انواع ماژول الکترونیکی | asilight

سیستم های تعبیه شده در صنعت و الکترونیک شروع به استفاده از ماژول های محاسباتی کرده اند. این ماژول در واقع یک قطعه است که می‌تواند سلسله‌ای از دستورالعمل‌ها مثل محاسبات، ارتباطات و… را در دستگاه‌های الکترونیکی؛ مثل مغز انسان، انجام دهد. میکروکنترلرها از طریق یک سری پین، سیگنال‌های الکتریکی را می‌خوانند و دستورالعمل‌ها را اجرا می‌کنند.

  • این برد بمنظور توسعه و راه اندازی ماژول بلوتوث صوت بکار میرود.
  • سیستم کاری ماژول بسیار ساده بوده و بر اساس فرستنده گیرنده مادون قرمز با دقت بسیار بالا طراحی شده ک..
  • برد MP3 PLAYER بلوتوثی و فلش خور با رکوردر و کنترل از راه دور و رادیو FM و شارژر مجموعه ای اس آی لایت و ورودی AUXج..
  • جریان برق مورد استفاده‌ی اکثر وسایل الکترونیکی از نوع DC (مستقیم ) است؛ ولی جریان برق شهری از نوع AC (متناوب) است.
  • ما آنها را کنترل و تنظیم می کنیم؛ به آن ها ورودی هایی می دهیم و از آن ها خروجی هایی را نیز دریافت می نماییم.

خواننده این backscatter را شناسایی و تفسیر می کند و داده ها را به کامپیوتر یا میکروکنترلر ارسال می کند. به عنوان یک نوار LED دیجیتال، هر LED آدرس پذیر دارای یک درایور یکپارچه است که اجازه می دهد تا روشنایی و رنگ هر LED به صورت جداگانه کنترل شود، یعنی یک LED می تواند رنگ متفاوتی با رنگ کناری داشته باشد. بنابراین، ما را قادر می سازد تا جلوه های نور پردازی زیبا و پیچیده ای ایجاد کنیم.

ماژول ساعت (DS1307 (RTCماژول ساعت RTC به عنوان ساعت بسیار دقیق جهت پردازش زمان بندی های برنامه ه.. ماژول تشخیص صدا | صوت سنج | ماژول میکروفوناین ماژول سیگنال صوتی را دریافت و آنرا به سیگنال دیجیتال.. کلیه حقوق سایت برای فروشگاه تخصصی الکترونیک آلفاکیت محفوظ می باشد. یک ماژول برنامه قابلیت استفاده مجدد در برنامه ای را دارد که توسعه کد های اضافی را به حداقل می رساند. هم چنین استفاده مجدد از یک ماژول راحت تر از نوشتن یک برنامه از ابتدا است. این سری از محصول علاوه بر استقرار روی برد الکترونیکی امکان تنظیم زمان را نیز فراهم می نماید.

محصولات اتوماسیون و کنترل صنعتی

شما می‌توانید از سراسر کشور کالای مورد‌‌نیاز خود را از فروشگاه انتخاب نموده و سفارش خود را ثبت کنید. تیم آلفاکیت با پشتیبانی 24 ‌ساعته جهت رضایت شما مشتریان گرامی تلاش می‌کند. امروزه در تمامی پروژه های صنعتی، تجاری و … ردپایی از ماژول ها به چشم می آید. در نرم افزار های کامپیوتری، یک ماژول، پسوند یک برنامه اصلی است که به یک عملکرد خاص اختصاص داده شده است. در برنامه نویسی، یک ماژول بخشی از کد است که به طور کلی به آن اضافه می شود یا برای استفاده مجدد آسان طراحی شده است.

رله مانند یک کلید الکتریکی عمل می کند و برای کنترل بارهای الکتریکی با توان کم تا متوسط مورد استفاده قرار میگیرد. ماژول اپتوکانتر در واقع فرستنده گیرنده مادون قرمز بوده که قابلیت شمارش اجسام ورودی از داخل شیار مرب.. امروزه کارخانه های بسیاری وجود دارند که به تولید قطعات الکترونیک پرداخته اند و این واقعیت وجود دارد ..

ماژول رله کنترل دو کاناله پرومیک ProMake Relay 2CH

انواع ماژول الکترونیکی | asilight

توسط دکور

دکوراسیون