انواع دکوراسیون منزل محبوب در جهان را بشناسید + عکس

اول از همه میریم سراغ چند تا ایده که داخلشون از چوب استفاده شده. گلدان ها، تابلو های عکس و نقاشی، آباژور ها، جاشمعی ها و حتی کوسن های مبل می توانند ترکیب رنگ مورد نظرتان را در همه جای خانه پخش کنند. آشپزخانههای سنتی با جزئیاتشان هستند که تعریف میشوند که شامل آرکها، گچبریها و پیشآمدگیهای تزئینی، کابینتها با پنلهای برجسته، ترکیبی از سطوح آنتیک و پایههای تراشیدهشده مبلمانند، و حتی یک لوستر هستند. معمولا در تمام قسمت های خانه، پیشنهاد می شود که از سقف یک دست سفید استفاده شود. بلکه باید آن را به عنوان یک اصل، در تمام قسمتهای خانه، رعایت کنید.

استفاده از رنگ ها در ایده پردازی های مدرن باید اصولی و درست دنبال شود تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. جوان های امروزی به طراحی داخلی علاقه زیادی پیدا کرده اند اما این موضوع بین دختران شدت بیشتری دارد. اینجا هم دقت کنید از چوب به سبک متفاوتی استفاده شده. لزومی ندارد که به خانه جدیدی نقل مکان کنید تا به فکر طراحی دکوراسیون داخلی آن بیفتید. برای این منظور قسمتهای مهم آشپزخانه از اتاق نشیمن جدا میشود؛ و قسمتی از آن برای رفت آمد به آشپزخانه باز گذاشته میشود. تزئین شود. برای طراحی دکور یک اتاق خواب 9 متری می توان صفر تا صد آن را به یک دیزاینر محول کرد.

علاوه بر این به علت سنگینی زیاد این نوع از اجاق گاز، جابهجایی آن هم کاری دشوار و سخت خواهد بود. اصول طراحی دکوراسیون داخلی در عین حال که زیبایی محیط را تضمین می کنند، با رعایت استانداردهای به خصوص باعث می شوند که دسترسی به اشیا و المان ها راحت تر صورت پذیرفته و راحتی افراد در محیط به حداکثر برسد. همچنین جنس کف پوش باید به گونه ای باشد که در صورت کثیفی به راحتی تمیز شود و بازتاب نور از سطح آن به خوبی انجام شود . شرکت طراحی دکوراسیون داخلی منزل به راحتی می تونه براتون طرحهای مختلفی از سقفهای کاذب مثل تصویر بالا که از چوب هست رو اجرا کنه. اما اگر بخواهیم کمی از این نام و اسامی کلیشه ای خارج شویم، در هر حال فکر کردن به آشپزخانه غذاخوردن، چیزهای خوشمزه و بوی مطبوع غذا را برای بسیاری از افراد تداعی می کند… استفاده از سنگ مرمر برای دیوارهای خارجی و داخلی ، تندیس های هخامنشی و باستانی ، هکاکی های هخامنشی ، استفاده از رنگ هایی مانند سفید و کرم در کنار رنگ هایی مانند : آبی ارغوانی ، زرشکی فضای با شکوهی ایجاد می کند که از ویژگی های این سبک است .

طراح کسی است که با حفظ هماهنگی میان عناصر جانمایی صحیحی از محل قرارگیری لوازم و وسایل در نظر میگیرد. نقاط فرعی را برای چیدن دیگر وسایل نظیر: صندلی، میز تحریر و تخت خواب به کار بگیرید. قیمت کابینت ام دی اف با توجه به انواع، ابعاد و … به این ترتیب با هزینه ای اندک می توان رنگ مورد نظر را در طراحی دکوراسیون داخلی اعمال کرد. گاهی توجه به نکات ظریف و کوچک، نتایج بزرگی به همراه دارد. ما در قرنی زندگی میکنیم که با افزایش جمعیت و کم شدن فضای زندگی و زندگانی شهری و تجمع جمعیت در نکات کانونی جهان ..هرکس تمایل به استفاده تمام و کمال از همان فضایی که به او اختصاص یافته می باشد. به نوع کاغذ دیواری استفاده شده و کف پوش دقت کنید؛ یک طرح یکدست کار شده. شاید هم دوست داشته باشید همه چیز یکدست باشه! من به شخصه این یکی رو خیلی دوست دارم. اگر دختر هستید و دخترانگی را دوست دارید، اتاق خواب شما باید این موضوع را منعکس کند. و تصور می کند با سلیقه ی خدادادیش می تواند دکوراتوری برجسته باشد! زیرا سبک های دکوراسیون در برخورد اول با رنگ های به کار رفته در فضا شناخته می شوند.

این سبک یک سبک روستایی است که در آن برای طراحی دکوراسیون داخلی از متریال های طبیعی مانند سنگ و چوب و ترکیب شان با یکدیگر استفاده می شود. ایمنی نیز موضوع دیگری است که در اصول طراحی دکوراسیون داخلی به آن توجه می شود. از دیگر انواع طراحی دکوراسیون داخلی ، میتوان به طراحی دکوراسیون منزل اشاره کرد که خود دارای طیف وسیعی از زیر مجموعههای تاثیرگذار و خاص ، میباشد . در مقابل تصویر بالا به مدل زیر نگاه کنید، مناسب برای فضاهای نسبتاً بزرگه… این نوع طراحی، دارای سبک های متنوعی است که در واقع زیر شاخه آن محسوب می شوند. آرامش خوبی دارد و تقریبا همه چیز با آن هماهنگ می شود .

به عبارت دیگر برای طراحی دکوراسیون لازم است که ویژگی های پلان داخلی خانه مشخص شده باشند تا متناسب با آن ها بتوان رنگ ها و اشکال فضا را تعریف کرد. طراحی داخلی ، تخصصی است که نیاز به تمرین و آموزش رسمی دارد . اما عملاً همه چیز در این طراحی دکوراسیون برمیگرده به نوع چیدمان و انتخاب وسایل. طراحی دکوراسیون داخلی با چوب حس خوب طبیعت رو همراه خودش به داخل منزل میاره. همه ما از نورهای طبیعی و مصنوعی در منزل خود بهره میگیریم. همه چی از کفپوش گرفته تا پرده ها و دکور دیوار اصلی کاملا هماهنگ با هم طراحی شدن. این هم یه مدل دیگه که با کمک ام دی اف طرح چوب و پارکت های چوبی طراحی و اجرا شده. به عنوان طراح توصیه می کنم برای چیدمان یک دیزاین کلاسیک که طبعا هزینه بسیار بالایی، چه به لحاظ زمانی و چه مالی دربر خواهد داشت از یک طراح و مشاور دکوراسیون حرفه ای کمک بگیرید و شخصا با تماشای چندین تصویر یا مطالعه یکی دو مطلب اقدام به این کار نکنید. در این موارد به جز اعمال سلیقه شخصی، بهتر است چند نکته دیگر را هم در نظر بگیرید.

موقع چیدمان از عناصر طبیعی هم استفاده کنید تا رنگهای مختلفی به اتاق بدید. همه مراحلی هستن که می تونن به شما حس خوبی بدن؛ حس خوب تغییر و نو شدن. به هماهنگی فرش، تابلوها، صندلی و کلاً همه چی نگاه کنید. در نهایت با توجه به خلق و خوی اعضا و حسی که می خواهید در محیط غالب باشد، رنگ های اصلی مورد استفاده را انتخاب کنید. متریال های گرم با رنگ های خاکستری و بافت های خشن و اشیای دست ساز یکی دیگر از مشخصه های این سبک است. همچنین میتوانید از طیفهای رنگ آبی نیز استفاده کرده و حسی متفاوت و استثنایی را در اتاق خواب خود بوجود آورید. معمولا در خانه از پرده های حصیری برای فضاهای غیر رسمی مانند آشپزخانه و اتاق خواب ها استفاده می شود. او نیاز به مکانی آرام و خلوت برای استراحت کردن دارد.

این کار باعث میشود که تزیینات و چیدمان شما بیشتر به چشم بیاید و همچنین به منزل شما جلوهای مدرنتر خواهد سایت azindekor بخشید. چیدمان مبلمان اتاق نشیمن را به گونه ای انتخاب کنید که یک یا چند نقطه کانونی به وجود بیاید. این روند تا سال 1914 رونق بالایی داشت تا اینکه در نهایت در اواسط قرن بیستم، طراحی دکوراسیون داخلی به عنوان حرفهای مستقل شناخته شد و رشد پیدا کرد. پس از آن تا اواخر قرن نوزدهم خدمات دکوراسیون به صورت مجزا در کشورهای غربی رواج پیدا کرد. لذا تعیین متراژ و افزایش یا کاهش آن ، تاثیر مستقیمی بر روی هزینههای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دارد .

به طوریکه از نظر علم روانشناسی، هر رنگ تحریک کننده احساس خاص در افراد می باشد. برای این کار می توانید تنها المان های کم هزینه ای مانند پرده ها عوض کنید و رنگ مورد نظر خود را جایگزین آن کنید. بزرگ و کوچک بودن آشپزخانه در طراحی دکوراسیون داخلی آن تاثیر گذار است و اینکه چه فضایی در اختیار شما قرار دارد در نوع خرید وسایل و چیدمان آن ها تأثیرگذار خواهد بود. برای اینکه ترکیب رنگی مورد نظر خود را در سایر بخش ها اعمال کنید، از اشیاء تزئینی کوچک و بزرگ استفاده کنید. پاتختی که جزء ملزومات تخت است از نظر اندازه، ارتفاع، رنگ بندی و متریال باید هماهنگ با تخت خواب باشد. آینه قدی را میتوانید پشت درب کمد یا بالای تخت خود قرار دهید. زن و شوهری که قرار است با یکدیگر زندگی کنند در یک اتاق با هم خواهند بود.

هر کدام از آنها هزینهی طراحی خاصی را در بر دارند . هر کدام از این سبکها باب سلیقه افراد متفاوتی است که میتوانید با توجه به شاخصههای اصلی آن اقدام به خریداری یا انتخاب اجزای داخلی دکوراسیون خود مانند مبلمانها، فرش، پرده و غیره کنید. علیالخصوص برای ما ایرانیان که به خونگرمی و میهماننوازی مشهور هستیم و از این بابت طراحی دکوراسیون داخلی آن بسیار اهمیت دارد. در میان انواع کاشیها می توان به دو نوع چینی و سرامیکی اشاره نمود که کاشی چینی و سرامیکی از خاک قرمز یا سفید تشکیل شده است و در جاهایی که رفت آمد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد لذا قیمت کاشیها بسته به نوع و درجه کاشی فرق می کند. درواقع تضاد باعث می شود تا از یکنواختی بیش ازحد کاسته شود و در عوض شادابی و نشاط افزایش پیدا کند.

برای طراحی آشپزخانه به سبک 2018 – 2019 به کابینت های مدرن، نورپردازی حرفه ای و چیدمان با سلیقه نیاز دارید. مبلمان و صندلیهای استفاده شده و طاقچههای که با چوب دور تا دور این اتاق نشیمن کار شده همگی می تونه ایدهای برای تغییرات بعدی خونه شما باشه. مثلا در طراحی دکوراسیون داخلی بالا می بینیم که دو بخش ناهار خوری و نشیمن با یک ردیف ستون جدا شدن و بخش ناهاری خوری هم با یک در شیشهای زیبا از حیاط جدا شده. به ویژه این که در معماری امروز آشپزخانه در قلب خانه و اکثرا در فضای نشیمن یا پذیرایی قرار دارند، بنابراین داخل فضای آشپزخانه کاملا در معرض دید خواهد بود، پس یک انتخاب نادرست میتواند تمام تلاش شما برای زیباتر دیده شدن فضای آشپزخانه را تحت تاثیر قرار دهد. آیا در فکر تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود هستید به گونه ای که هم شیک باشد و هم جلوه ای روستیک داشته باشد؟ این کار هزینه کمتری هم روی دستتان میگذارد و در عین حال بسیار زیبا و شیک است. طراحی دکوراسیون داخلی (Interior Decoration Design) به معنی هنر هماهنگسازی است که برای به جلوه در آوردن طرحها، رنگها، اثاثیه و وسایل یک ساختمان به کار برده میشود.

در صورتی که طراحی دکوراسیون داخلی مربوط به خانه ای با اثاثیه از قبل خریداری شده باشد، می توان با ایجاد تغییر در رنگ آن ها و یا با افزودن یا کاستن برخی المان های نه چندان بزرگ کار طراحی دکوراسیون داخلی را پیش برد. یادتان باشد که کمد برای اتاق دختران کوچک نیز ضروری است، چرا که می توانند وسایل شخصی شان را در آن قرار دهند و در نتیجه، حس امنیت و آرامش داشته باشند. آیا همه وسایل در جای مناسب شان قرار گرفته اند؟ انتخاب رنگ ها، محل تابش نور طبیعی و قرار گیری نور مصنوعی، مبلمان و … اگر در انتخاب رنگ با چالش مواجه هستید، پیشنهاد می کنیم 70 ترکیب رنگ اتاق خواب بزرگسالان را در مطالعه کنید. اگر چه بحث نور در طراحی دکور آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد، اما ممکن است به درستی به آن توجه نشود. در این جا راهی آسان به شما پیشنهاد می دهیم که با به کارگیری آن میتوانید ظاهر بهتری به قفسه کتاب های خود ببخشید. رنگ سفید کمک میکنه تا وسایل منزل بیشتر به چشم بیان. باید مثالی از خودم برایتان بزنم ؛من طراح هستم و قاعدتا موقع طراحی کردن به وسایل زیادی نیاز دارماز میز نقشه کشی گرفته تاانواع خط کشها و علاوه برآن چون نقاشی هم میکنم دیگر تصور اینکه میز منچه قدر شلوغ است کار سختی نیست..تقریبا نصف عمرم رابه غیر ازخوردن و خوابیدن صرف جمع کردن مدادها و ماژیکهایم کردهام و دیگربه لپ تاب و سیمهای برق دور و برم اشارهای نکنم بهتراست.

توسط دکور

دکوراسیون