخانه آمریکایی | نکات طلایی+عکس

موارد متعددی در دکوراسیون این بخش از خانه مورد توجه باشد که می توانیم به نورپردازی، ترکیب رنگ ها ، انتخاب نوع متریال، استفاده بهینه از فضا، تهویه و… اشاره داشته باشیم. خانه های ایرانی را هیچوقت نمیتوان بدون آشپزخانه تصور کرد، بنابراین طراحی دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده دغدغه همیشگی افراد می باشد. شما میتوانید با در نظر گرفتن نکات ذکر شده و با استفاده از میز ناهار خوری چوبی ساده یک دکوراسیون زیبا و حرفه ای داشته باشید. برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده به سبک دکوراسیون منزلتان توجه داشته باشید. شما میتوانید با توجه به سلیقه شخصی خودتان انواع دکوراسیون آشپزخانه مدرن و شیک، دکوراسیون آشپزخانه روستیک، دکوراسیون آشپزخانه سنتی و … را انتخاب کنید.

تاثیر کاشی در کابینت آشپزخانه

مجله خبری آذین دکور مشکی، روکش های تیره رنگ مانند کابینت بتنی ورنگ های خنثی مثل طوسی و خاکستری برای دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار ایده آل هستند. به طور مثال در دکوراسیون آشپزخانه خیلی از کشورها از تولیدکنندگان ایرانی خرید می کنند مخصوصا در کشور های همسایه و حوزه خلیج فارس. دکوراسیون آشپزخانه ایرانی شامل طیف گسترده رنگی و طرحی می باشد که توسط چندین برند ایرانی تولید می شود. کابینت های ایرانی تمامی مدل های کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک را شامل می شود.

نورپردازی در دکوراسیون آشپزخانه مدرن

همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل دکور آشپزخانه مدرنفراهم اورده ایم. طراحی آشپزخانه تنها به معنای دکوراسیون و چیدمان وسایل در آن نیست. می توان از روش طراحی هایی به سبک کلاسیک و مدرن برای ایجاد فضایی تازه استفاده کرد. در نتیجه نقش کابینت در طراحی دکوراسیون آشپزخانه هائز اهمیت است.

http://belaltour.irاز شما می‌خواهیم نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید. وجود 2 عدد سینک و میز کار باعث می‌شود کاربری این آشپزخانه برای خانم خانه بسیار راحت باشد. البته این آشپزخانه تماماً مدرن نیست و اگر دقت کنید، کابینت‌ها و قفسه‌های روبرو کلاسیک طراحی شده‌اند. این مسأله یعنی تلفیق کلاسیک و مدرن در طراحی، اصلاً ایراد ندارد و اگر خوب اجرا شود، می‌تواند به زیبایی فضا بسیار کمک کند.

  • هرچقدر وسایل کمتری در محیط آشپزخانه شما باشد آشپزخانه خلوت‌تر، تمیزتر و به دنبال آن بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.
  • اجزای طراحی (مانند کابینت آشپزخانه، لوازم خانگی، رنگ، نورپردازی، میز و غیره) با استفاده از اصول طراحی (تاکید، تعادل، نسبت و مقیاس) ساخته می شود.
  • داشتن ارتفاع مناسب، اطمینان از فضای کافی برای جابجایی راحت، قرار دادن وسایل و سهولت استفاده، همگی در لذت بردن شما از آشپزی تاثیرگذار هستند.
  • انتخاب لوستر مناسب نیز یکی از واجبات دکوراسیون آشپزخانه محسوب می‌­شود.

توسط دکور

دکوراسیون