انواع لوگو و سبک های مختلف در طراحی لوگو

در این مقاله آموزش ساخت لوگو حرفه ای در فتوشاپ را به صورت صفر تا صدی و مرحله به مرحله برای شما عزیزان قرار دادیم. در نهایت داخل فتوشاپ چیزی رو که مجسم کرده اید رو پیاده سازی نمایید. حالا من از شما می خوام قبل از این که شروع به کار کنید و لوگوی خودتون رو با فتوشاپ طراحی کنید بیاید و اول طرح هایی که در ذهن دارین رو روی کاغذ پیاده سازی کنید و سعی در بهینه کردن اون داشته باشید. ممکن است برای هرکسی پیش بیاید که در هنگام تغییر مکان و جا به جایی اسباب با شکستگی و آسیب دیدن وسایل خانه روبرو شود. گذر زمان در آن نمود پیدا کند: ممکن است بخواهید به مرور زمان طرح لوگو خود را تغییر دهید.

نمونه طراحی لوگو تایپ

در نهایت هم که اسم خود شرکت دیزنی به زیبایی در لوگو قرار گرفته. عمده فیلم ها و کارتون های این شرکت مربوط به پرنسس و شاهزاده هایی هستند که یا در قصر متولد شدند یا به قصر می روند. بنابراین چیزی که ما در لوگو های شرکت والت دیزنی شاهدش هستیم یه قصر یا کاخ فانتزی هست. لوگو از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا کمک به ساختار و استحکام هویت شرکت می کند. حالا به لطف تکامل طراحی، کیفیت چاپ این بسته بندی میتواند با کیفیتی بالا و در انواع کیفیت کاغذ و ضخامت تولید شود. اگر هنگام چاپ روی یک جای کوچک، جزئیات لگو شما به وضوح قابل مشاهده نیست، آن را دوباره طراحی کنید. وقتی شروع به طراحی لوگو میکنید، باید ذهنیت درستی نسبت به آن داشته باشید و تمامی مراحل آن را به درستی انجام دهید.

نمونه طراحی بسته بندی با فتوشاپ

همچنین میتوانید با مدرک بین المللی و قابل ترجمه فنی و حرفه ای برای مهاجرت به کشور های خارجی اقدام کنید. هر چه از فرهنگ و سنت ها در این نوع طراحی استفاده کنید، فرهنگ و علایق کشور خود را بهتر و بیشتر به یک غریبه که زبان شما را نمیداند انتقال می دهید. متاسفانه در ایران اغلب از بسته بندی های سنتی استفاده می شود در صورتی که دیگر کشور ها از روش های مدرن تری استفاده می کنند.

نمونه طراحی گرافیکی

هنگامی که به چگونگی طراحی لوگو فکر میکنید، به خاطر داشته باشید که انواع مختلف لوگوها برای سبک وسیاقهای گوناگون برندها وجود دارد. مینیمالیسم هم یکی از رویکردهای بسته بندیهای خلاقانه برای کسب و کار خانگی است که با وجود ترندهای متنوع همچنان در صدر شیوههای جذاب بسته بندی است. نماینده کسب وکارتان باشد: لوگوی شما باید مخاطبان مورد نظرتان را مجذوب خود سازد و ارزشهای کسب و کارتان را به تصویر درآورد. و سومین مورد خود شرکت دیزنی محلی به نام دیزنی لند داره که این کاخ در لوگوی شرکت، چندان از این مورد دور نیست. البته این احتمال وجود دارد که لوگوی شما شباهت زیادی با لوگو برند یا شرکت دیگری که همین تمپلیت را خریداری کرده، داشته باشد. دستگاه تاریخ زن در انواع مختلف وجود دارد که با توجه به نوع بسته بندی استفاده می شود. در محصولات اروپایی سعی شده است تا بسته بندی انواع لوازم التحریر را با ابعاد بزرگ تر طرح صنعتی آن استفاده کرده و در بسته بندی خرد و کلان آن استفاده کنند.

در واقع زمانی که لوگو ای داشته باشید که به راحتی در خاطره ها میماند، همین لوگوی شما، تبدیل میشود به یک مزیت رقابتی برای شما. پس فراموش نکنید که لوگوی شما، در واقع تصویر اصلی کسب و کار شماست و تصویر اصلی کسب و کار شما جالب و جاذب نباشد، در دنیای رقابتی امروز، مشتریانتان بیش از هر زمان دیگر ترغیب میشوند که نظری هم به رقبایتان داشته باشند. لوگوهای رنگی نیز میتوانند جالب توجه باشند. با مرور وبلاگهای مختلف مربوط به طراحی گرافیک و یا سر زدن به صفحههای Pinterest و Behance روندهای مربوط به طراحی لوگو را کشف کرده و ایدههای جالب پیدا کنید. پنج. شما با داشتن یک لوگوی حرفه ای، در واقع اعتماد مخاطبان، تصمیمگیران و جامعه را جلب خواهید کرد. در واقع لوگی شما نباید یک شروع و یک پایان داشته باشه.

نمونه طراحی بسته بندی در ایلوستریتور

اغلب فیلم ها و کارتون های این شرکت فانتزی بوده. همچنین باید بدونید شما می تونید در آموزشگاه آریا تهران و در دوره های فتوشاپ این مجتمع فنی شرکت کنید و به صورت کامل حرفه ای و کاملا تضمینی و مناسب بازار کار اقام به یادگیری فتوشاپ و مجموعه نرم افزار ها گرافیکی کنید. لازم به ذکر است در صورتی که خواستار قرار گرفتن هر گونه آموزش در حوزه فتوشاپ و یا آموزش ساخت لوگو با فتوشاپ می باشید می توانید عنوان و موضوع آن را زیر همین مقاله ارسال نمایید.

این لوگوها یا وجود اینکه حال و هوای سنتی دارند، در فضاهای مدرن هم به خوبی نشان داده میشوند و در برندهای تجاری از پایان اواخر قرن 20 تاکنون جایگاه ویژه دارند. نمیتوان به طور مشخص برای یک صنف، جنس خاصی را در نظر گرفت اما در نگاه کلی، کاتالوگهای تبلیغاتی و معرفی محصول بیشتر از نمونه های براق و شفاف استفاده می کنند و کاتالوگهای تبلیغاتی که نیاز به حفظ حس اصالت و لوکس بودن محصولات و برند خود را دارند، طراحی از نوع مات و یا مات برجسته استفاده می نمایند. هزینه بسته بندی ادویه نباید از محتویات خود ادویه بیشتر شود تا باعث افزایش زیاد قیمت محصول نگردد. بسته بندی اهمیت زیادی در جلب مشتری و افزایش فروش دارد بنابراین لازم است تا در نهایت دقت و با توجه کامل نسبت به انتخاب طرح بسته بندی اقدام نمایید. شما می­توانید نظرات و ایده­های خود را با طراح هنگام سفارش طراحی لوگو آنلاین در میان بگذارید، اما شخصا اقدام نکنید.

نمونه طراحی بسته بندی و جعبه

لوگوهای تک رنگ (لوگوهایی که شامل یک رنگ هستند) به خوبی با لوگوهای کلمهای و تایپوگرافی جور در میآیند و میتوانند نام تجاری شما را تأثیرگذارتر نمایان کنند. مشابه تایپوگرافی است و در آن، لوگو به صورت یک علامت (مونوگرام) تایپوگرافی شده خواهد بود. بسته به این که محصولتان چه چیزی است، برای بستهبندی آن دسته یا شیارهایی در نظر بگیرید که حمل و استفاده آن را برای مشتری سادهتر کند. نگذارید ظاهر پیچیده این سایت باعث صرف نظر شما برای استفاده از آن شود.

شاید بتوان گفت که حتی قبل از این که مخاطبان تبلیغات شما را ببیند، توضیحات مأمور فروش شما را بشوند و خدمات و محصولات شما را بررسی کنند، با دیدن لوگوی شما تصمیم میگیرند که زمانشان را به بررسی شما اختصاص بدهند یا نه. چرا که میتوان گفت پس از انتخاب نام، طراحی لوگو اساسیترین نقش را در شکلدهی برندی ماندگار دارد. ” رو انتخاب کنید. فقط کافی است دقت کنید رویکردی کلی مدرن باشد و عناصر خاصی مثل رنگها و رویهها را در لوگو به کار ببرید. معمولا مونوگرافیها فقط حروف اول نام تجاری شما را شامل میشوند. لوگو تایپوگرافی فقط شامل حروف است.

نمونه طراحی لوگو گرافیکی شاید شما در کاتالوگ قصد معرفی و فروش مجموعهای از خانواده محصولات را دارید؛ شاید طراحی کاتالوگ صنعتی برای محصولاتی با مخاطبین هدف خاصی دارید یا شاید هم میخواهید جذابیت یا دیدنیهای مجموعه تفریحی خود را برای مخاطب به نمایش بگذارید. بنابراین فکر کنید که کدام یک با هویت نام تجاریتان و مخاطبانی که آن را میبینند بیشترین تناسب را دارد. مخاطبان شما هر روز دهها و شاید صدها لوگو را میبینند. این نوع لوگو شامل نام برند شما میشود و اگر نام برند جذابی داشته باشید انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

نمونه طراحی بسته بندی در فتوشاپ

اگر لوگوی شما حس خوبی به آنها منتقل کند و اعتماد آنها را جلب کند، احتمال این که نظرشان به شما جلب شود، بسیار بالاتر خواهد بود. لوگو به عنوان یک عامل شناسایی که مخاطبانتان با گذشت زمان، شما را با آن تشخیص میدهند و در نهایت با اعتماد به خدمات، محتوا یا محصولاتتان با شما ارتباط برقرار میکنند. در صورتی که مشتریان با چنین فروشندگانی برخورد کنند بی شک خریدی نخواهد داشت. طرحی که ساختهاید به عنوان یک علامت مرجع بصری با مشتریان جدید و بالقوه شما ارتباط برقرار خواهد کرد و به تعامل، جذب وفاداری و رشد تجارتتان منجر میشود. یکی از پیجهای موفق در این زمینه، پیج خانم پرنیان است که با تولید عروسکهای روسی و پارچهای، توانسته کسبوکار خود را شروع کند. از جمله نمونههای موفق این نوع میتوان به لوگو قرمز رنگ کوکا کولا اشاره کرد. اجازه دهید به چند نوع لوگو مرسوم در اینجا اشاره کوتاهی داشته باشیم.

ما در این صفحه ۴ آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ را قرار داده ایم و همچنین مراحل را به ترتیب آموزش داده ایم. شما میتوانید از طریق فیلم آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ به راحتی لوگوهای حرفه ای بسازید و از این راه کسب درآمد کنید. این نشانه ی خیلی خوبیست؛ چرا که یعنی یا در حال راه اندازی کسب و کار جدیدی هستید، یا محصول جدیدی را دارید روانهی بازار میکنید، یا این که میخواهید گروه و فعالیت جدیدی را راه بیاندازید. یک طراح حرفهای لوگو زمان میگذارد تا دیدگاه، سلیقهی مؤسس و ویژگیهایی را که لوگو باید به موفقیت کسب و کار اضافه کند، بفهمد. فراموش نکنید مهمترین ماموریت شما برای انجام این کار این است که مخاطبانتان آن را فراموش نکنند. در این مقاله قصد داریم برای آشنایی و بررسی بیشتر، انواع مختلف بسته بندی در خط بسته بندی خشکبار و حبوبات را برای شما بازگو کنیم.

نمونه طراحی بسته بندی لوازم التحریر

مارکهای تجاری که به درستی طراحی شده باشند، میتوانند محبوبیت زیادی پیدا کنند و بیشتر هم دیده شوند. امروزه به دلیل تمایل بیشتر افراد به استفاده از داروهایی با منشا طبیعی، تولید گیاهان دارویی و فرمولاسیون داروهای گیاهی در سرتاسر دنیا رشد و توسعه پیدا کرده است. همه این موارد در یک عکس با دو آبجکت یکی اسم خود شرکت و دومی اون قصر و کاخ که خیلی خلاقانه کنار هم قرار گرفتند. کف جعبه را با یک لایه از روزنامه باطله پر کرده و بستهٔ اصلی کالا را در داخل جعبه قرار دهید.

شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک

در این نوع از لوگو طراح سعی میکند با اشکال ساده و در قالب تک رنگ و به طور کلی با حداقلها، مفهوم مورد نظر برند را برساند. با دور شدن از نمایش تصویری، یک لوگوی انتزاعی از اشکال هندسی استفاده میکند تا تصویری خاص و ویژه را نشان دهد. لوگوها به اشکال مختلف ارائه میشوند. لوگو یک طرح گرافیکی است که به عنوان نمادی برای یک تجارت خاص عمل میکند و نمایانگر اصل هدف و شخصیت آن برند تجاری است.

نمونه طراحی لوگو حرفه‌ای دقیقا وقتی که می خواهید یک لوگو رو بسازید باید اونو جوری طراحی کنید که زمانی که یه نفر به اون نگاه میکنه چشمش نلغزه که قسمت های دیگه لوگو رو بررسی کنه. وقتی نوبت به انتخاب رنگ میرسد، میتوانیم لوگوها را به سه دسته تقسیم بندی کنیم. این مقاله وبزی یک راهنما جامع و مفید است که از پیدا کردن ایده تا انتخاب رنگ و فونت مناسب، شما را در طراحی لوگو از ابتدا تا انتها یاری میرساند. در مورد نشستن در حالت نیلوفر آبی و مراقبه با خدایان برند تجاری صحبت نمیکنیم، بلکه منظورمان این است که مدتی را صرف ایده پردازی بصری خود کنید تا ذهنتان پویا شده و طرح مناسب را پیشنهاد دهد. در حالی که بیشتر جنبههای طراحی لوگو شما در طول مراحل طراحی آشکار خواهد شد، اما قطعاً نکات اساسی در مورد این کار وجود دارد که باید نسبت به آنها ذهنیت درستی نمونه طراحی لوگو نوشتاری داشته باشید.

توسط دکور

دکوراسیون