آموزش گام به گام ثبت نام کوینکس همراه با تصویر آستیریک آکادمی

پس از سپری کردن مراحل بالا، شماره موبایل شما به این حساب متصل می‌شود. معاملات مارجین و معاملات قراردادی سطوح مختلف اهرم را پشتیبانی میکنند. اگرچه اینگونه قراردادها تجارت را انعطاف پذیرتر میکنند، اما آستانه بالاتری را برای سرمایه گذاران ایجاد میکنند. علاوه بر این توانایی های مدیریت موقعیت و سرمایه، کنترل سود و زیان و کنترل ذهنیت همه در معاملات قراردادی بسیار مهم هستند. معاملات مارجین امکان افزایش سود دارایی را چندین برابر میکند.

برای جلوگیری از متضرر شدن بهتر است از گزینه Spot برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنید. اگر قصد معامله ارز خاصی را دارید می‌توانید از طریق گزینه جستجو در قسمت بالا و سمت چپ صفحه آنرا پیدا کنید. اگر قصد دریافت ارز را دارید، پس از کلیک بر روی گزینه ” Deposid ” باید آدرس کیف پول صرافی را به فرد ارسال کننده بفرستید و سپس منتظر باشد تا فرد رمز ارز مورد نظر را ارسال کند.

آموزش ثبت نام در کوینکس

صرافی کوکوین حدود 510 کوین مختلف را در صرافی خود لیست کرده است. در حالی که صرافی کوینکس حدودا از 300 کوین پشتیبانی می‌کند. پس از وارد کردن کد، به شما یک QR CODE نشان داده می‌شود که در زیر آن یک کد 32 رقمی نوشته شده است. در این مرحله شما باید برنامه Google Authenticator را در گوشی خود دانلود کنید و با اسکن این QR CODE یا وارد کردن کد 32 رقمی، حساب خود را در خود را با برنامه Google Authenticator سینک (متصل) کنید.

آموزش ثبت نام کوینکس با گوشی به محض کلیک بر روی دکمه فوق یک صفحه برای شما باز خواهد شد تا کدی که برای ایمیل شما ارسال شده است را وارد کنید و بتوانید احراز هویت دو عاملی را فعال کنید. این صرافی به کاربران امکان استفاده از API سایت خود را می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از این API، ربات تریدر خود را متصل کنید تا به جای شما ترید انجام دهد. حتی می‌توانید سایت و وبلاگ خود را به API سایت صرافی کوینکس متصل کنید تا اطلاعات قیمتی و چارت رمز ارزهایصرافی، در سایت شما نمایش داده شود. صرافی کوینکس coinex از جمله صرافی هایی است که اخیرا مورد توجه تریدر ها و علاقه مندان بازار کریپتو crypto قرار گرفته است . در واقع این صرافی بستری مناسب برای معامله امن و قابل اطمینان ارز های دیجیتال می باشد .

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ثبت نام کوینکس وب سایت خود باشید.

آموزش گام به گام ثبت نام کوینکس همراه با تصویر آستیریک آکادمی

صرافی کوینکس به کاربرانی که دوستان خود را دعوت کنند و کد دعوت بفرستند درصدی را در نظر گرفته است. کاربرانی که دوستان خود را دعوت کنند ۲۰ درصد از هزینه معاملات را دریافت میکنند. کارمزد برداشت در این صرافی بستگی به ارز دیجیتال متفاوت است و برای فهمیدن مقدار هر کدام باید به خود صرافی مراجعه کنید.

صرافی کوکوین با حجم معامله‌ای در حدود 3.6 میلیارد دلار در روز، با اختلاف بسیار زیادی نسبت به صرافی کوینکس با حجم معامله 200 میلیون دلار قرار می‌گیرد. این حجم زیاد، باعث سرعت بالای خرید و فروش معاملات شما می‌شود. همچنین هر چقدر یک صرافی معتبر‌تر باشد، قاعدتا حجم معامله بالاتری هم خواهد داشت. البته توصیه می‌کنیم که در هیچ صرافی خارجی‌ احراز هویت انجام ندهید. درست است که کوینکس با کاربران ایرانی مشکلی ندارد، اما مشخص نیست که این موضوع تا چه زمانی ادامه پیدا کند. این صرافی تا به اینجا هم، بر خلاف قوانین بین‌المللی عمل کرده و به کاربران کشورهایی همچون ایران، یمن، سوریه و ….

در قسمت «فیوچرز کوینکس» یا «perpetual» صرافی کوینکس، شما می‌توانید پولی را از فردی قرض کرده و با افزودن دارایی خود به پولی که قرض گرفته‌اید، معاملات موردنظرتان را انجام دهید. ممکن است گزینه Verification ID را مشاهده کنید که به معنی احراز هویت در صرافی کوینکس است. به همین راحتی ثبت نام شما در صرافی کوینکس انجام می شود.

دانلود کوینکس + آموزش ثبت نام

نکته آخر اینکه توجه داشته باشید بعد از تغییر رمز عبور حساب، برای امنیت بیشتر، مجاز به برداشت ارزها تا ۲۴ ساعت بعد از تغییر پسورد در این صرافی نخواهید بود. در حال حاضر می‌توانید توکن‌های CET خود را در کیف پول‌هایی مثلViawallet,Ifwalletو کیف پول خود صرافی کوینکس ذخیره و نگهداری کنید. صرافی کوینکس علاوه بر وب‌سایت منحصر بفرد خود داری اپلیکیشن تلفن همراه هم بوده و کاربران آن می‌توانند با نصب اپلیکیشن آن در تلفن همراه خود به اکثر امکانات این صرافی دسترسی داشته باشند. واریز ارزها از دیگر صرافی‌ها و کیف پول‌ها شامل هیچ کارمزدی نمی‌شود ولی برای برداشت ارز از این پلتفرم پرداخت کارمزد الزامی است.

اگر روی کوپن، گزینه سمت چپ بالا کلیک کنید تصویر زیر را به شما نشان می دهد. در زیر حساب فرعی، مرکز کوپن وجود دارد که وقتی روی آن کلیک کنید صفحه زیر به شما نشان داده می شود که دو گزینه کوپن و تاریخچه در آن وجود دارد. سپس آن را در کادر مربوطه مثل تصویر زیر قرار دهید و در نهایت روی بعدی کلیک کنید. توجه کنید که هر وقت در کوینکس، پازل باز شد به خاطر این است که بداند شما ربات نیستید، پس فقط کافی است که پازل را در سر جای خود قرار دهید. بعد از ثبت نام در صرافی، صفحه بالا به شما نمایش داده می شود که به شما خوش آمد گفته و این جمله به معنای این است که ثبت نام شما در این صرافی با موفقیت انجام گردیده است.

توسط دکور

دکوراسیون